Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. mars 2005 #1181 Del Skrevet 8. mars 2005 det er bare meg innom siden din... må si at her har det skjedd mye siden sist. Klarte ikke å henge helt med jeg Hvordan var praha da? Mye love is in the air...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1182 Del Skrevet 8. mars 2005 det er bare meg innom siden din... må si at her har det skjedd mye siden sist. Klarte ikke å henge helt med jeg Hvordan var praha da? Mye love is in the air...? *s* Det er og blir en evig sak til kommentar dette...med liv og røre i dagboken min! Men altså - så vidt jeg klarer å følge med selv jo...den tar jo av, og letter snart! *by by birdie* Praha var flott, men kaldt! :o Veeeldig kaldt! Men mye L O V E da, når vi av og til kom på tomannshånd...reiste jo i utg.pkt med jobben hans, slik at vi var mange mennesker samlet mye!!! Gleder meg til vi reiser vekk igjen bare vi to jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. mars 2005 #1183 Del Skrevet 8. mars 2005 Gleder meg til vi reiser vekk igjen bare vi to jeg! Jepp, me too.. altså med min gubbe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1184 Del Skrevet 8. mars 2005 Jepp, me too.. altså med min gubbe da Du kan få sagt det... Men det er godt - for du får IKKE være med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. mars 2005 #1185 Del Skrevet 8. mars 2005 Du kan få sagt det... Men det er godt - for du får IKKE være med meg! Og du får ikke være med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. mars 2005 #1186 Del Skrevet 8. mars 2005 PS: Godt å få deg tilbake her på KG :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1187 Del Skrevet 8. mars 2005 Og du får ikke være med meg... Men da er vi enige da!?!?! PS PS: Takk! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1188 Del Skrevet 8. mars 2005 Ok, på papiret er vi nå "down to three" når det kommer til ringer: Alternativ 1 Alternativ 2 Alternativ 3 - liker både par nr. 2 og nr. 3 fra venstre da... Også må jeg bare smelle med et bilde av disse, for de synes jeg er så søte...hmmm, overtale min bedre halvdel!?!?!?! Nå gjenstår prøving og endelig avgjørelse! Vi må rett og slett bare kutte beinet og si at ok - de er fine og de er fine, men vi tar disse!!! Punktum finale - hvis ikke kommer vi aldri i mål! Ellers klarte jeg til slutt å karre meg til byen i dag, og fikk kjøpt noe ekstra kartong til invittene. De hadde selvsagt ikke pakker igjen, så jeg fikk bare 3 ark - men kommer et godt stykke med det. Kjøpte også 17 ark med hvit vellum, som rekker til den nette sum av 34 invitter - så kommer vi langt her også! De hadde ikke mer av det heller... På vei hjem gikk jeg igjen på besøk til kjolen min! *tjihi* Klarer ikke å se meg mett jeg! :oops: :oops: :oops: Men altså, jeg hadde et mer bestemt mål med besøket denne gangen da - for jeg ville høre med de i salongen om hva slags undertøy det vil være aktuelt å bruke, og da fikk jeg noen nyttige svar. Jeg har dessuten til nå fått inntrykk av at jeg burde ha alt undertøyet klart til kjolen kommer...men de hadde et godt utvalg i salongen og mente det ville være lurt å prøve seg litt frem når kjolen kommer. Har så langt funnet ut at jeg må ha et som ikke grå så høyt opp, hverken foran eller bak, og at det gjerne skal ha "klart skille" mellom brystene...hvis dere skjønner, at det ikke går rett over. Men vi får se, vurderer å kjøpe et korsett jeg kan få rimelig bare for å prøve, og da er det jo ingen krise heller. Hmmm, noe mer da? Vel, skal jo seølv være gjest i bryllup om under to uker da...så må få hentet selskapskjolen min og se om ikke jeg kan finne meg noen sko som passer til fersken-farge! Har sett på noen, men vil gjerne prøve og se før jeg kjøper, så jeg vet det ikke blir helt krash! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 8. mars 2005 #1189 Del Skrevet 8. mars 2005 Fine ringer alle sammen, jeg er minst begeistret for den første. De siste (med hjertene) synes jeg heller ikke var superdupre. Liker både par 2 og 3 på den med flere... og alternativ 2 er jo og kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1190 Del Skrevet 8. mars 2005 Takk for helt oppriktige synspunkter, vennen! Skal jeg være helt ærlig, er jeg selv aller mest gira på par 1 og 2, og av de synes sambo at nr. 2 er de fineste - så det er vel paret vi holder den største knappen på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 8. mars 2005 #1191 Del Skrevet 8. mars 2005 Takk for helt oppriktige synspunkter, vennen! Skal jeg være helt ærlig, er jeg selv aller mest gira på par 1 og 2, og av de synes sambo at nr. 2 er de fineste - så det er vel paret vi holder den største knappen på! Og de er jo godkjent av meg og. Da er det vel ikke noe å lure på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1192 Del Skrevet 8. mars 2005 Og de er jo godkjent av meg og. Da er det vel ikke noe å lure på? Nei, DA er det jo ikke noe å snakke om en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 8. mars 2005 #1193 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvis jeg skal være ærlig og oppriktig, så syns jeg best om nr 2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1194 Del Skrevet 8. mars 2005 Da er vi enige vi også - det er liksom favoritten så langt! Godt å høre at flere tenker det samme... Men lurer på om vi skal søke til avstemming til slutt, hvis det blir helt vrangt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 8. mars 2005 #1195 Del Skrevet 8. mars 2005 Heisa. Takk for bursdagshilsen!! (Som de sier, det er bedre sent enn aldri..) Nå har jeg forresten fått et bilde av kjolen min... Men vet ikke hvordan jeg skal få lagt det inn her... Har det kun på mail.. Og kan ikke akkurat be samboeren hjelpe meg heller.. (Disse datamaskinene og jeg, vi er IKKE venner...) Ringpar nr 2 var finest synes jeg:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 8. mars 2005 #1196 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg stemmer for alternativ 3, par nr. 2. Tror vi trenger en avstemming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1197 Del Skrevet 8. mars 2005 Heisa. Takk for bursdagshilsen!! (Som de sier, det er bedre sent enn aldri..) Nå har jeg forresten fått et bilde av kjolen min... Men vet ikke hvordan jeg skal få lagt det inn her... Har det kun på mail.. Og kan ikke akkurat be samboeren hjelpe meg heller.. (Disse datamaskinene og jeg, vi er IKKE venner...) Ringpar nr 2 var finest synes jeg:=) Takk for tilbakemelding! Forresten, hvis du vil ha bildet ditt ut, så kan du maile det til meg eventuelt, og så kan jeg legge det ut for deg. Men det ser du selv! :-) Enig med du - samboer er jo IKKE den beste å spørre om hjelp til akkurat dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 8. mars 2005 #1198 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei gode Toria! Så godt å ha det tilbake igjen! Har du hatt det fint? (si nei, for her hjemme har det ikke skjedd stort.. ) Tusen takk for kjempekos hilsen i dagboken, ble så glad da jeg fant ut at du hadde vært innom. Ringene var skikkelig fine. Vil du ha min mening? De første eller de siste (overtalelsesringene).. tror jeg... ja.. jeg tror jeg det er endelig svar.. ja. Kjolebesøk du! Ikke dårlig. Håper kjolen ble glad for å se deg igjen. Tenk, nå er det ikke lenge til vi går ned kirkegulvet. Åhhh.. jeg gleder meg sånn!! God mosekos til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. mars 2005 #1199 Del Skrevet 8. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 8. mars 2005 #1200 Del Skrevet 8. mars 2005 Heisann Ser du har snevret det ned til 3 ringpar. Jeg likte best 2'en og de i midten på 3'en. Men hva jeg synest er jo egentlig urelevant For det er dere som skal ha ringene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå