Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er så god, Toria-vennen min!! Enda en søt hilsen i dagboken. :hoppe:

Mooooooosekoooos til deg :kose:

:klem:

...for teddy mooooosekoooser tilbake! :wink:

:kose:

NATTA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Hvordan står det til med bryllupsforberedelser, valg av ringer, brudepikekjoler og buketter?

Er ikke lett å bli klok på når det er så mye fint å velge mellom.

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Gooooood moooooorgen, sunshine! :vinke:

hvordan har du det?

I dag er jeg hjemme, har tenkt å jobbe litt her før jeg skal på kontoret på gamlejobben i kveld for å diskutere saker og ting.

Ville bare ønske deg en kjempefin dag. :tommelsmil:

Stor klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooood moooooorgen, sunshine!  :vinke:

hvordan har du det?  

I dag er jeg hjemme, har tenkt å jobbe litt her før jeg skal på kontoret på gamlejobben i kveld for å diskutere saker og ting.  

Ville bare ønske deg en kjempefin dag.  :tommalsmil:

Stor klem fra meg :klem:

Hei, solstråla mi! :vinke:

...og god formiddag til dere alle!

Litt seint oppe i dag jeg - deilig! :tunge1:

Og i dag har jeg det faktisk alldeles utmerket! :wink:

Våknet i nokså god form, og til en telefon fra den ene forloveren min. Dette er barndomsvenninnen min hjemmefra, og hun lurte rett og slett på om det var greit at hun heiv seg i bilen imorgen og kom på besøk i helgen!!!

Selvfølgelig!!!

Hehe, kanskje litt vel spontant - men denne helgen passer det oss utmerket. G jobber på spreng, så han kommer vi ikke til å se mye til, og på søndag formiddag skulle vi vært i 50-årslag...men jeg hadde ikke så lyst til å gå uten Gunnar, så dette er jo en fiiin grunn til å la være! :sjarmor: Og ikke minst så er det jo bare SÅ koselig at hun kommer, hvis hun kommer!

Gleder meg til å ha ei helg med henne, og at hun får se hvordan vi har fått det i nytt hjem mm.

:hoppe:

Så *håpe håpe*

Ellers i dag, så skal jeg være fortsatt superflink med mat og slikt - det går så bra!!! :danse: Jeg holdt på å ramle ned fra vekten i dag til og med... :ler:

Og utover det er det en mission å handle lim, slik at jeg kan lime videre på invittene, jeg sende avgårde en pakke for Golli, OG jeg gjøre ferdig hovedoppgaven :-x !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Så koselig med besøk!! :hoppe:

Det er så godt med venninner som bare plutselig finner ut at de skal komme på besøk og ikke er redd for å invitere seg selv, ikke sant? :)

Hun ene forloveren min (som bor i en annen by), har tre ganger plutselig ringt på døren min uten at jeg fikk noe forvarsel. :ler:

Den ene gangen var det bursdagsfest hjemme hos meg og jeg snakket med henne dagen før og da sa hun at hun skulle på fest i helgen, men hun sa ingenting om at hun skulle ta fly til Oslo og komme på min fest :)

Har forresten litt problemer med inngangs- og utgangsmusikken til bryllupet, tar du deg en tur i dagboken min i løpet av dagen og hjelper meg litt? :roll:

God klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

God morgen!! Fint å høre at dagen din i dag er SUPER!! Så hyggelig venninne du har. Sånne jenter skulle det vært flere av!! Hvor mange invitter mangler du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei V :vinke:

Godt å høre at formen er bedre, og ikke minst at vekten er på din side :wink:

Så hyggelig at du får besøk i helgen da! Det er jo bare såååå koselig med sånne jentehelger :-D

holder på med oppgave selv nå jeg (som du ser :oops: ). Ville bare innom og hilse på og ønske en finfin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste i dagboken til C. at du har bestemt deg for sko, Vil vare si at det er kjempefine. Den lille strasspennen gjør hele skoen spesiell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk takk, jenter!

Ja, nå har jeg bestemt meg for sko...og det ble altså disse! Fornøyd med det jeg, liker jo som sagt mye av det helt enkle... Men den lille spennen utgjorde her "det lille ekstra"! :wink: Enig med du der, Huldra!

Når det kommer til hovedoppgave, veslo - så skriver jeg om terminal sykepleie til kreftpasienter... Er ferdig med selve oppgaven da, men må få ut fingeren og redigere innholdsfortegnelsen, legge inn noen kilder og lage forside. Så er det i boks! :danse:

Det er helt topp å ha så gode og impulsive venner, Izaria! Nå gleder jeg meg bare masse og håper hun får bilen slik hun trodde!!! Så koselig å skulle ha en jentehelg ja - vi ser hverandre jo ikke så ofte pga. avstanden, og da er litt kvalitetstid ekstra verdsatt! :-)

:klem: til go´jenta Huldra:)

:klem: til lille solstråle, C! (håper mitt tips til masjer hjalp litt...men skjønner det er flere meninger ute og går)

:klem: til veslo

:klem: til lille snupp i DK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei knuppen min!

En liten :blomst: til deg i dag!

Tusen takk for kort i postkassa og tips på mail.

Så koselig med spontan besøk da, får du kanskje ordna med bilde av henne og da?

Ha en fantelastisk dag vennen min!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brud2005

Hei igjen..

Skoene dine var veldig fine! Spennen var kjempesøt. :)

Hvilken farge skal du ha dem i? Skal du kjøpe dem via internett?

Takk for hjelp ang marsjene! Jeg er så enig med argumentasjonene din, men jeg er redd for at den trumpet-sangen blir litt blass ved utgangen. Men så er det den følelsen å gå inn til Mendelssohn, da... :( Hvorfor må dette være så vanskelig?? :(

Nå må du være flink å redigere oppgaven din da, Toria :wink:

:kose: til verdens beste teddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :P

Veldig søte og nyyydelige sko du har funnet deg!!

Og kjolen, IKKE MINST, veldig veldig NYDELIG!! Jeg har ikke fått med meg at du har byttet kjole jeg TeddyToria, kom ikke den kjolen fra Usa eller hva skjedde?? Men denne var vel så fin altså :Nikke: Det er jo nesten samme type kjole, bare uten halternecken.

Lykke lykke til med oppgaven din!!!! Jeg sitter også med en oppgave nå. Litt deilig å sitte hjemme å jobbe med den, da har jeg så mye bedre tid å følge dere her inne :ler: , noe som er veldig KJEKT!!!

Ha en fin jobbe-bli-ferdig-dag-med-oppgaven :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte bare å svinse innom å si: Lykke til med ferdigstilling av oppgaven din!!!

Selv har jeg vel 15 sider til jeg bør trykke ned på papiret, men det blir ikke i dag vet jeg.. I dag er det KG dag for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY F***!!!

NÅ klikker jeg i vinkel! :o

Fikk akkurat en telefon fra sambo her...og guess what!?!?! Innbrudd i bilen :evil: - vindu knust, men heldigvis bare mobil stjålet...ikke noe annlegg eller noe sånn!

Problemet er bare det at forsikringen krever over 2000,- i egenandel, og "vi har ikke disse pengene"!!!

:cry::cry::cry:

Vi trenger dem til så mye annet!!! :grine: :grine: :grine:

F***!!! F*** F*** F***!!!

:kjempesinna:

Driiiiter i mobilen, men at de måtte knuse den ruta!!!

:evil: :frustrert: :evil: :sinna::kjempesinna::sinna: :evil: :frustrert: :evil:

Nå er jeg, ja - rett og slett sinna og veeeldig oppgitt! Det skjer noe slikt med oss hele tiden! :roll:

Bare noen uker siden bilvasken gikk berserk og skrapet opp taket på vår flunkne nye bil... Det er i orden nå da, fikk erstatning og den er lakkert på nytt. Men så var det noen som kjørte inn i oss bakfra, og en fra siden på den andre bilen... Så, NÅ ER DET NOK!!! :frustrert:

...ellers takk for koselige innlegg, søte dere! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...