TeddyToria Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #1281 Del Skrevet 10. mars 2005 Jepp.. Gifter meg etter deg:=) Så dette fikser vi.. Bare vi finner et slør nå da... Høres bra ut! Jeg skal behandle det meget pent, og så blir det jo billigere for oss! Men, enige om at det må være mellom 2 - 2,5 meter da eller!?!?! Har ikke bestemt meg 110% for om jeg skal ha slør, nettopp fordi jeg ikke finner det jeg vil ha...men kommer jeg over et, skal jeg uansett sende tipset videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 11. mars 2005 #1282 Del Skrevet 11. mars 2005 Næmmmen - smarting! Dele slør! Det var ikke dumt. Fikk vite på Kristins da jeg var der at slør ofte blir ødelagt i løpet av en dag (fryser i kanten fordi det hekter seg o.l.), men hvor ille kan det bli? Kreativ løsning å dele, slør er jo så dyrt. Mitt koster over 2000 kr sa damen på salongen, synes det er litt mye, jeg.. :-? Eller er det ikke? Kan det være riktig? Ellers da, Toria, planer for dagen? Kommer venninnen din i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 11. mars 2005 #1283 Del Skrevet 11. mars 2005 Har fått lest gjennom de siste sidene nå, Toria. (Det atr tid, for denne dagboken formerer seg jo bare i et vanvittig tempo). Så utrolig kjedelig med innbruddet i bilen Det er så kjedelige penger for dere nå.... Når det gjelder de hyggelige tingene som brudepikekjoler (og sko), er jeg enig med de andre her om at fargene ikke bør være helt like... Synes det kan være fint meg litt ulike nyanser jeg. Vi kommer til å ha masse hvitt, med innslag av ulike rosa-farger i invitter, serviettringer, og sikkert også blomster. Liker det jeg :rosasmil: Når det gjelder skoene "dine", så har jeg jo allerede sagt at de er kjempefine. Når skal du bestille dem, og hva koster de?? Blir ellers spennende å følge med på "Jakten på sløret" Ha en finfin dag. Håper du og venninnen din får ei koselig helg :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #1284 Del Skrevet 11. mars 2005 Ja, snupp! Forloveren min kommer i dag...rekker vel akkurat å servere nystekt pizza til Idol - det var hennes eneste kriterie, at hun skulle se på Idol! Jeg følger ikke så mye med der jeg, men er nå artig å se på en gang i blant! Ellers ingen planer, eller jo - jeg MÅ levere en bok på biblioteket. Har fått purring. Glemte det helt vekk, for jeg pleier ikke låne bøker, men har gjort det i forbindelse med oppgaven... Jaja... Huldra! De skoene vet jeg ikke om de blir noe av! De koster $ 51 for parret (ca 320 NOK)...men siden det ikke står noe om frakt, skrev søta en mail (vi tenkte å bestille sammen for å spare porto og dele toll). Vi fikk rett og slett litt sjokk da det kom svar i retur...hele $ 83 (505,- NOK) for frakt, PR. PAR - hvis vi forstod det rett! :o :o :o Det er jo ran!!! Mener, det er jo slik at mange har dyr frakt... Men når det kostet meg 40 dollar og få tilsendt en brudekjole fra USA, så koster det flaten meg ikke det dobbelte å sende et par sko! :evil: Vurderer forresten sterkt å by på de blå kjolene, til brudepikene...Kan få de for $ 10 stykket (uten hårkrans - men den trenger jeg jo ikke!), og med frakt for begge kommer det hele på 400,- NOK. Det er jo ingen pris for to kjoler. Fikk akkurat en mail fra tollevesenet også, og porto regnes ikke inn under gjenstandens verdi, så jeg slipper å betal toll også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 11. mars 2005 #1285 Del Skrevet 11. mars 2005 Høres bra ut! Jeg skal behandle det meget pent, og så blir det jo billigere for oss! Men, enige om at det må være mellom 2 - 2,5 meter da eller!?!?! Har ikke bestemt meg 110% for om jeg skal ha slør, nettopp fordi jeg ikke finner det jeg vil ha...men kommer jeg over et, skal jeg uansett sende tipset videre! Har faktisk fått en del steder å kikke etter slør på nå! Har tatt kontakt med "Somaras", fikk svar på mail med en gang..( Liker god service jeg..) Så nå må jeg bare se om jeg finner riktig fareg.. Sløret må være over 2 meter ja, og helt enkelt!!! Tror det blir utrolig lekkert... !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 11. mars 2005 #1286 Del Skrevet 11. mars 2005 Fytti rakkern med den/de biltyvene , uheldig dere har vært! Kos deg i helgen du med venninner, det er jo bare sååå kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2005 #1287 Del Skrevet 11. mars 2005 Besøk av forlover, pizza og Idol på en fredagskveld. Høres helt perfekt ut i mine ører Håper du får en koselig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. mars 2005 #1288 Del Skrevet 11. mars 2005 Ja, kos dere masse!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. mars 2005 #1289 Del Skrevet 11. mars 2005 De hadde mange fine sko på Grændsen Skotøimagasin i Oslo. Var der jeg kjøpte min. Utrolig mange fine sko (som var for smale for min fot, men sikkert sitter som ett skudd på dinee føtter). Du burde ta en tur innom der når du er i Oslo neste gang. Kos deg i kveld med venninne, pizza og Idol! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. mars 2005 #1290 Del Skrevet 11. mars 2005 Fikk akkurat somlet meg i postkassen. Der lå det et kjempekoselig kort fra snille gode Teddy! Så koselig at du husket på meg og sendte kort fra Praha!!! Stor moooooosekos til deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. mars 2005 #1291 Del Skrevet 11. mars 2005 Heisann Håper du får en god helg og at dere koste dere med Idol. Nå begynner strax resultatene. Lurer på hvem som går ut ikveld :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 11. mars 2005 #1292 Del Skrevet 11. mars 2005 God helg, Toria! Forloveren på besøk og ellers ingen planer høres perfekt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 11. mars 2005 #1293 Del Skrevet 11. mars 2005 Natta, Toriamor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 12. mars 2005 #1294 Del Skrevet 12. mars 2005 :-) Håper du koser dag masse med forloveren din og at du får en super-duper helg. Jeg skal prøve å slappe av mest mulig og lade batteriene til neste uke. Moooooosekos til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. mars 2005 Forfatter #1295 Del Skrevet 12. mars 2005 Kjære søtnosene mine! Stor på farten store deler av gårsdagen, og blir vel minst like travel i dag... Så dere må kose dere, og ha det topp! Vi tastes vel igjen i morgen kveld eller mandag! :-) Ønsker dere ei herlig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2005 #1296 Del Skrevet 12. mars 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. mars 2005 #1297 Del Skrevet 12. mars 2005 god helg snups, og kos deg med forloveren din...savner min til tider jeg også... klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #1298 Del Skrevet 12. mars 2005 Neste helg får jeg forloveren min på besøk - og vi har knapt snakket med hverandre siden jul, så det skal bli SÅ bra!!! :D GLEDER MEG! Håper dere har ei strålende helg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 12. mars 2005 #1299 Del Skrevet 12. mars 2005 Hei på deg! Har lagt ut bilde fra kjoleprøvinga i dagboka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #1300 Del Skrevet 12. mars 2005 Håper du koser deg masse med besøket !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå