TeddyToria Skrevet 5. august 2005 Forfatter #3781 Del Skrevet 5. august 2005 Weee, ja...NÅ er kjolen hjemme hos meg!!! Trygt plassert i spisestuen! *s* Der henger den til spot og spe! Neida, den henger så fint atte, med sløret nydampet innerst, kjolen i midten og underskjørtet foran, så ingen sniktittere får sett kjolen ordentlig hvis de skulle finne på å trekke ned glidelåsen på posen! Men det tror jeg ingen gjør! Kjolen sitter i allefall som støpt - nå må jeg bare gå noen runder med meg selv for å se om jeg skal ha korsett under eller ikke! Tror nesten jeg dropper det, det blir jo dobbelt så varmt med, samt at kjolen er minst like fin uten...kløften blir litt mindre synlig uten, dvs. puppene ikke blir så skvisa! Føler det i allefall sånn...ikke minst har jeg et håp om å få lov til å kunne puste! Den magan altså! :grine2: Stakkar Lille Noen om to uker hvis jeg bruker korsett, kommer til å bli helt skvushed h*n også da! Har prøvd kjolen enda en gang da, etter at jeg kom hjem! --- Og kirken!!! Guri malla, ble helt satt ut jeg. Var ei som øvdre på orgelet der i dag også, så vi fikk skikkelig orgelmusikk mens vi improviserte vielsen! Kjente det veeeldig godt i magen! G synes det var flott å vite litt om hva som skal se, og selvsagt få se kirken innvendig. Men han forstår vel ikke mektigheten rundt det før klokken er rundt 12.58 den 20. august! Han er litt sånn, tar tid å ta ting innover seg. Men han er jo så tøff. Jeg ble litt mer usikker, kommer til å bryte sammen på halvveien opp mot altere jo...veien er så lang og beina mine kommer til å være gelé - fikk nesten vondt i magen, om enn på en god måte! Bryllupsnerver? Jeg??? Nehei... :grine2: Presten blir forresten bare søtere og søtere. Vi fikk snakket masse, og den ene forloveren min var også med, slik at alt "sitter" som det skal... Han var så skjønn da vi skulle gå, ba for oss og om at dagen vår måtte velsignes med godt vær og en god fest, og at vi måtte velsignes frem mot den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. august 2005 #3782 Del Skrevet 5. august 2005 Så herlig at kjolen nå er hjemme og sitter 110% perfekt! Fortalte du de i butikken om Lille Noen?? Også så deilig at G likte kirken..ikke at jeg var urolig for det, men likevel. Og du..(svarer deg her jeg)..alt i orden, har vært litt på farten i dag jeg også. Så neste uke - absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. august 2005 #3783 Del Skrevet 5. august 2005 Så gøy at kjolen fortsatt sitter perfekt! Og så deilig det må være å være fornøyd med presten som skal vie dere. Jeg var jo ikke så begeistret for vår prest, selv om hun jo gjorde en veldig god jobb på selve dagen, og det er så viktig å ha god kjemi med presten! Får jeg være med neste uke, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 5. august 2005 #3784 Del Skrevet 5. august 2005 Heia søte TT Så artig at du har fått kjolen din hjem, er det ikke deilig Min har hønge en stund i skapet med sløret, glad vi har skyvedør som går fra tak til gulv for da er det plass å la den henge, you see Tror jeg vet åssen følelse du har hatt idag med tanke på generalprøve i kirken, og ikke vær bekymret for den lange veien....tenk på meg som har kort vei fra døra til alter....må antagelig stå litt slik at musikken skal bli ferdig før vi får satt oss Du får ha en fin fredagskveld og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. august 2005 Forfatter #3785 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Hei dere søte! Mornings! Izaria - jeg har ikke fortalt om Lille Noen nei, fant det ikke naturlig! Det gikk i ett, jeg hadde omtrent hetetokter - svetten silte nedover lårene (gjør den alltid...) og jeg ville nesten bare ut og hjem. Hadde en alt annet en god dag i går egentlig, til tross for både hjemhenting av kjole og kirkebesøk... Peony - ja, det var godt å få kjolen på altså... Har vært en tanke bekymret, siden ferien har latt vekta leve sitt eget liv. Ikke opp mer enn 1.5 kg, men det kan være nok det! Nå gjelder det bare å holde vekten i sjakk i to uker, gjerne ned ørlite, så jeg har litt å gå på... Hvis ikke kan det fort bli T R A N G T for både noen og enhver! SMS - så kjekt med et høyt skap til kjolen! Jeg har min hengende litt i spisestuen, og i entreen, alt ettersom hvor Gunnar er - men den henger liksom i døråpningen, i goood høyde! Sløret henger ikke helt rett ned da, fordi det er så langt...men helt krøllefritt kan det vel heller ikke bli, uten at det gjør noe! I dag skal jeg ha det med til frisøren også, så det får bli som det blir... Tror forresten også at musikken må spille litt lenger enn vi bruker på å gå, Mendelssohns er jo laaang! (selv om vi skal ha den ut) Men presten sa at dersom musikken spilte i en tid etterpå, så skulle vi bare sette oss og lytte til høytideligheten. Med oss setter jo også de andre seg, og han synes det var like flott som å bli stående i "evighet"! Så det tror jeg vi kommer til å gjøre hvis det skulle drøye. Men pappa har lovet meg at han skal gå saaaakte... --- Nu skal jeg derimot til frisøren - klippe og stripe litt, før jeg skal ha prøvetime og få det satt opp! Gleder meg, må bare finne en måte å overleve på...jeg blir jo så fort sulten og tørst, og flyr på do i ett sett, så det kan bli en interessant opplevelse! *s* Forresten... 2 uker igjen i dag 14 dager ...341 timer til jeg blir fru!!! Endret 6. august 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 6. august 2005 #3786 Del Skrevet 6. august 2005 ..og jeg skal til frisøren på mandag! Er så glad for at vi får sett hverandre der på dagen vår! Håper formen er bedre i dag! helt riktig : TO UKER IGJEN I DAG!! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2005 #3787 Del Skrevet 6. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 6. august 2005 #3788 Del Skrevet 6. august 2005 HURRA!! Bare 2 uker igjen!!! Gleder meg til å høre om hvordan det har gått på prøvetime, håper det går bra på tross av at formen er litt ustabil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. august 2005 #3789 Del Skrevet 6. august 2005 To uker igjen ja!!! iiiiiik!! Grattis med kjole i hus... Deilig å kunne prøve den når man vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2005 #3790 Del Skrevet 6. august 2005 Så godt at kjolen er i hus og sitter som den skal Hvordan gikk det på prøvetimen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. august 2005 Forfatter #3791 Del Skrevet 6. august 2005 Hej flickor! Prøvetimen gikk strålende! Nina var bare på jobb for min skyld i dag - jeg var der kl. 10 og vendte ikke snuten hjem før rett over kl. 14! Men så tok vi hele håret fra A-Å da... Først farget og stripet hun HELE håret, noe som i seg selv sikkert tok en time, før jeg ble sittende med folie i en diger føner. Så klippet hun meg i tuppene, før hun rullet opp håret, stæsjet halen min og satte håret opp - så jeg hadde liksom to frisørtimer i en, en vanlig time og en prøvetime. Farget håret i tre nokså lyse nøyanser, så nå er jeg blitt skikkelig blondie igjen ( ) Fresht og fikst - fullstendig matchende til halen min for den store dagen! Har ikke nok hår selv vet dere, til å dandere det så flott! Prøvde sløret mitt til, for å se, og det legger vi bare over hele frisyren, og pynter med et par orkideer...tror det blir superb! Sløret er jo bare ett-lags tyll, og man ser derfor mye av frisyren gjennom sløret! Men nå er lommeboken tom... :grine2: Smugtitter på kjolen min hele tiden da! *s* Kan ikke la være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. august 2005 Forfatter #3792 Del Skrevet 6. august 2005 Glemte helt å nevne at Nina Frisør virkelig er superkvinnen altså... Hun kan jo manikyr og alt, så 17. august skal hun fikse neglene mine også, til en skikkelig fin pris etter hva jeg har skjønt! 450,- for helstøpte negler på begge hender, full pakke - DET er ikke galt altså. De jeg har vært i kontakt med tidligere har tatt 650,- og vel så det! Hadde egentlig lagt hele negle-biten fra meg, da jeg egentlig ikke hadde råd... Men NÅ blir det negler allikevel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. august 2005 #3793 Del Skrevet 6. august 2005 oi det var billig trur jeg betale 500 kr for bare vanlige påstøpte negler en gang jeg (og det er 3 år siden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. august 2005 #3794 Del Skrevet 6. august 2005 Ja det var jammen billig..har aldri hørt om noen som har betalt under 600kr før jeg. Heldige Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. august 2005 Forfatter #3795 Del Skrevet 7. august 2005 Mmmm, tror neglene blir flotte! Hun setter negler på seg selv også, og de var veldig fine de også! Dessuten er hun så søt, og vi er veldig på bølgelengde - kjekt at hun kunne gjøre det også!!! 13 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. august 2005 #3796 Del Skrevet 7. august 2005 Blir nok flotte negler ja! Hadde støpet på jeg også hvis jeg fikk det så billig! Syns tiden går alt for fort jeg nå... Men skal prøve å nyte de siste tolv ( ) dagene... Etter det blir jo ikke noe mer bryllupsplanlegging... litt trist syns jeg da... Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. august 2005 Forfatter #3797 Del Skrevet 7. august 2005 Enig med du, cons-vennen... Blir rart å ikke skulle planlegge bryllupet noe mer, enda jeg får nok å sette fingrene i, ettersom jeg skal lage invitasjoner mm. for svigerinnen min til deres bryllup i april, og forberede Lille Noens ankomst! Ha en kjempefin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. august 2005 #3798 Del Skrevet 7. august 2005 Blir rart når dere blir gift ja... ..flere og flre av de jeg har følgt med i bøkene til forsvinner ut i de giftes rekker.. ..men jeg kan jo følge med i boka til lille noen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 7. august 2005 #3799 Del Skrevet 7. august 2005 Snakker om vi at vi sååå fiiine om 13 dager . Neglene var jo billig, jeg skal til hudpleier den 16.aug og få brudepleie slik at gløden kommer :blunke: og få stelt neglene og få de fransklakkerte....betaler hele 550,- Ha en fortsatt god søndag søte TT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #3800 Del Skrevet 7. august 2005 Så flott at du er fornøyd med prøvetimen hos frisøren. Åh jeg er så spent på å se hvordan du vil se ut på den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå