Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Forklaring på skrangleklubben står som øverste innlegg på denne siden :)

Når det gjelder den gruppemoooosekoooosen så var det noen av oss som enten satt alene hjemme eller på jobb hele dagen og kjeda seg så da ble det utdelt mange mooosekooooser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke være med... :cry:

Men du kan få en god klem på etterskudd, lunacia!

...

Det er forresten tydelig at denne skrangleklubben vår har slått an! :ler:

Nattaklemmer til alle fra Toria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Jeg takker for nominasjonen og ikke-demokratisk kåring, og påtar meg ansvaret som Formann i BUSK (Brudenes Utmerkede Skrangle-Klubb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker for nominasjonen og ikke-demokratisk kåring' date=' og påtar meg ansvaret som Formann i BUSK

BUSK!!?! :hoho:

Den var god!!!

Ok, så er jeg et velstående medlem av BUSK - greit for meg! :wink: Så kult! :kul:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtalte forresten med sambo i går, at vi neste uke skal ta oss en faktisk tur rundt og prøve ringer vi synes er fine! :-)

Endelig litt action!!! :ler:

For én ting er jo å sitte og se på ulike modeller i små blader, noe helt annet er jo å se dem på! Er nesten som med kjoler det der altså...de forandrer seg jo helt, og de du kanskje synes er fine på bilder, er ikke fine på, og omvendt! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avtalte forresten med sambo i går' date=' at vi neste uke skal ta oss en faktisk tur rundt og [i']prøve ringer vi synes er fine! :-)

For én ting er jo å sitte og se på ulike modeller i små blader, noe helt annet er jo å se dem på! Er nesten som med kjoler det der altså...de forandrer seg jo helt, og de du kanskje synes er fine på bilder, er ikke fine på, og omvendt! :roll:

Det er helt sant, kloke deg :wink: Vi hadde også sett mange fine ringer i blader og kataloger. Men mange av dem passet ikke fingrene våre. Vi "måtte" ha ringer som var runde- for oss var det de som passet best på fingrene våre. Endte opp med helt andre ringer enn det vi trodde vi kom til å gjøre... Lykke til med prøvingen - det er veldig hyggelig å rusle fra gullsmed til gullsmed. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to!

Godt å få det bekreftet at man ikke er helt på jordet!!!

Litt enig med deg Betty, om å finne en ring som "står" til forlovelsesringen min. Men det kan nok bli litt tricky, da den er litt spesiell, eller hva jeg skal kalle den...

Men, på den annen side, så er det flere ringer vi har sett på som jeg tror kan gå godt sammen med den! :)

Ble videre noe inspirert av Izaria, og legger her ut bilder av kirken "vår"...

Uranienborg kirke

Riktignok er ikke bildene i nærheten av å gjengi kirken i sin fulle prakt, men det gir i det minste et inntrykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

For oss var det veldig viktig at gifteringen matchet min, ettersom jeg hvis vi følger engelsk tradisjon, skal ha begge på samme finger. Men har ikke bestemt oss for hvilken finger vi skal ha hvilke ringer på enda... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtalte forresten med sambo i går' date=' at vi neste uke skal ta oss en faktisk tur rundt og [i']prøve ringer vi synes er fine! :-)

Så sant, så sant!! En ting det er viktig å tenke på hvis du skal ha ring med diamant, er hvordan hans ring ser ut. Dette ble avgjørende for oss fordi mange av de ringene som var rålekre med diamant, ble kjipe uten. Derfor endte vi opp med en ring som buer innover om du skjønner, det gjør at også hans ring blir spesiell. Og det er faktisk mange som har kommentert nettopp det at også hans ring er fin, selv om den er uten diamant.

Jammen glad jeg er dame! Diamonds are a girls best friend.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss var det veldig viktig at gifteringen matchet min' date=' ettersom jeg hvis vi følger engelsk tradisjon, skal ha begge på samme finger. Men har ikke bestemt oss for hvilken finger vi skal ha hvilke ringer på enda... :klø:[/quote']

Da skjønner jo veldig godt at det ble viktig! Jeg skal derimot ha en ring på hver hånd, da forlovelsesringen er såpass bred og dominerende, så den puttes over til venstre.

Kan dere ikke kombinere tradisjonene da? Du har begge på samme hånd etter engelsk tradisjon, men dere bærer ringene på høyre etter norsk!? Synes det virker litt koselig jeg... :wink:

Tenkte forresten på en ting, kommer dere til å bo i Norge eller England? (eller begge deler) Og han, er han så integrert at han kan snakke norsk og alt? Er bare litt nysgjerrig...og har ikke fått helt med meg dette, i tilfellet det allerede har vært nevnt... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Kan dere ikke kombinere tradisjonene da? Du har begge på samme hånd etter engelsk tradisjon, men dere bærer ringene på høyre etter norsk!? Synes det virker litt koselig jeg... :wink:  

Tenkte forresten på en ting, kommer dere til å bo i Norge eller England? (eller begge deler) Og han, er han så integrert at han kan snakke norsk og alt? Er bare litt nysgjerrig...og har ikke fått helt med meg dette, i tilfellet det allerede har vært nevnt... :oops:

Vi vurderer forskjellige ting når det gjelder ringene, f.eks. at vi har de på høyre hånd i Norge, og venstre i England.. får tenke litt mer på det. Eg. føles gifteringen litt trang på høyre, men passe på venstre hånd... Men synes ringene er penest på hver sin hånd, ellers blir gifteringen litt "borte" ved siden av forlovelsesringen som har en forholdsvis stor diamant.

Vi kommer til å fortsette å bo i Norge. Han flyttet hit for snart 2 år siden og er godt integrert, selv om han fortsatt snakker gebrokkent. Han snakker bare norsk på jobb, og så snakker vi nesten bare engelsk hjemme, for at han skal få slappe av litt fra norsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sant, så sant!! En ting det er viktig å tenke på hvis du skal ha ring med diamant, er hvordan hans ring ser ut. Dette ble avgjørende for oss fordi mange av de ringene som var rålekre med diamant, ble kjipe uten. Derfor endte vi opp med en ring som buer innover om du skjønner, det gjør at også hans ring blir spesiell. Og det er faktisk mange som har kommentert nettopp det at også hans ring er fin, selv om den er uten diamant.

Jammen glad jeg er dame! Diamonds are a girls best friend.... :ler:

Enig!

Har sett på noen ringer som buer innover som du skriver, tror i alle fall vi tenker det samme. Og jeg synes de er kjempelekre. Enkle, men spennende og fine hver for seg...

Men så er ikke sambo så begeistret da, ut fra bilde. Så håper han kanskje finner de finere i virkeligheten!!!

Har ikke bestemt om vi vil ha stener i det hele tatt vi da, men vi får se... Jeg vet ikke hva jeg synes om det. Har hele 21 små diamanter i forlovelsesringen, så kanskje det er nok...!?!?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(kan man få nok av diamanter???)

Forlovelsesringen din Toria høres kjempe vakker ut!!

(jeg vil også ha sånn!!! :grine: )

:hoho:

Nei, du har så rett så rett! :ler:

Er ikke det at det ikke er fint med stener da, men igjen så synes jeg liksom ikke det er helt giftering. Er litt rar der, vet det... Også synes jeg det er koselig hvis vi har helt like ringer. Så enten må liksom begge eller ingen ha sten, tenker jeg...og jeg ekke så glad i stener i herreringen. :roll: Sær!?!?!? JA!!! :roll:

Men har funnet noen ringer der dameringen har en eller flere små stener, og de er igrunnen veldig fine, og "matcher" forlovelsesringen!

Hehe, tenkte faktisk jeg skulle se om jeg kunne finne bilde av den. Jeg er veldig glad i den da...den er virkelig utradisjonell. Er nokså bred, men bredere "på toppen" skulle jeg til å si, den varierer vel fra 4 - 7/8 mm i bredde rundt. Og så er den flat og firkantet, med et helt dekke av diamanter "på toppen"! *s*

Merkelig forklart, og høres vel ikke lenger så flott ut!? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

Joda joda...send gjerne bilde!!

Er enig med at det ikke er så flott med stener i ringen til mannen. Blir litt for feminint for min smak.

Sambo her har en enkel ring i hvitt gull og jeg en ring i hvitt gull med 7 diamanter i. Gifteringene passer godt til hverandre. Forlovelsesringen er en typisk 'prinsessering' (som jeg har hørt at det heter - ikke mitt påfunn :ler: )

med en STOR diamant. Jeg ELSKER den ringen.

sukk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, sikkert bare jeg som er litt dum...men hva er en prinsessering egentlig?!? Er det mer sånn klassisk diamantring, der diamanten står ut av selve ringen?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...