TeddyToria Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #3081 Del Skrevet 12. juni 2005 SUPER fine Teddy...du er bare så utrolig flink når det gjelder det der altså! Eller egentlig når det gjelder ALT! Ingen er så god som du da....ingen er så god som du... :o oj da, noe galt vennen?? Det er bare å ringe...håper du vet det! Ikke noe galt egentlig, for all del...hadde bare noe jeg måtte lufte for deg! Vet jeg kan ringe og kommer sikkert til å gjøre det, men aller først følte jeg for å skrive litt... Ingen er så god som DU! :-) Det blir jo kjempestilig, Toria!! Veldig lekkert altså. Det kommer til å bli så gjennomført det bryllupet ditt Takk, Heidi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #3082 Del Skrevet 12. juni 2005 Du, de serviettringene er så fine, vic. Der har du virkelig fått til noe supert som gjestene vil legge merke til. Takke takk, koselig å få slike tilbakemeldinger altså! Ellers var det dåp i dag, ja - som jeg skrev i meldingen. Har hatt besøk av familie og holdt på med gavene siden torsdag, så nå er vi helt ferdig. Og som Izaria - eggstokkene mine er ikke modne. Skjønner dere så godt jeg! Det er dager da man er så ufattelig glad for at man eier null ansvar og kan gå hjem alene, uten unger på slep...og takker oven for det! Men jeg tror som Heidi at det nok blir en tanke annerledes med egne, man blir nok litt mer tolerant da - selv om det er klart at også det vil være hektisk! Håper du har det bra, vennen min, og har hatt en god helg. til deg! *mooose* Jeg har det bra vettu, always - stort sett! Høres ut som du har hatt en fin dag også, sammen med din kjære! Takk for kompliment, Miori! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 12. juni 2005 #3083 Del Skrevet 12. juni 2005 Utrolig lekre serviett ringer vennen! De er så fine at jeg nesten lurer på å stjele de (med moderasjoner selvfølgelig) Less is more, uten tvil! Håper alt går bra med planlegginga og at du ikke savner Gollien for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #3084 Del Skrevet 13. juni 2005 Oi, 10 dager uten G. Skjønner at du er litt love-sick om dagen! Vet ikke om jeg frivillig hadde klart meg så lenge uten min Skal du hjem til Kristiansand snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. juni 2005 #3085 Del Skrevet 13. juni 2005 Slenger meg på skryterekken her: veldig fine serviettringer!!! Kommer til å bli så lekkert på bordet! Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #3086 Del Skrevet 13. juni 2005 Oi, 10 dager uten G. Skjønner at du er litt love-sick om dagen! Vet ikke om jeg frivillig hadde klart meg så lenge uten min Skal du hjem til Kristiansand snart eller? Skal hjem en liten tur på torsdag. Skal prøve tøy til han og ha en rolig helg, føv vi begge kjører til Oslo på mandag kveld igjen. G skal nemlig på en konferanse på Jessheim på tirsdag. Han tar fly tilbake tror jeg, mens jeg blir i Oslo videre...da er det jo C´s bryllup den første helgen, og utdrikkningslag helgen etter, og vldig unødvendig å skulle reise så mye frem og tilbake! Klart det er kjedelig å være uten han, men på samme tid så er det litt deilig også. Jeg og mamma får gjort mye "jente-ting" (min far er bortreist) og jeg får ordnet med en hel del til bryllupet. Hjemme ville vi vel kun sett hverandre sovende uansett, da han jobber så mye overtid, hvis han da ikke maler huset til sin mor... Så, det går greit! Gleder meg bare til vi skal ha to uker ferie i strekk i slutten av juli, SAMMEN! I dag skal jeg ut en liten tur med Izaria, blir koselig! :-) Og så må jeg jo se om ikke jeg kan "snekre" sammen noen flere serviettringer da, og evt. bordkort! Ny status: JA 37 NEI 5 IKKE SVART 33 Frist 1. juli, så nå bør de 33 få ut finger´n snart! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. juni 2005 #3087 Del Skrevet 13. juni 2005 Knallfine serviettringer... du er så flink TT Skjønner ikke hvordan du kommer på alt, alt er så gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. juni 2005 #3088 Del Skrevet 13. juni 2005 Kjempelekre serviettringer Teddy! Det blir skikkelig gjennomført og flott det bryllupet deres, det er det ingen tvil om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 13. juni 2005 #3089 Del Skrevet 13. juni 2005 Krysser fingre og tær for at flere av gjestene svarer snart!!!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. juni 2005 #3090 Del Skrevet 13. juni 2005 Nå er jeg hjemme igjen fra ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 13. juni 2005 #3091 Del Skrevet 13. juni 2005 SÅ stilige serviettringer, Toria. Har du strikket de? Jeg er utrolig imponert, det hadde jeg nok aldri klart. Så kreativ og flink du er!!! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 13. juni 2005 #3092 Del Skrevet 13. juni 2005 ååååå,så tøft!!! du e jo genial har du hekla elle strikka? bryllupet ditt kjeme t å bli so bra krysser fingre for mange svar i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. juni 2005 #3093 Del Skrevet 13. juni 2005 Kjempeflotte serviettringer!! Har enda ikke bestemt hvordan våre skal være.... men dine er nok litt for kompliserte for mine klønefingre.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. juni 2005 #3094 Del Skrevet 13. juni 2005 Jippi! Internett virker for en periode...takk for i dag snupp! Så glad på dine vegne! Blir kjempe koselig å treffes hos frisøren på vår store dag! Vi tastes bare vi...klem til deg Vic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #3095 Del Skrevet 13. juni 2005 Takk takk for alle serviettring-komplimenter jenter! Så kjekt å få slike tilbakemeldinger altså! Serviettringene er strikket ja, med tråd i 0.3 mm tykkelse og pinne nr. 3 - veldig enkelt egentlig, mye lettere enn å hekle, og synes faktisk det blir finere også! Ikke minst går det kjappere! :-) Takk for i dag ja, Izaria-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2005 #3096 Del Skrevet 13. juni 2005 Veldig, veldig fine serviettringer, TT - du er veldig, veldig flink og kreativ! :hjerter2: Ha en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. juni 2005 #3097 Del Skrevet 13. juni 2005 Takk takk for alle serviettring-komplimenter jenter! Så kjekt å få slike tilbakemeldinger altså! Serviettringene er strikket ja, med tråd i 0.3 mm tykkelse og pinne nr. 3 - veldig enkelt egentlig, mye lettere enn å hekle, og synes faktisk det blir finere også! Ikke minst går det kjappere! :-) Takk for i dag ja, Izaria-vennen! Strikket :o Flinke deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #3098 Del Skrevet 13. juni 2005 Strikket :o Flinke deg Hihi! Synes jeg ser det :o ansiktet ditt! *s* Men ja, de er faktisk S T R I K K E T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 13. juni 2005 #3099 Del Skrevet 13. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. juni 2005 #3100 Del Skrevet 13. juni 2005 Hihi! Synes jeg ser det :o ansiktet ditt! *s* Men ja, de er faktisk S T R I K K E T! Heldig du som kan strikke, har ikke tålmod til det. Kunne jo strikke før når jeg var mindre men etter siste gang jeg prøvde så bestemte jeg meg for å legge det til side for laaang stund. Du skjønner... strikket et skjerf til sambo en gang og når han brukte den så begynte den å løsne fra hverandre.... og han kastet den :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå