Isola Skrevet 18. juli 2005 #3541 Del Skrevet 18. juli 2005 Næmen! Så dumt med ringene! Mest sannsynlig har de bare gjort en feil, og vil nok ordne opp i det med en gang! Første gang vi fikk ringene var det også noe feil med de, men vi fikk nye med en gang. De smelter de jo bare om til nye ringer, så det er ikke noe problem. Dette ordner seg, vennen! Jeg reiser på hyttetur nå, så du får ha en fiiiiin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 18. juli 2005 #3542 Del Skrevet 18. juli 2005 Det ordner seg med ringene.....!!!! Klage er viktig det og riktig når man ikke er fornøyd!!! jeg leter etter et ivoryfarga likt slør som det jeg fikk av deg uten srass, men prøver å finne det i Norge da.... Og det er ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 18. juli 2005 #3543 Del Skrevet 18. juli 2005 Takk for koselig hilsen i dagboken min! ...og nå har jeg omsider fått skrevet rapport fra bryllupet vårt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. juli 2005 #3544 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvoran går det på hyttetur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #3545 Del Skrevet 18. juli 2005 Koooser meg jeg - slikker sol og spiser MASSE jordbær! Har en sterk mistanke om at jeg for første gang i mitt liv kan ha pådratt meg en blærekatarr eller en UVI, og tenkte jeg skulle ta turen til Fr.stad imorgen og handle litt på apoteket... Ellers er alt vel med meg og mine! Uansett - jeg tenker bare bryllup hele tiden jeg nå...tror jeg holder på å bli skrullerusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. juli 2005 #3546 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvis det er noen trøst, er du ikke den eneste som holde på å bli tullerust av bryllupstenking... :grine2: Du får drikke cola og kjøpe deg tranebærtabletter i morgen. Det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #3547 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvis det er noen trøst, er du ikke den eneste som holde på å bli tullerust av bryllupstenking... :grine2: Du får drikke cola og kjøpe deg tranebærtabletter i morgen. Det hjelper! ← Takk for råd - tror jeg må kjøpe de tablettene! Og drikke masse juice... Og det hjelper litt, å vite at man ikke er helt skrullerusk alene! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 18. juli 2005 #3548 Del Skrevet 18. juli 2005 Tranebær juice gjør og underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. juli 2005 #3549 Del Skrevet 19. juli 2005 ÅÅ, høres ut som at du koser deg skikkelig - bare kvitt deg med UVI'en du, ingenting å samle på hihi God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. juli 2005 #3550 Del Skrevet 19. juli 2005 Sliter med det samme selv... Prøvde å hive i meg en liter tranebærjuice i går, men fy fader så ekkel ettersmak den har uten alkohol i! Tror jeg heller skal kjøpe tabletter.... Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 19. juli 2005 #3551 Del Skrevet 19. juli 2005 Koooser meg jeg - slikker sol og spiser MASSE jordbær! Har en sterk mistanke om at jeg for første gang i mitt liv kan ha pådratt meg en blærekatarr eller en UVI, og tenkte jeg skulle ta turen til Fr.stad imorgen og handle litt på apoteket... Ellers er alt vel med meg og mine! Uansett - jeg tenker bare bryllup hele tiden jeg nå...tror jeg holder på å bli skrullerusk! ← UVI? Ring til fastlegen din og be ham om å ringe inn Selexid til deg på et apotek i Fr.stad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #3552 Del Skrevet 19. juli 2005 Takk, søtnosene mine...for svar! Jeg var hos legen i dag, og det er ingen akutt UVI eller noen blærekatarr... Det var muuulig det var en kronisk UVI, siden jeg fra før av går hyppig på toalettet, men legen trodde egentlig ikke det heller. Han ville jeg skulle ta tranebær allikevel, for å være på den sikre siden. Så da gjør jeg det! Ellers var det meget mulig at jeg hadde pådratt meg en lei Trichomonas-infeksjon igjen , men jeg skal prøve Canesten først og heller komme tilbake om et par dager dersom det ikke gjør susen... Så sånn er nå engang det. (beklager detaljene her) Var i Fr.stad etter legebesøket, og en kjapp tur i Sarpsborg, og da tenkte jeg masse på søndagsengel som jo giftet seg og feiret i begge disse byene i går... De var bare så heldige med været, for i dag virkelig høljer det ned! I dag skal jeg brenne CD til onkelen min, med aktuell ønskemusikk for hva han evt. skal spille solo i kirken, på trompet. Håper det lar seg gjøre at han spiller "You raise me up"! Det var det hele fra min kant i dag, ikke mye bryllupsrelatert med andre ord! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. juli 2005 #3553 Del Skrevet 19. juli 2005 bra at det ikke var akutt UVI da... det fikk jeg i Tyrkia (for første gang i mitt liv) det var ikke moro.. ikke at det var noe vondt eller noe sånt da..bare ekkelt.. reiste på sykehus midt på natta og måtte da en blodprøve og en urinprøve.. og siden den urinprøven liknet ganske mye på en drink (beklager detaljene her og) så måtte jeg være der over natta... pratet også om at de skulle ta ultralyd og det som var dagen derpå siden urinet mitt hadde så fin rød farge... men det hendte ikke.. fikk i allefall en kanyle i hånda.. (auaua) med antbioka i.. lå der en natt.. morgenen etter kom de og tok den ut (mer au) og spurte om jeg fremdeles måtte p ådo hele tiden.. (og siden jeg ikke måtte det fikk jeg gå)..fikk også en resept på antbikotka som jeg måtte gå på en uke.,. de tar det vel neppe så seriøst i norge vel... men det er klart.. jeg var turist med forsikring og da kan man gjøre mye da vet du.. slik at de tjenr litt penger på meg ;-) Får håpe at du ikke har kronisk da! "krysser fingra" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #3554 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei Toria-vennen. Lenge siden sist jeg har vært innom deg nå. Har hatt ferie vettu og brukt noen dager på å orientere meg i det nye forumet. Fikk først på plass avataren min i dag. Nå nærmer det seg bryllup med stormskritt Så utrolig spennende!!! Svigermor fyller 60 år den helgen du gifter deg så jeg får uansett ikke kommet meg til Oslo forå overvære vielsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 19. juli 2005 #3555 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei! Bare innom for å ønske deg fortsatt god sommer! Tenk, nå er det ikke lenge igjen for noen av oss.. synes ikke det var lenge siden det var et helt år igjen..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 19. juli 2005 #3556 Del Skrevet 19. juli 2005 innom i en fart...for å si at nå er jeg plutselig kjempe STRESSA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 19. juli 2005 #3557 Del Skrevet 19. juli 2005 *sende masse bli-bra-vibber til Toria* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. juli 2005 #3558 Del Skrevet 20. juli 2005 Håper du er bra igjen, TT! Og at det ikke er noe langvarige greier du har fått! Hørtes ut som de overdrev litt ja, idahe. Har i hvertfall ikke vært borti så mye styr for en uvi her i landet. Men det er vel som du sier... rike nordmenn med forsikringer på tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. juli 2005 #3559 Del Skrevet 20. juli 2005 EN MÅNED TIL VI GIFTER OSS, I DAG!!! ...og god bedring forresten..ikke noe tess med sånt tulleri som det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #3560 Del Skrevet 20. juli 2005 Alt bra! Så der i alle fall... Solen skinner igjen, og det gjør jo dagen litt lysere! Men... 1 måned igjen i dag :enig_anim: Ble nesten litt stresset selv her jeg nå - ikke kan jeg planlegge eller forberede en ting, og så er det bare 1 måned igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå