nurseBetty Skrevet 27. mai 2005 #2801 Del Skrevet 27. mai 2005 Prøvde kjolen igjen nå... Og det er altså ikke sjans for at den holder seg på hele dagen.. 4 kg av eller noe var det som gjorde utslaget.... Men i helga skal de kjolene annonseres overalt... For jeg vil ha ny.. Som passer meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2005 #2802 Del Skrevet 27. mai 2005 Håper du får en superfin helg i Oslo. Men når du leser dette så har du vel allerede kommet hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. mai 2005 #2803 Del Skrevet 27. mai 2005 nå har jeg vært å prøvd kjolen min!! Er så lykkelig nå! :-) Kan tenke meg at dere sitter å svetter i bilen på vei hjemover nå...gleder meg til å se deg på søndag! Tar meg den friheten å sender deg bilder på mail..regner jo med at du vil se..klarer ikke vente til søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 27. mai 2005 #2804 Del Skrevet 27. mai 2005 nå har jeg vært å prøvd kjolen min!! Er så lykkelig nå! :-) Kan tenke meg at dere sitter å svetter i bilen på vei hjemover nå...gleder meg til å se deg på søndag! Tar meg den friheten å sender deg bilder på mail..regner jo med at du vil se..klarer ikke vente til søndag.. meg da? er ikke akkurat verdens mest tålmodige jeg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 27. mai 2005 #2805 Del Skrevet 27. mai 2005 Tar meg den friheten å sender deg bilder på mail..regner jo med at du vil se..klarer ikke vente til søndag.. Forresten, vil du også se, Betty? Ja, gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. mai 2005 #2806 Del Skrevet 27. mai 2005 Ja, gjerne! frekke lille betty (som setter ord i munnen min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 27. mai 2005 #2807 Del Skrevet 27. mai 2005 frekke lille betty (som setter ord i munnen min) Who, me?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #2808 Del Skrevet 27. mai 2005 Oi oi! Dere morer dere i boken min til stadighet skjønner jeg...men bar ekoselig det! Og Izaria, jeg ble SÅ glad da jeg leste du hadde tatt deg den friheten - det er du velkommen til å gjøre anytime! :-) Er vel fremme i hovedstaden, og på vei til senga nå - så ha en god nat jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #2809 Del Skrevet 28. mai 2005 God lørdag til deg, TT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #2810 Del Skrevet 28. mai 2005 Oi, der var jeg havnet nede på side to gitt! Det er vel ikke ofte akkurat... Hehe...men nå "hacker" vi litt her! Tok med det trådløse nettverkskortet vårt til Oslo ved en tilfeldighet, og fant et usikret nettverk vi nå surfer gratis på! Mouahahahaha! *s* Bare så det er sagt! :oops: Nu vel! Fant en søt, turkis sommerkjole på H&M, og bare måtte gå til anskaffelse av den - og gjett, jeg kunne ha størrelse 40! Weee! :-) Ellers spankulerte jeg og mamma rett borti høgget, da klokken var vel 3 minutter på kl. 13 og kirkeklokkene i kirken "vår" begynte å ringe inn...mon tro om ikke det var en vielse på gang! Og guri, jeg kjente suget godt i magen da! Sånn vil det ringe for oss også, en lørdag i august, til samme klokkeslett! *sukk* Ellers har min kjære bursdag i dag, og blir hele (!? ) 24 år! Mine foreldre fortærer en bedre middag på Østmarkseteren sammen med Nordiske Mumismatikere, så jeg og Golli skal bare nyte en rolig kveld i barndomshjemmet mitt, med gooood mat og godt drikke! Ha en alle tiders lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. mai 2005 #2811 Del Skrevet 28. mai 2005 Hurra for din kjære!!! Ha en flott kosekveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 28. mai 2005 #2812 Del Skrevet 28. mai 2005 Gratulerer med dagen til din kjære Er det dere som sniker dere inn på nettverket vårt??? :fy: Neida, bare tuller. Vi ser ikke det, men noen ganger mistenker vi at aktiviteten er litt vel høy på vårt nettverk.. :-? ha en god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2005 #2813 Del Skrevet 28. mai 2005 til Golli Det ER virkelig helt spesielt å se noe gifte seg i sin egen kirke. Kjente det suget du beskriver da jeg overvar en vielse i min kirke for litt siden Ikke lenge igjen nå Toria - sommeren kommer til å fly avsted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #2814 Del Skrevet 29. mai 2005 Gratulerer med dagen til din kjære Er det dere som sniker dere inn på nettverket vårt??? :fy: Neida, bare tuller. Vi ser ikke det, men noen ganger mistenker vi at aktiviteten er litt vel høy på vårt nettverk.. :-? ha en god kveld. *s* Ehm, men jeg tror ikke det er DERES nettverk vi tuller med! *tjihi* Dere må kanskje sikre det da? Eller er det vanskelig det...!?? Aner ikke jeg altså, men akkurat nå er det veldig kjekt med folk som IKKE gjør det! Takk for en kooooselig dag på café C, og alle dere andre - Izaria, tomias, BB og hmmm, ja, det var vel alle! Utrolig koselig å møte dere irl, og virkelig få en person back nicket... Søte jentene mine, like søte, hvis ikke søtere nå! :-) Dette må vi gjenta!!! til Golli Det ER virkelig helt spesielt å se noe gifte seg i sin egen kirke. Kjente det suget du beskriver da jeg overvar en vielse i min kirke for litt siden Ikke lenge igjen nå Toria - sommeren kommer til å fly avste Å ja, jeg ser for meg at tiden haster avsted! Bare det å tenke på at du gifter deg om under en uke er helt sprø - det ble enda mer virkelig da jeg møtte BB i dag...tenk, bare 6 dager! Skulle så gjerne ha kommet og sett på deg og TE i kirken jeg da... Mon tro om jeg skal ta en tur innom Tønsberg på vei til Oslo!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. mai 2005 #2815 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei snupp - så koselig å møte deg! Synd kirken var stengt...vi var jo så innmari ivrige etter å komme oss av gårde ....,merker at jeg er litt lei meg for at vi gifter oss samme dag altså...for jeg skulle så gjerne ha sett deg og G i flotte Uranienborg Kirke.. -men, men, får heller nøye meg med bilder! Sitter å tenker på ringen din fremdeles... :o ...mange diamanter altså!! Jeg vil også ha Gleder meg til referat fra frisøren..skal nok ta meg en tur innom henne og høre...vet du om de har en hjemmeside? Ja, og si endelig fra om du hører fra June...kanskje delt en flaske vin og kastet oss i det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 29. mai 2005 #2816 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei Toria Så koselig det var å treffe deg i dag. Det var så morsomt å gå det i møte dere du stod på hjørnet og ventet. Tenkte liksom med en gang: der er hun! Som du sa, det er akkurat som man kjenner hverandre Glad jeg fikk sjans til å bli bedre kjent med deg, du er så søt og morsom, atte vi ble vel litt vel ivrig på vei ut av døren, men takket være Izaria husket vi på å betale for oss før vi løp opp mot kirken. og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 29. mai 2005 #2817 Del Skrevet 29. mai 2005 Gode TT Akkurat like sprudlene og hyggelig som jeg hadde regnet med! :-) Kjempehyggelig å treffe deg og jentene i dag! Dette må gjentas!!!! Så trist at ikke jeg får vært med i C's bryllup med dere, men jeg får ta det med i ditt og J's! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 29. mai 2005 #2818 Del Skrevet 29. mai 2005 Gode TT Akkurat like sprudlene og hyggelig som jeg hadde regnet med! :-) Kjempehyggelig å treffe deg og jentene i dag! Dette må gjentas!!!! Så trist at ikke jeg får vært med i C's bryllup med dere, men jeg får ta det med i ditt og J's! Ja, dumt at du skulle være på bryllupsreise akkurat i mitt bryllup. *hrmpf* Vi får ta turen sammen jeg TT og J, det hadde vært koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #2819 Del Skrevet 29. mai 2005 Åh, gullene!!! Har bare lyst til å gi dere en gedigen grouphug - det fortjener dere, solstrålene! ...kjedelig vi har noe gruppeklem-smiley... :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: --- Det er leit vi ikke får sett DITT bryllup BB, men nå regner jeg kanskje med vi får se bilder - gleder meg allerede! Og så er du uansett hjertelig velkommen i Uranienborg kirke 20. august! Sånn sett er det ekstra synd at Izaria og jeg gifter oss samme dag, for om ikke så skulle dere jammen meg ha vært velkommen til kaffe om ikke annet. Akkurat nå skulle jeg ønske dere alle kunne dele dagen med meg... Og C - gleder meg stort til din dag også! Det kommer til å bli noe helt spesielt for meg tror jeg! *sukk* Izaria...dere skulle IKKE ha satt den datoen dere også! :fy: ...neeeeida, synes vi har valgt en flott dato begge to jeg, skulle bare ønske jeg kunne sett deg irl i den nydelige kjolen din. Men kanskje du kunne tatt den på deg en gang, så jeg fikk se!?? Ikke "desperat" jeg da, neeeeehei! :oops: Men vi to må virkelig tenke på den vinflasken og de bildene altså!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 29. mai 2005 #2820 Del Skrevet 29. mai 2005 Høres ut som om dere har hatt en kjempe fin dag!!! :-) (Skulle nesten ønske jeg var der... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå