TeddyToria Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #1341 Del Skrevet 15. mars 2005 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Det var da litt av en biltur!! Huff og huff.. Godt at du kom deg trygt hjem, trulta mi! Tusen hjertelig takk for kjempekoselige hilsener i dagboken min. Jeg setter så stor pris på det. Spesielt når jeg ikke har mulighet til å være så aktiv her på KG akkurat nå, så betyr det så mye å finne en hilsen når jeg logger meg inn. Tusen takk. Håper du ellers har hatt en god dag, Toria. God klem C Ja, kom meg trygt hjem, og sjeleglad for det selv også! Dagen ellers var grei nok den, selv om jeg fint innrømmer jeg blir sliten av all kjøring og jobbingen i tillegg...er ikke så mye igjen av meg ved dagens slutt akkurat! ... Har forresten fått tilbakemelding fra gullsmeden i DK ang. ringene jeg lurte på, og resultatet er dette: Ringpar 1 - ringene er 5,5/5,7 mm brede og koster henholdsvis 4.950,- og 4.220,- DKK for stykket... Ringpar 2 - ringene er 8 mm brede og koster 6.675,- / 5.125,- DKK Sånn sett er egentlig valget enkelt...pengene har nok litt å si, og par 1 er liksom de mest aktuelle. Dessuten så tenker vi at vi kan få satt inn stein i min etterhvert, slik at dameringen kan bli litt rimeligere for oss akkurat nå! Kanskje sette inn en stein til vår første bryllupsdag!? Åhhh - hvorfor skal det være så vanskelig!?!?!? :o Signert Trultemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 15. mars 2005 #1342 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg synes begge ringparene er like fine! Hvis du synes det samme er det jo som du sier et enkelt valg - det er jo et par tusen å spare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #1343 Del Skrevet 15. mars 2005 Og jeg syns ringpar 2 er finest. Men det er absolutt fine de andre og så jeg skjønner godt at det står og faller på pengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #1344 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, jeg har liksom ekstra hjerte for par nr. 2 der jeg da, mens sambo går mer for par 1... Skal si dere det er et helt stort lite under bare det at vi har kommet "down to two" par jeg!!! Men blir vi ikke enige, må vi søke nye veier igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #1345 Del Skrevet 15. mars 2005 Vigdis har forresten tatt bilde av invitten min i dag så da får du kanskje en mail av henne i løpet av kvelden. Hun var litt travel med besøk osv i dag skjønte jeg så det var ikke sikkert hun rakk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 15. mars 2005 #1346 Del Skrevet 15. mars 2005 Vigdis har forresten tatt bilde av invitten min i dag så da får du kanskje en mail av henne i løpet av kvelden. Hun var litt travel med besøk osv i dag skjønte jeg så det var ikke sikkert hun rakk det. Ååå, jeg gleder meg til å se! Hva syntes Vigdis, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #1347 Del Skrevet 15. mars 2005 Ååå, jeg gleder meg til å se! Hva syntes Vigdis, da? Vigdis syns den var veldig fin Men hva ellers skulle hun si Nei, fra spøk til alvor, jeg tror helt ærlig hun likte den og hun ville til og med låne hjerte-hullemaskinen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. mars 2005 #1348 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Toria! Jeg syns nok også at ring nr 2 var den fineste...pga av alle diamantene... ...men syns absolutt ikke at nr 1 er en dårlig erstatning! Syns det var en veldig god idé med påfyll av diamanter til 1 årsdagen, 2 årsdagen osv..egentlig en VELDIG god idé. Jeg syns faktisk idéen var så god at jeg kunne ønske det var meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #1349 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Toria! Jeg syns nok også at ring nr 2 var den fineste...pga av alle diamantene... ...men syns absolutt ikke at nr 1 er en dårlig erstatning! Syns det var en veldig god idé med påfyll av diamanter til 1 årsdagen, 2 årsdagen osv..egentlig en VELDIG god idé. Jeg syns faktisk idéen var så god at jeg kunne ønske det var meg! Søtnos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 15. mars 2005 #1350 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg er helt gira på ringer selv jeg nå. Mamma skulle sjekke hvor lenge hun skal være i Jordan. Håper hun er der nede lenge nok til at hun kan få bestilt spesial-lagede ringer for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #1351 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg er helt gira på ringer selv jeg nå. Mamma skulle sjekke hvor lenge hun skal være i Jordan. Håper hun er der nede lenge nok til at hun kan få bestilt spesial-lagede ringer for oss! Det er jo helt topp!!! Men får hun ikke anledning til å bestille ringer, kan hun jo ta med seg noen diamanter hjem! Det hadde jeg planer om å gjøre da jeg var i Botswana. Diamanter er deres største inntekstkilde gjennom eksport... Men jeg "glemte" det og andrer som en såret hund! så hyggelig tomias! tilbake til deg! Limer inn bordplassering her jeg... TAKK, lille ...har lett etter den linken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. mars 2005 #1352 Del Skrevet 15. mars 2005 Sånn sett er egentlig valget enkelt...pengene har nok litt å si, og par 1 er liksom de mest aktuelle. Dessuten så tenker vi at vi kan få satt inn stein i min etterhvert, slik at dameringen kan bli litt rimeligere for oss akkurat nå! Kanskje sette inn en stein til vår første bryllupsdag!? Åhhh - hvorfor skal det være så vanskelig!?!?!? :o Synes det høres veldig greit ut å sette i diamanten etterhvert jeg Og første bryllupsdag er jo ekstra stas å feire, så å krydre den enda mer med å sette diamanten i da synes jeg er midt i blinken Ha en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #1353 Del Skrevet 15. mars 2005 Synes det høres veldig greit ut å sette i diamanten etterhvert jeg Og første bryllupsdag er jo ekstra stas å feire, så å krydre den enda mer med å sette diamanten i da synes jeg er midt i blinken Ha en god kveld Like så, @riel! ... *argh* Jeg burde vel seriøst kommet igang med invittene igjen altså!!! Men klarte selvsagt å glemme og kjøpe lim i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 15. mars 2005 #1354 Del Skrevet 15. mars 2005 HALLOEN!!! Jeg tror jeg har sagt det før, men liker best ringpar nr. 2 (da tenker jeg ikke pris ). Lurt med diamanter i gaver etter hvert. Det trenger jo ikke være til årsdager heller, kan f.eks. være når dere får barn :-) Men uansett så er begge ringparene flotte, så dere kommer helt sikkert til å bli fornøyd uansett hvilket par dere velger. Husker ikke hvem her som skrev om Heidi's innbydelser. Men Vigdis synes det var UTROLIG FLOTTE! (og ja Heidi - helt sant!!! ) Og som Heidi sier, så har hun vært så snill og lovet meg utlån av sin flotte "hjertemaskin" Må se på de inbydelsene mine på nytt jeg. Etter jeg har sett dine Teddy og dine Heidi, så føles mine liksom så tamme ut. Må redigere forsiden litt... (fornøyd inni, men utenpå må jeg nok introdusere litt mer farge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #1355 Del Skrevet 15. mars 2005 Åh, som jeg gleder meg til å se Heidi´s verk!!! Dine er da ikke tamme...Viggo! (kunne ikke DY meg! ) Synes invittene dine var så enkle og elegante jeg! Men det er jo lov til å prøve seg frem! Og du, skal snart får sendt over noen av disse monogrammene. Skal jeg sende på hjemmemailen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 15. mars 2005 #1356 Del Skrevet 15. mars 2005 Hjemmemailen funker helt fint for å motta mail, det er å sende som ikke går :evil: Så du kan gjerne sende dit ja SUPER TUSEN TAKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2005 #1357 Del Skrevet 16. mars 2005 Snille Toria som hjelper Viggo og Heidi med å legge ut bilde Nå er jeg spent på hvordan bildet ble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1358 Del Skrevet 16. mars 2005 Snille Toria som hjelper Viggo og Heidi med å legge ut bilde Nå er jeg spent på hvordan bildet ble Ikke noe problem vet du... Jeg hjelper gjerne...men mailen Vigdis sendte kom ikke frem :evil: , så håper hun sender igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2005 #1359 Del Skrevet 16. mars 2005 Ikke noe problem vet du... Jeg hjelper gjerne...men mailen Vigdis sendte kom ikke frem :evil: , så håper hun sender igjen! Ok, da får vi bare vente til i kveld Jeg vet jo hvordan de ser ut men er alikevel spent på tilbakemeldingen fra dere jenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1360 Del Skrevet 16. mars 2005 Ok, da får vi bare vente til i kveld Jeg vet jo hvordan de ser ut men er alikevel spent på tilbakemeldingen fra dere jenten Det skjønner jeg veeeldig godt - alltid litt gøy med tilbakemeldinger...særlig av skryte-sorten! Og jeg er SÅ spent! Vil se, vil se, vil se...NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå