Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Vi måtte vel ha vært der (på treffet) for å forstå, eller??

Korsettet var i allefall kjempefint!! Jeg er litt usikker på hva jeg trenger av undertøy (OK, det ble litt feil :ler: ), siden jeg har veldig masse spiler i kjolen; klarer jo knapt å sitte :hoho: Men nå har jo sambo veldig lyst å se meg i korsetttorsolett, så jeg må jo kanskje tilfredstille hans ønsker også :sjarmor:

Men kjolen er VELDIG trang, så må kanskjå gå ned noen kilo for å få plass til noe undertøy i det hele tatt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korsettet var i allefall kjempefint!! Jeg er litt usikker på hva jeg trenger av undertøy (OK, det ble litt feil :ler: ), siden jeg har veldig masse spiler i kjolen; klarer jo knapt å sitte :hoho: Men nå har jo sambo veldig lyst å se meg i korsetttorsolett, så jeg må jo kanskje tilfredstille hans ønsker også :sjarmor:

Men kjolen er VELDIG trang, så må kanskjå gå ned noen kilo for å få plass til noe undertøy i det hele tatt :hoho:

Tjihi!

Var ikke på treff jeg heller da... Men det har vært en sinnsyk kalassnakk i dagboken min i dag...så det går noen sider tilbake! ;)

Du får garantert plass til korsett. Det tar jo ikke store plassen, og strammer godt inn og gjemmer mye. Går jo nesten ned en størrelse med det jo! :o

Ha en gooood helg, eller i det minste kveld videre, dersom vi ikke tastes!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Så koselig at sveisen min har fått et navn :ler: Betty-bust! Den funker hver gang, i hvert fall! Stalltips: Ha i litt Fudge Shaper for ekstra lykke! :ler:

Nei, nå skal jeg gå og legge meg. Synd jeg ikke fikk vært med på brudetreffet i dag, men jeg tok vårens første utepils i Frognerparken med noen venner. Kaldt, men digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe og lime*

http://www.brollopstorget.se/Festen/bordsplacering.php

Har limt den inn før, men har "rotet" den vekk, herremin - det tar jo år å lete seg gjennom sidene her! :o

Nu vel!

Betty-bust er den nye slageren her nå altså! Jeg ser jo helt psycho ut her jeg sitter, nærsagt tupért!!! :ler:

Natti natt! :sove:

Nå skal selv jeg dade!

:klem:

P.S.

Den utepilsen hørtest forresten veeeldig godt ut, uavhengig av temperaturen utendørs! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsettet var i allefall kjempefint!! Jeg er litt usikker på hva jeg trenger av undertøy (OK, det ble litt feil :ler: ), siden jeg har veldig masse spiler i kjolen; klarer jo knapt å sitte :hoho:  Men nå har jo sambo veldig lyst å se meg i korsetttorsolett, så jeg må jo kanskje tilfredstille hans ønsker også :sjarmor:  

Eller du kan gjøre det på gamlemåten da!

La bruden få noen minutter for seg selv, for å kle seg til bryllupsnatten med sin nybakte mann og kjemme håret de anbefalte 100 gangene! ;) *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer'a????

...Baghera???

Ingenting, tingeling!!! :tunge1:

Vet ikke helt nå! Har ikke fått pengene mamma skulle overføre - det er jo helg :sur: ... Så det er ikke sikkert de kan holde av kjolen noe mer!!! Fikk den med et nødskrik holdt av til i dag! :evil:

Har videre fått tilbud om å få kjolen sydd etter mine mål hos en skredder da - til en veldig god pris hjem til Norge! Så jeg ble plutselig litt rådvill også! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skal du har svingt deg rundt ang den kjolen.

Da er det jo ingen KRISE hvis kjolen skulle være solgt på mandag, ikke sant???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Baghera???

Ingenting, tingeling!!! :tunge1:

Vet ikke helt nå! Har ikke fått pengene mamma skulle overføre - det er jo helg :sur: ... Så det er ikke sikkert de kan holde av kjolen noe mer!!! Fikk den med et nødskrik holdt av til i dag! :evil:

Har videre fått tilbud om å få kjolen sydd etter mine mål hos en skredder da - til en totalt på 1 800,- NOK hjem til Norge! Så jeg ble plutselig litt rådvill også! :o

Tror det kunne blitt lagd opp til flere såpeserier av det kjolevalget ditt; i Glamour ville det tatt i allefall 8 uker før den var i boks :ler:

Jeg håper i allefall du blir kjempefornøyd med den kjolen du velger tilslutt, men "skreddersydd" kjole til 1800 var jo SUPERBILLIG!!

Skulle egentlig få sydd meg brudekjole gratis (fra skredderen vår som vi har kjent i 6 år, hun ville så gjerne at jeg skulle ha en kjole fra henne i bryllupet) i Thailand i jula, men så kom det en tsunami og ødela den planen.. Men nå har jeg fått drømmekjolen, og da gjorde det jo ikke så mye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bladet som heter "Bryllups-magasinet".

på en side i det bladet står det at du kan sende dem et post-kort med 3 adresser + din egen og dato for byllupet..så sender de ut 3 blader gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på en side i det bladet står det at du kan sende dem et post-kort med 3 adresser + din egen og dato for byllupet..så sender de ut 3 blader gratis

Oj, det hørtes lurt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeeldig lurt!

Selv om det jo ikke er så lenge igjen til mitt eget, så elsker vi jentene blader - og den ene forloveren skal gifte seg i juli neste år - så DET passer jo veldig bra!

Takk for supert tips! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...