TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1621 Del Skrevet 1. april 2005 Men den er grei vettu, Heidi! Du får bare gi meg et hint eller et vink da! *hihihi* Nå gikk det i skikkelig kryssild og turbofart her gitt! :o Men nu skal jeg spise litt middag og roe ned, med en GOD magefølelse!!! ... Tror jeg skrev det tidligere i dag, men det forsvant i den hete kjoledebatten her... Fikk jo korsettet mitt i dag!!! Og det satt kjempefint og var snedig sexy på! Fikk med noen fine strømper også, på kjøpet tydeligvis, som en surprise - så da er det i boks også! :-) :-) :-) Håper bare jeg kan bruke det under kjolen... Hvis ikke kostet det meg såpass lite at jeg kan kjøpe et til altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #1622 Del Skrevet 1. april 2005 Hvor er det du får tak i billig korsett da?? Det var veldig fint Men er det ikke korsett i MS kjolene fra før av?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1623 Del Skrevet 1. april 2005 Kjøpte det for 120,- på eBay! Vanligvis handler jeg ikke så mye over nett, men siden det ikke var det største beløpet tok jeg sjansen. Korsettet er helt enkelt, men lurer på om jeg skal fjerne den blondekanten!?? Nja, jo - de har vel det på et vis. Men for min del gjør det ingenting å få det strammet opp og inn enda litt mer! Dessuten var korsettet veldig diskret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #1624 Del Skrevet 1. april 2005 Det er jo superbillig!! Har aldri handlet over e-bay - vet ikke helt hvordan sånt noe fungerer engang jeg :klø: Enig i at den øverste blondekanten ble litt i meste laget. Ellers så er jo korsettet kjempefint og diskre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. april 2005 #1625 Del Skrevet 1. april 2005 Snuppelure! Er så glad for at du bestemte deg for å hoppe i det. Jeg er helt sikker på at du ikke kommer til å angre, verken på noe du har gjort eller noe du ikke har gjort! :-) Gleder meg veeeeldig til å høre mer når kjolen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1626 Del Skrevet 1. april 2005 Vel, ikke enda tror jeg... For jeg fikk ikke PP til å funke, så jeg har ikke fått betalt, og kjolen kunne ikke holdes av lenger! :evil: Så nå krysser jeg bare fingre for at den fremdeles er "in stock" imorgen, at ingen har løpt og kjøpt foran snuten på meg!!! *krysse krysse* Hvis ikke må jeg bare få kjolen sydd til en meget rimelig penge, hos skredder i Danmark... Er jo en mulighet det også, jeg er ikke så "merkefokusert" akkurat når det gjelder det der. Og med skreddersydd kjole så blir den jo en tanke annerledes og litt mer spesiell! Men enn så lenge holder jeg håpet oppe!!! Prøver i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #1627 Del Skrevet 1. april 2005 Æsj, men det ordner seg helt sikkert. Hvor mange bruder kan det være som er ute etter akkurat dèn kjolen en fredagskveld???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1628 Del Skrevet 1. april 2005 Æsj, men det ordner seg helt sikkert. Hvor mange bruder kan det være som er ute etter akkurat dèn kjolen en fredagskveld???? Tja, si det! Beats me! Meeen, MS-kjolene er jo veldig populære, og det lageret der den er, er jo også lageret som forsyner en hel verden... Og når det er natt her, er det jo dag et helt annet sted - så man kan vel aldri vite! Men vi lever i håpet, sant!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #1629 Del Skrevet 1. april 2005 Det ville jo bare vært helt sykt hvis akkuatt den kjolen ble snappa rett forran nesa på deg!!! Nei, kjolen er din den - i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 1. april 2005 #1630 Del Skrevet 1. april 2005 Krysser fingrene for at den er der fremdeles!! :D Nydelig korsett, men jeg tenkte akkurat det samme angående den blondekanten! hehehe.... Minimalismen lenge leve! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. april 2005 #1631 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har Betty-busta håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #1632 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har Betty-busta håret! Henger meg på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1633 Del Skrevet 1. april 2005 Det ville jo bare vært helt sykt hvis akkuatt den kjolen ble snappa rett forran nesa på deg!!! Nei, kjolen er din den - i morgen Håper du har rett! :-) ...sitter i forhandlinger om kjolen kan holdes av en dag til!!! *krysse* Minimalismen ja - en fiiin ting! Jeg liker det enkle og stilrene jeg også!!! Og den kanten er bare sydd på med noen sting her og der, så ikke noe problem og fjerne - concider it done! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #1634 Del Skrevet 1. april 2005 *krysse krysse krysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 1. april 2005 #1635 Del Skrevet 1. april 2005 God helg Toria! Nydelig korsett! Har sett på det jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1636 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg har Betty-busta håret! Okey...:klø: Mulig jeg er helt IDIOT!!! :o Men jeg skjønner altså ikke dritten av hva dette liksom skulle bety!!!!!!!! :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1637 Del Skrevet 1. april 2005 God helg Toria! Nydelig korsett! Har sett på det jeg og God helg ja, @riel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1638 Del Skrevet 1. april 2005 Må altså bare lime inn denne, som lunacia hadde funnet...de var såååå søte! Tenker litt på de blå jeg da! Hårsmykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. april 2005 #1639 Del Skrevet 1. april 2005 Nå vet du hva en Betty-bust er! :-) Og jeg har fortsatt bust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #1640 Del Skrevet 1. april 2005 Nå vet du hva en Betty-bust er! :-) Og jeg har fortsatt bust! Jeg oxo! Rocke-bust...lik Slash fra Guns N´Roses!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå