Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:hoho::hoho::hoho:

Men den er grei vettu, Heidi! Du får bare gi meg et hint eller et vink da! :sjarmor:

*hihihi*

Nå gikk det i skikkelig kryssild og turbofart her gitt! :o

Men nu skal jeg spise litt middag og roe ned, med en GOD magefølelse!!!

...

Tror jeg skrev det tidligere i dag, men det forsvant i den hete kjoledebatten her...

Fikk jo korsettet mitt i dag!!! :hoppe:

Og det satt kjempefint og var snedig sexy på! :) Fikk med noen fine strømper også, på kjøpet tydeligvis, som en surprise - så da er det i boks også! :-) :-) :-)

Håper bare jeg kan bruke det under kjolen... Hvis ikke kostet det meg såpass lite at jeg kan kjøpe et til altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hvor er det du får tak i billig korsett da??

Det var veldig fint :)

Men er det ikke korsett i MS kjolene fra før av?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det for 120,- på eBay!

Vanligvis handler jeg ikke så mye over nett, men siden det ikke var det største beløpet tok jeg sjansen.

Korsettet er helt enkelt, men lurer på om jeg skal fjerne den blondekanten!?? :sjenert:

Nja, jo - de har vel det på et vis. Men for min del gjør det ingenting å få det strammet opp og inn enda litt mer! Dessuten var korsettet veldig diskret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er jo superbillig!!

Har aldri handlet over e-bay - vet ikke helt hvordan sånt noe fungerer engang jeg :klø:

Enig i at den øverste blondekanten ble litt i meste laget. Ellers så er jo korsettet kjempefint og diskre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppelure! Er så glad for at du bestemte deg for å hoppe i det. Jeg er helt sikker på at du ikke kommer til å angre, verken på noe du har gjort eller noe du ikke har gjort! :-)

Gleder meg veeeeldig til å høre mer når kjolen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Vel, ikke :hoppe: enda tror jeg... For jeg fikk ikke PP til å funke, så jeg har ikke fått betalt, og kjolen kunne ikke holdes av lenger! :evil:

Så nå krysser jeg bare fingre for at den fremdeles er "in stock" imorgen, at ingen har løpt og kjøpt foran snuten på meg!!! *krysse krysse*

Hvis ikke må jeg bare få kjolen sydd til en meget rimelig penge, hos skredder i Danmark... Er jo en mulighet det også, jeg er ikke så "merkefokusert" akkurat når det gjelder det der. Og med skreddersydd kjole så blir den jo en tanke annerledes og litt mer spesiell! Men enn så lenge holder jeg håpet oppe!!! Prøver i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Æsj, men det ordner seg helt sikkert.

Hvor mange bruder kan det være som er ute etter akkurat dèn kjolen en fredagskveld????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, men det ordner seg helt sikkert.

Hvor mange bruder kan det være som er ute etter akkurat dèn kjolen en fredagskveld????

Tja, si det! Beats me!

Meeen, MS-kjolene er jo veldig populære, og det lageret der den er, er jo også lageret som forsyner en hel verden... Og når det er natt her, er det jo dag et helt annet sted - så man kan vel aldri vite! :tunge1:

Men vi lever i håpet, sant!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det ville jo bare vært helt sykt hvis akkuatt den kjolen ble snappa rett forran nesa på deg!!!

Nei, kjolen er din den - i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at den er der fremdeles!! :D

Nydelig korsett, men jeg tenkte akkurat det samme angående den blondekanten! hehehe....

Minimalismen lenge leve! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jo bare vært helt sykt hvis akkuatt den kjolen ble snappa rett forran nesa på deg!!!

Nei, kjolen er din den - i morgen :)

Håper du har rett! :-)

...sitter i forhandlinger om kjolen kan holdes av en dag til!!! *krysse*

Minimalismen ja - en fiiin ting! Jeg liker det enkle og stilrene jeg også!!! Og den kanten er bare sydd på med noen sting her og der, så ikke noe problem og fjerne - concider it done! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Betty-busta håret!

Okey...:klø:

Mulig jeg er helt IDIOT!!! :o

Men jeg skjønner altså ikke dritten av hva dette liksom skulle bety!!!!!!!! :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå vet du hva en Betty-bust er!

:-)

Og jeg har fortsatt bust!

:hoho::hoho::hoho:

Jeg oxo! Rocke-bust...lik Slash fra Guns N´Roses!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...