Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2005 #1021 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan jeg få se??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1022 Del Skrevet 27. februar 2005 Kan jeg få se??? Det kan du! Den er jo foreløpig veldig enkel da, det står altså ikke så mye der...men det kommer! www.evigdin.net Eller du kan jo etterhvert trykke på www nederst og komme rett inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. februar 2005 #1023 Del Skrevet 27. februar 2005 Ikke mindre enn 7 siden å lese igjenom i denne boken siden jeg logget av sent på torsdag :o Du er jammen aktiv Det er ikke lenger mulig å se din svigerinnes invitasjoner, og jeg er kjempenysgjerrig! Invitasjonene dine er kjempelekre (som jeg har sagt tidligere) Morsomt med litt forskjellige typer også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. februar 2005 #1024 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg vil også ha hjemmeside (syns deres var kjempe fin Vic...gleder meg til å skrive inn en hilsen i gjesteboken ) Forresten, du har ikke svart meg på om hvordan du fant fram bildet av kjolen min?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1025 Del Skrevet 27. februar 2005 Kjære dere søte små go´jentene mine! Ja, det formerer seg med stormfart her! :o Klarer nesten ikke å følge med selv heller... Plutselig så var innmari mange innom sidene min her, og jeg ble helt tullerusk! Koselig da! Og Izaria - for å svare på spm. ditt, så sendte jeg altså en mail til ei som selv lette etter kjolen i Østerrike. Bare spurte om hun visste om noe og slikt, og så sende hun bilde tilbake fra en link til et show som hadde vært i Wien... ...dette er det hun skrev: "Good taste!!! I wrote an e-mail to the company Marylise and someone told me that "Elke" is a very new dress and that they´ll photograph it in may. I wondered about it, because the sales girl in the shop where I found it told me, that it is a modell from autumn 2004! Really peculiar! But I was in a fashion show here in Austria and they photograph the dress! I´ll try to send you the link. If it don´t works, tell me. When do you marry? Our date is on 30th july 05 (civil registry office on5.05.05). greetings from vienna" Så, det kommer visst ikke noen nye bilder på en stund heller...gleder meg til du får lastet inn dine egne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 27. februar 2005 #1026 Del Skrevet 27. februar 2005 Sjommelom! Tusen hjertelig takk for sååå koselige hilsener i dagboken mens jeg var borte. Har du hatt en fin helg? Jeg skal lese gjennom dagboken din når jeg får tid ( i mellomtiden må du ta en pause i skrivingen!! Mye har skjedd her bare siden fredag) Kjekt å være tilbake her Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1027 Del Skrevet 27. februar 2005 Sjallabais tilbake!!! Godt å ha deg her igjen... Inspirert av tomias, legger jeg herved ut listen min over bilder vi har skrevet ned at BØR tas og av hvem: Liste over bilder som bør tas og av hvem: - brud og brudgom - brud og brudgom med brudens foreldre - brudepar med brudgommens mor - brudepar med foreldre - brudepar med foreldre og forlovere - brudepar med forlovere - brud med sin forlover - brudgom med sin forlover - forloverne alene - brudeparets foreldre alene - brudepar med foreldre, forlovere og brudepiker - bruden med sin far - brudgommen med sine søsken - brudepar med brudens familie - brudepar med gommens familie - brudepar med begge familier Er disse bildene tatt, så er det aller viktigste i boks... Men selvsagt er det kjekt med disse detaljbildene på listen til tomias, samt alle bildene som skal tas av gjester og onkelen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. februar 2005 #1028 Del Skrevet 27. februar 2005 natti natt min venn -så bilde av både deg og gutten på nettsiden, og kan forestille meg at dere er et flott par! Kjempe søt så han ut som!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 27. februar 2005 #1029 Del Skrevet 27. februar 2005 Du ble bare borte du vennen. Nå skal jeg finne loppekassa mi. Natti natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. februar 2005 #1030 Del Skrevet 27. februar 2005 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. februar 2005 #1031 Del Skrevet 27. februar 2005 Sjallabais tilbake!!! Godt å ha deg her igjen... Inspirert av tomias, legger jeg herved ut listen min over bilder vi har skrevet ned at BØR tas og av hvem: Liste over bilder som bør tas og av hvem: - brud og brudgom - brud og brudgom med brudens foreldre - brudepar med brudgommens mor - brudepar med foreldre - brudepar med foreldre og forlovere - brudepar med forlovere - brud med sin forlover - brudgom med sin forlover - forloverne alene - brudeparets foreldre alene - brudepar med foreldre, forlovere og brudepiker - bruden med sin far - brudgommen med sine søsken - brudepar med brudens familie - brudepar med gommens familie - brudepar med begge familier Er disse bildene tatt, så er det aller viktigste i boks... Men selvsagt er det kjekt med disse detaljbildene på listen til tomias, samt alle bildene som skal tas av gjester og onkelen min! *klippe ut og lime i mi bryllaupsdagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #1032 Del Skrevet 28. februar 2005 natti natt min venn -så bilde av både deg og gutten på nettsiden, og kan forestille meg at dere er et flott par! Kjempe søt så han ut som!! Go´morgen snupp! Koselig da! Han er BAMSE!!! God og myk og fluffy! Neida, men han er bamsen min, Golli-god! Og selvsagt veldig søt! *tjihi* Håper du får en fin dag, og god tur heimatt til din kjære! Skal bli godt å se han tenker jeg, og vite at du har funnet drømmekjolen som han skal se deg i!!! :-) Du ble bare borte du vennen. Nå skal jeg finne loppekassa mi. Natti natt! Hehe...søvnen og krampa kom å tok meg!!! Nei, vi hoppet rett og slett tidlig i loppekassa begge to i går...og det var jo greit, å endelig få litt normal døgnrytme. Men i dag har jeg våknet opp med en slem og dumdum migrene!!! Så da sitter jeg her da, som en grønnsak!!! :-? Vi tastes meg andre ord garantert videre utover dagen! *klippe ut og lime i mi bryllaupsdagbok* Klipp og lim i vei du! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #1033 Del Skrevet 28. februar 2005 Var inne hos veslo, og kom på at også jeg har vært å testet statistikker på ssb.no... ...og her er resultatene: 3 el. færre har mitt fulle navn her i Norge, mens 3644 stykker har mitt første fornavn, 26 sykker bærer begge fornavnene mine i samme rekkefølge og 397 samme etternavn. Nå det kommer til min kjære, så heter altså hele 28250 stykker det samme til fornavn, mens bare 59 bærer samme etternavn, og 3 el. færre bærer hans fulle navn. Tar vi hverandres etternavn, blir vi de eneste i vårt slag i hele landet! Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. februar 2005 #1034 Del Skrevet 28. februar 2005 Ikke snakk om jeg rekker å lese 5 dagboksider som har kommet siden sist... Dere skriver for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. februar 2005 #1035 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, ikkje sant! - Trur ikkje TeddyToria har godt av all denne KG-inga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #1036 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, ikkje sant! - Trur ikkje TeddyToria har godt av all denne KG-inga! Er slett ikke bare jeg som har vært aktiv i denne dagboken min her de siste dagene... Klarer snaut å følge med selv jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. februar 2005 #1037 Del Skrevet 28. februar 2005 Hihihi! - "Som man sår, høster man!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. februar 2005 #1038 Del Skrevet 28. februar 2005 Er slett ikke bare jeg som har vært aktiv i denne dagboken min her de siste dagene... Klarer snaut å følge med selv jo! Nå tuller du. Du som er aktive i nesten alle dagbøkene her har jeg inntrykk av Håper det går bedre med migrenen din :o Stakkar lille teddyen min :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #1039 Del Skrevet 28. februar 2005 Har i det siste hatt litt negative tanker ang. vielsestidspunktet og det videre programmet for dagen...men i dag ringte den snille, gode pappaen min meg...og alt er i orden! Vielsen er nå endret til kl. 13.00 (fra 12.30), og umiddelbart etterpå er alle gjestene velkommen på Østmarkseteren...dvs. fra kl. 14.00. og utover. Der vi de bli tatt i mot med punsj/drikke og kanapéer, mens vi tar bilder etc. Borsettingen er satt til ca kl. 16.00, og det regnes videre at med taler og det hele vil middagen regnes til rundt 3 - 4 timer, slik at alle kaffegjester kan komme fra kl. 19.00! Åh, så deilig at alt ordner seg - og det ikke blir noen direkte "dødtid"!!! Dessuten, litt godt å vite at jeg har en halvtime ekstra på å gjøre meg klar! Er sikkert stressa nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. februar 2005 #1040 Del Skrevet 28. februar 2005 Kommer sikkert med den ekstra tiden til å stelle seg på Ser ut som dere har ordnet oppsettet for dagen veldig greit. Vi kommer ikke til å ha middag før 18.30 (men skal ikke ha kaffegjester) Vårt program blir som følger: Vielse 14.30, Båttur 15.30-18.00 (da vil vi også ta bildene), Middag 18.30. Har ikke satt noe tidspunkt for kaffe/kake enda, men det er jo ikke så viktig når alle gjestene kommer til middag (eller kommer til vielsen/båtturen håper vi da) Tror dere har ordnet det veldig lurt med å ha vielse såpass tidlig. Da får også kaffegjestene vært med på mye av dagen deres! Smart du Teddy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå