Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brud2005

Hei Toria

Så du kom deg vel hjem i går / natt?

Synes det var så gode nyheter at du og Nina fant ut hvilken sveis du skal ha på dagen, det betyr så mye å ha frisyren i boks, ikke sant?

Jeg glemte forresten å spørre deg om hvordan dere har tenkt å pynte kirken. Har du tenkt å ansette hun "plastic fantastic-damen" som dekorerer hver en krinkel og krok :hoho: , eller har du tenkt på noe annet?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom oss til slutt vel hjem, etter mye om og men...en ulykke sperret veien og vi fikk omkjøring, samt at omtrent alle tunnelene fra Oslo til Sandefjord hadde vedlikeholdsarbeid og vi kjørte i 50...og i Telemark la de asfalt og vi hadde kolonnekjøring 5 ganger eller noe! :roll:

Vet ikke helt hva jeg har tenkt ang. pynting...lurer nesten på om vi ikke skal ha noe særlig, siden kirken er så flott i seg selv, stor og majestetisk nesten. Men skal vi ha noe, vurderer jeg kun å ha to oppsatser ved trappen kanskje!? Hva tror du om det? Føler at det nesten må så mye til for at det ikke skalv forsvinne i kirkens egen storhet jeg...:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig så lang tid det skulle ta å godkjenne bilde av diademene da.. :-x

Hilsen nysgjerrigcons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da veldig så lang tid det skulle ta å godkjenne bilde av diademene da.. :-x

Hilsen nysgjerrigcons

Enig med du...:sur:

Skal jeg mase litt kanskje!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
Kom oss til slutt vel hjem, etter mye om og men...en ulykke sperret veien og vi fikk omkjøring, samt at omtrent alle tunnelene fra Oslo til Sandefjord hadde vedlikeholdsarbeid og vi kjørte i 50...og i Telemark la de asfalt og vi hadde kolonnekjøring 5 ganger eller noe! :roll:

Vet ikke helt hva jeg har tenkt ang. pynting...lurer nesten på om vi ikke skal ha noe særlig, siden kirken er så flott i seg selv, stor og majestetisk nesten. Men skal vi ha noe, vurderer jeg kun å ha to oppsatser ved trappen kanskje!? Hva tror du om det? Føler at det nesten må så mye til for at det ikke skalv forsvinne i kirkens egen storhet jeg...:klø:

Vi er nok på samme frekvens. Vi kommer nok til å pynte så lite som mulig. Stearinlys langs midtgangen, kanskje, ellers har vi ikke planlagt noe.. Skal si fra hvis vi kommer på noe.

Det er som du sa; pynter man litt, blir det nesten borte i den store kirken, og pynter man mye, ødelegger det selve inntrykket av den flotte kirken. Ikke lett, nei, ikke lett :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Sånn...NÅ er det godkjent og kan sees her!

Lekker da :hoppe:

Veldig enkel og elegant.. slikt vi liker det :sjarmor:

Min er omentrent lik bare at min kanskje er litt bredere om du skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Wow! :o

Veldig fine diademer, Izaria og TT. Nydelige stener og veldig flott med to rader. Elegante og romantiske.

Grattis! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Teddy, kan ikke jeg få mobilnummeret ditt - så blir det kanskje litt teksting fra det store utland!

Suuug i magen nå.. litt reisefeber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er nok på samme frekvens. Vi kommer nok til å pynte så lite som mulig. Stearinlys langs midtgangen, kanskje, ellers har vi ikke planlagt noe.. Skal si fra hvis vi kommer på noe.

Det er som du sa; pynter man litt, blir det nesten borte i den store kirken, og pynter man mye, ødelegger det selve inntrykket av den flotte kirken. Ikke lett, nei, ikke lett :riste:

*s*

Har følt vi har vært på nett hele tiden jeg...men nå VET jeg vi tar inn på samme frekvens ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Teddy, kan ikke jeg få mobilnummeret ditt - så blir det kanskje litt teksting fra det store utland!

Suuug i magen nå.. litt reisefeber!

PM sendt! Oppdrag utført! :ler:

:klem:

Wow! :o

Veldig fine diademer, Izaria og TT. Nydelige stener og veldig flott med to rader. Elegante og romantiske.

Grattis! :hoppe:

Kjempefint diadem! Enkelt men fanzy! :wink:

Det er noe sånt no jeg vil ha også....

Fine diademer ja:=) Flotters:=)

Ja, ble så glad! De var veldig enkle, men allikevel så flotte - rett og slett det jeg hadde lett etter! :wink:

Miori - har sendt deg PM også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn...NÅ er det godkjent og kan sees her!

å teddy!!!!!!!!! sååå fint,nyyyydelig!!!1 stakkars mannen din;kjeme t å få slag når han ser kor vakker du e :wink: din mann og izaria :hoppe:

kor har dåke kjøpt da? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

TT-mor.... frisyren er bare helt fiiiin

Lett og romantisk :hjerter:

Flott at du kjemien mellom deg og frisøren ble bra, teller litt det også synes jeg. For når hun skjønner hva du er ute etter blir alt bare enkelt for begge.

Du blir så fiin, men det blir jeg også :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...