Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop

Hmmm... mørkeblå eller lyseblå... Har du tenkt på blomster til de, da? Skal de ha blomsterbuketter, og i så fall hva slags? Kanskje enklere å finne sko til lyseblå kjoler, for da kan man bruke hvite, mens til mørkeblå bør man kanskje ha mørkeblå sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig det der...

Men sant som du sier Betty - at det er lettere med sko da...

*tenke tenke*

Har ikke tenkt så fryktelig langt enda, men jeg skal etter alt å dømme ha denne buketten (passer kanskje best med mørkeblå kjoler...eller!?!?!? :klø:), og tenkte da at brudepikene kunne ha en orkidé hver eller noe - eller blir det for lite? Synes ikke brudepikebukettene skal være så store og "mye"! Lik dette med at jeg ikke liker minibruder! :tunge1:

Ellers viste jo tomias meg noen bilder av nydelig søte buketter her forleden, og jeg ble plustelig i tvil om den jeg har valgt! :-? Den er jo så fin synes jeg, og har liksom ikke hatt noe annet i tankene overhodet, inntil nå! :evil:

Tror det ville blitt så fint med små baller av blomster som de kan bære... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :P

Er bare innom for å se hei jeg :wink:

Du er virkelig en brudezilla du Toria :hoho: , jeg klarer ikke å henge med :oops:

Tusen takk for pm som du sendte for leeenge siden, det var veldig hyggelig!! Dere er jo så trivelige her inne på forumet at jeg skulle gjerne ha fulgt dere oftere.

Ha en fin fin dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg synes buketten er fin - hva med brudepikekjoler i den lillafargen? Og så kan brudepikene ha ivory buketter. Slik at:

Brud: ivory kjole + lilla bukett

Piker: lilla kjoler + ivory bukett

Synes jeg hadde vært stilig, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelige kjoler, og egentlig en veldig god idé...

Her er flere lilla kjoler...

Kjole 1

Kjole 2

Kjole 3

...så er det bare det da, at siden blått er fargen på invitter og meget mer, så vet jeg ikke om det passer inn å plutselig bruke lilla!

Kanskje jeg burde endre bukett!??? Gjøre den mer blå...lik noen av disse:

Bukett 1

Bukett 2

Bukett 3

Bukett 4

Bukett 5

Og enda har jeg flere bilder av noen nydelige små på dataen her...

Ahhhhhhhhh - jeg begynner å bli alt annet enn klokere jo!!!

:forvirra: :klø: :o :forvirra: :klø: :forvirra: :o :klø: :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hvis det er til noen hjelp, så synes jeg bukett 4 og 5 var de fineste :)

:Nikke:

Synes ikke noen av de kan måle seg med den du har sett på før, men enig med Huldra om de to siste. Særlig nr. 5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig enig!

De andre la jeg inn fordi det var det jeg fant i farten...og tenkte med på blåfargene...

De siste der er jo så søte - og ligner mer på de du viste meg tomias!

HJEEEEEEEEELP!

(dere hjalp jo litt da, men jeg er så forvirra! :klø: :frustrert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte da!!!  :evil:  En dust på GMN erklærer her at det liksom er kreftfremkallende og farlig å spise rå sopp, særlig champignoner!!??!  :o  Og jeg som er så glad i champignon!!! Både rå og stekt og kokt og grillet og jah...alle varianter!  :-x  Piss meg i øret!  :grine:

:o

Piss meg i øret sier jeg også! Gjett om jeg skal ha det i curryen jeg lager til middag, da!

Men, hva med skyblue kjoler??! Eller blir det for tamt!??

Likte den mørkeblå sånn ca tusen ganger bedre. ;)

Men lilla er nydelig, da. Og jeg tror kanskje jeg liker den tredje lilla kjolen best, selv om alle tre var søte.

Blått er lilla... Hum. Sannelig om jeg vet. Jeg er veeeldig svak for lilla. Men det var en veldig pen blåfarge... Jeg er sannelig glad det ikke er jeg som skal velge brudepikekjole. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes ikke noen av de kan måle seg med den du har sett på før, men enig med Huldra om de to siste. Særlig nr. 5!

Hvis du truer meg på livet og jeg MÅ velge så blir det nr 4 eller 5. MEN - du har jo allrede funnet deg en bukett som er myyyyyyyyyyyye finere!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Heisann vennen min

Ser det er vanskelig å ta et kjolevalg. Synes de var søte alle sammen, har ingen klar favoritt.. Men jeg heller litt mot å være enig med Huldra jeg også :roll:

Takk for hilsen i dagboken. Du er nå så flink å skrive hilsner. Får nesten dårlig samvittighet. Klarer ikke holde følge med deg.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:vinke: Hei der!

Synes den mørkeblå kjolen var knallfin !! :wink:

Kan du ikke bare beholde den buketten du tenkte på i utgangspunktet , og bytte med mørkeblå blomster, eller er jeg helt på jordet ?!! Synes den buketten definitivt er den fineste! :wink:

Forresten; helt enig i forhold til soppen på GMN. Fikk hakeslepp med det samme... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei der!

Synes den mørkeblå kjolen var knallfin !! :wink:

Kan du ikke bare beholde den buketten du tenkte på i utgangspunktet , og bytte med mørkeblå blomster, eller er jeg helt på jordet ?!! Synes den buketten definitivt er den fineste! :wink:

Forresten; helt enig i forhold til soppen på GMN. Fikk hakeslepp med det samme... :ler:

*riste på hodet*

Nei, den soppen, den soppen... :-x Men det var jo som jeg sa til tomias da, at det er jo flate meg kreftfremkallende bare å leve - så jeg gidder ikke bry meg! :evil:

Tror jeg beholder opprinnelig bukett enn så lenge! Men må se da, for den orkideen som buketten består av finnes kun i den ene fargen. Må evt. bytte den ut i en annen blomst, men det er vel ikke så lett å finne noe som passer "bedre"... Men er vel ikke så farlig om den blålilla fargen og kjolene ikke er helt lik vel!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

*riste på hodet*

Nei, den soppen, den soppen... :-x Men det var jo som jeg sa til tomias da, at det er jo flate meg kreftfremkallende bare å leve - så jeg gidder ikke bry meg! :evil:

Sant nok, kan ikke lenger putte noe i hullet snart i frykt for å dø... Og det skal vi jo alle en gang uansett.

Tror jeg beholder opprinnelig bukett enn så lenge! Men må se da, for den orkideen som buketten består av finnes kun i den ene fargen. Må evt. bytte den ut i en annen blomst, men det er vel ikke så lett å finne noe som passer "bedre"... Men er vel ikke så farlig om den blålilla fargen og kjolene ikke er helt lik vel!???

Ok, er ikke helt inne på det med blomster. Synes i allefall at den buketten er den fineste :wink:. Orkidè er jo bare nydelig, da. Selv ville jeg nok gått for den buketten med orkidè. Hva med å la brudebarna gå nakne ??!!! :ler::tunge1:

Jeg tror det blir fint med den kombinasjonen, jeg... :wink: Både bukett og kjole = nyyydelige...

Faen............. Hvorfor hopper denne ut av quoten?!! Vel, vel... driter i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Syns det blir litt hysterisk hvis blomstene i buketten din må matche 100% med kjolene til brudepikene.

Buketten du har sett deg ut er jo så nydelig og jeg er sikker på at det hadde blitt veldig fint med brudepiker i mørkeblå kjoler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

jeg vet at det finnes blå clematis blomster...og de ville passet ypperlig i en sånn bukett som du i utgangspunktet vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det blir litt hysterisk hvis blomstene i buketten din må matche 100% med kjolene til brudepikene.

Buketten du har sett deg ut er jo så nydelig og jeg er sikker på at det hadde blitt veldig fint med brudepiker i mørkeblå kjoler til.

Ja, det er akkurat det!

Jeg er ikke så nøye på det da, men du vet - av og til kommer dumme tanker snikende! :tunge1:

Æh, dritt i!

jeg vet at det finnes blå clematis blomster...og de ville passet ypperlig i en sånn bukett som du i utgangspunktet vil ha!

Takk for tipset snupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...