Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

..

Du må bare holde skjult det du planlegger, evt bare dele fiktive og dårlige ideer med henne..  :ler:  

Nei, ikke la deg tråkke på tærene.  

Uansett, Vic, hvis det er noen trøst: kopien blir aldri like bra som orginalen, så du danker henne ut. Du blir den flotteste bruden, med det flotteste bryllupet, i den flotteste kirken!!! :Nikke:  

...

:enig_animasjon: :Nikke: :enig_animasjon: :Nikke: :enig_animasjon: :Nikke: :enig_animasjon: :Nikke:

:enig_animasjon: :Nikke: :enig_animasjon: :Nikke: :enig_animasjon: :Nikke: :enig_animasjon: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

æsj da Toria. Jeg syns også du skal snakke med sambo...han kan sikkert si ifra til søsteren sin på en bedre og mer direkte måte...

Sånt må være fryktelig irriterende!! Vet det er andre her på KG som har venninner som 'stjeler' også. Det blir jo egentlig litt latterlig at man ikke kan fortelle om planene sine uten at folk plutselig 'tar' de....dumme dumme mennesker (men veeeldig typisk jenter :roll: )

Nuss fra meg til deg :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig med en som skal kopiere deg i ett og alt!!! :evil:

Det kan jo ikke være så lenge igjen til din svigerinnes bryllup så du får bare holde ut og dra noen hvite løgner i mellomtiden.

Det er som de andre sier, originalen er alltid best :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i hvert fall ikke være medlem av noen skrangleklubb, eggstokkene mine har det bra som de er. Jeg er overhodet ikke klar for baby i magen eller hjertet...

Men kosemoseklemmer er jeg alltid klar for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen glad jeg er dame! Diamonds are a girls best friend....  :ler:

Jeg vil protestere! Jeg er absolutt dame, men diamantene kan du få ha for deg selv! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil protestere! Jeg er absolutt dame, men diamantene kan du få ha for deg selv! :tunge1:

Give it to me!! :hoho:

Når jeg tenkter etter så holder det vel egentlig med diamant i forlovelsesringen og diamanter i ørene. Vel.... Kanskje en lekker diamantring fra Ole Lyngaard i tillegg? Jo, definitivt plass til det og ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg, her er jeg...god kveld, god kveld, god kveld...

Hakke forsvunnet helt da! Men dere skjønner det at jeg har hatt ei venninne til å holde Tuppe-party her hos meg i dag, og har videre bakt enda flere boller med vaniljekrem og har sittet å pratet hele kvelden... :wink:

Men i morgen har jeg fri hele tiden, til mine foreldre kommer og lover å ta igjen det "tapte" - er jo avhengig av dere go´jentene mine!

:klem: fra Toria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Greier ikke helt å følge med om dagen jeg! Har pløyd meg gjennom boka di nå, den vokser jo verre enn ugress!

:tunge1:

Kjipt med svigerinne problematikken, on the bright side, du må ha massevis av gode ideer når hun er så opptatt av å kopiere de!

Håper det ordner seg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet noen løsning på "søsteren-til-sambo"- problemet?!?!

Nei, egentlig ikke... For det er vel ikke noen løsning!!! :( Får lyst til å rive av meg håret!!!

Har ikke skrevet noe om det, men det har vært et problem så altfor lenge. Men vi kommer ikke noen vei! Svigermor tar lillegulls parti uansett - og akkurat nå er jeg knekkende dritt lei alt! Mister liksom futten og det hele... Alt er så vanskelig og leit og kjipt! :roll:

Mosekos til Toria :kose:

Tuuuuuuusen takk! Den trenger jeg virkelig!!!

Hei vennen!

Greier ikke helt å følge med om dagen jeg! Har pløyd meg gjennom boka di nå, den vokser jo verre enn ugress!

:tunge1:

Kjipt med svigerinne problematikken, on the bright side, du må ha massevis av gode ideer når hun er så opptatt av å kopiere de!

Håper det ordner seg.

Ugress!?!?! :-( Ikke si det da! :tunge1: *ert ert*

Svigerinneproblematikken er virkelig et problem! ILLE! :o

Det var så ille en tid at vi faktisk vurderte og droppe ut alt...stikke av, og aldri returnere!!!

Jeg er helt ødelagt jeg... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...