Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh:

Jeg blir GAL!!! :wow:

Gal, gal...GAAAAAAAAL!!!

Og det er herved bekreftet, det er ikke bare Izaria som er omringet av en bunsj weirdos!!! :ler:

Akkurat nå har jeg lyst til å kaste hele familien min ut av vinduet - så og si... :roll:

Mamma ringer, greit nok. :wink:

Har en veldig god nyhet, flott! :-)

Min onkel vil være toastmaster og gleder seg veldig, HURRA! :hoppe:

Men det er ikke alt...neeeida! I går kom det invitasjon til bryllup, fra min fetter...den 13. august!!! :hakeslepp: Plutselig skal han gifte seg!!! Også 13. august da!!! :evil: Bare en uke før!?!?!? :sinna: Ikke visste vi han hadde dame engang...og vi har derfor ikke invitert henne i vårt bryllup. Så nå må vi plutselig invitere en til, og enda en pga. en annen lang historie... Vi går altså fra å "håpe" noen takker nei, til bare å få flere og flere gjester! :tunge1: Det blir nesten morsomt! Men bare neeesten! Og jeg liker IKKE at han skal gifte seg så kort i forveien, det er jo bare noe :sinnatagg: tull!!! Ikke har han klart å svare på vår invitasjon heller, og er visstnok litt skuffet over at Lillebil ikke er invitert til oss! :klø: HALLO!?!?! HVA er DET!?!?!?! :forvirra: Også Lillebil??? Ja, hun heter faktisk det!!! :o

Skjønner ingenting jeg plutselig...ble helt matt! :roll:

:eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh::sur::eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

puh! Nå ble jeg forvirret også.... lillebil? seriøst?

:trøste:

Stå på Toria! Det ordner seg...

Er litt irritert for tiden selv fordi vi "må" be noen som vi egentlig ikke vil ha i bryllupet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så utrolig kjedelig at fetteren din skal gifte seg bare 1 uke før bryllupet deres. Snakk om dårlig timing hvis mye av slekta skal i samme bryllupet :evil:

Skjønner godt at du er litt frustrert for øyeblikket men det er helt sikkert noen av gjestene dine som ikke kan komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig at fetteren din skal gifte seg bare 1 uke før bryllupet deres. Snakk om dårlig timing hvis mye av slekta skal i samme bryllupet :evil:

Skjønner godt at du er litt frustrert for øyeblikket men det er helt sikkert noen av gjestene dine som ikke kan komme :)

:klem:

Nei, uff - nå syter jeg fælt. Det er selvsagt bare koselig at så mange vil dele dagen vår med oss, men å få flere gjester å invitere i tillegg til de som allerede er invitert, DET var ikke med i budsjettet, som er nokså stramt nå! :tunge1: Men klart det ordner seg, jeg må bare koke litt over først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Jeg blir GAL!!! :wow:

Gal, gal...GAAAAAAAAL!!!

Og det er herved bekreftet, det er ikke bare Izaria som er omringet av en bunsj weirdos!!! :ler:

Puster lettet ut over at det ikke bare er meg som har en haug med reringer som familie og venner :ler:

..men HERREGUD da! Hva er dette for noe?? Bare sånn helt plutselig??Merkelig, merkelig...

Syns det er litt frekt jeg, og bare innvitere til familiebryllup 1 uke før ditt lenge-planlagte bryllup. Noe spesielt vil jeg si. :roll:

Skjønner godt at du er :evil: nå.

Og litt av et uheldig navn det der ja... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: :klem:

Så sinnssykt teit at han plutselig skal gifte seg helga før dere! :roll:

Men du... Lillebil??? Heter ho virkelig det??? :sjokkert:

Uff, du må ikke tenke for mye på det...

Får "håpe" noen takker nei da..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, får bare svelge det og synes like dårlig om dem som legger sitt bryllup så tett opp til mitt, som de får synes om meg for at Lillebil ikke er invitert! Nemlig!

Så, fokus mot laaangt hyggeligere ting! :wink:

Min onkel har altså takket med stor glede ja til å være toastmaster! :-) Og han var så imponert over invitasjonene, hvordan de alle var like, men allikevel ulike (han har sniktittet på invittene som ungene har fått også :ler: ), at han mente han måtte ramme inn sin! *s* Han som aldri samler på noe sa han, skulle helt klart ta vare på denne...så det er jo litt gøy da!

Han himlet forøvrig med øynene over min fetters bryllup han også (sønnen til hans og mammas søster)! Så da er jeg ikke alene med tankene mine...

Anyway, han er jo også en kløpper på piano, samt trompet, og synes plutselig ikke vi skulle bruke penger på trompetist i kirken. Nå ville han veldig gjerne spille trompet i kirken for oss, og det kommer jo veldig godt med...samtidig som det helt klart er mer spesielt at familie bidrar, enn at noen ukjente gjør det! :-) Hurra for snille, snille gode onkelen!!! :kysse:

Og, til slutt...ny gjestelistestatus:

JA 29

NEI Ingen

IKKE SVART 43

Nå ligger vi altså ann til å bli 72 rundt middagsbordet, ingen kaffegjester...

...og for all del, det er helt klart veldig koselig at så mange vil dele dagen med oss, og vi håper jo innerst inne at så mange som mulig også kan komme! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Så koselig med onkelen din, både at han skal være toastmaster og spille i kirken! Men det minner meg om at vi fortsatt ikke har noen toastmaster... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ojjj, jeg skjønner at du blir litt matt.

Ikke gøy med bryllup en uke før sitt eget. :riste:

Nei, det er lov til å være skuffet, lei seg og alt det der. :klem: Det ville jeg også vært.

Lillebil? :plystre: Helt sikker på at det ikke var Lise?

God klem :kose: til Toria! Go`jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

:o

Men kan det være at de bestemte dato før de visste at dere skulle gifte dere/når dere skulle gifte dere??? :klø:

Jeg fikk vite at min kusine skulle gifte seg i juni i år - og det fikk jeg ikke vite før etter vi hadde booket kirke og lokaler. Flaks at vi ikke gifter oss på samme tid med andre ord.

Hvor skal de gifte seg forresten? I Oslo de også?

Men snille onkelen din da som både skal være toastmaster og spille i kirken :tommelsmil: Min søster skal spille saxofon i kirken når vi gifter oss. Det gleder jeg meg til!!!

Har du forresten noen ideer om hva han skal spille? Jeg er helt grønn på dette punktet jeg. Aner ikke hva min søster skal spille, jeg :klø:

Skal ikke klage på andres navn jeg. Har ikke akkurat noe flott navn selv, men må bare si det: Min lille sønn på 3 hadde nok elsket å hete "Lille-bil" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  

Ojjj, jeg skjønner at du blir litt matt.  

Ikke gøy med bryllup en uke før sitt eget.  :riste:

Nei, det er lov til å være skuffet, lei seg og alt det der. :klem: Det ville jeg også vært.  

:grine:

Det er drittkjipt - jeg skal fint innrømme det. Trassig er jeg akkurat nå, som en liten shiiitunge! Men det tillater jeg meg! :tunge1:  :ler:  

Men men, vårt bryllup skal jo helt klart bli mye mye MYE bedre! :sjarmor:

Lillebil?  :plystre: Helt sikker på at det ikke var Lise?  

Heeeeelt sikker!

Mamma har spurt søsteren sin, fetters mamma altså *s*, hun fikk jo bakoversveis, både av navn og tidspunkt og det hele...for som sagt var det INGEN som visste at han skulle gifte seg, ikke at han hadde kjæreste engang! Så det hele er litt :hår: for de fleste av oss...

God klem :kose: til Toria! Go`jenta!

:klem: tilbake til søte C!

:o  

Men kan det være at de bestemte dato før de visste at dere skulle gifte dere/når dere skulle gifte dere???  :klø:  

Jeg fikk vite at min kusine skulle gifte seg i juni i år - og det fikk jeg ikke vite før etter vi hadde booket kirke og lokaler. Flaks at vi ikke gifter oss på samme tid med andre ord.

Hvor skal de gifte seg forresten? I Oslo de også?

Nei, altså - de bør veldig godt ha visst om vår dato, for den ble jo satt for 1,5 år siden, hvis ikke mer, og de aller aller fleste har visst om det og snakket om det. Han var jo til og med i mamma og pappas sølvbryllup, da vi også snakket om det, og alle de andre i familien ga uttrykk for at de gledet seg med oss! Fint mulig han har glemt det, men jeg synes nå bare det er trått allikevel. Bryllupet skal de ha i hagen der de bor, like utenfor Oslo, så det blir veeeldig close! Om enn en annen type vielse i det minste...

Uansett, vi skjønner ikke helt greia, for bl.a min onkel (den spillende) har ikke fått invitasjon og det hele virker litt halvt om halvt. Men irripirri er det okke som! :-x

Men snille onkelen din da som både skal være toastmaster og spille i kirken  :tommelsmil: Min søster skal spille saxofon i kirken når vi gifter oss. Det gleder jeg meg til!!!

:sjarmor:  Supersnille onkel!  

Blir spesielt at ens søster skal spille også kan jeg tenke - er jo ekstra koselig når noen man har et forhold til og er glad i gjør noe sånt, det ligger liksom litt mer i det da!

Har du forresten noen ideer om hva han skal spille? Jeg er helt grønn på dette punktet jeg. Aner ikke hva min søster skal spille, jeg  :klø:  

Mmmm, tror han kommer til å spille til begge masjene, samt solo "You raise me up", mens min kusine synger! :hjerter:

Men den melodien gjør seg veldig godt alene instrumentalt også, den er jo bare så nyyydelig! :wink:

Skal ikke klage på andres navn jeg. Har ikke akkurat noe flott navn selv, men må bare si det: Min lille sønn på 3 hadde nok elsket å hete "Lille-bil"  :ler:

:hoho:  :hoho:  :hoho:  

Menne duuuu...Vigdis er da ikke så ille! :wink:  

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil: diademer på vei hjem!  :danse:  :hoppe:

Habba habba zooth zooth, hibba habba satt zatt zatt...:digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cloudberry

Takk for hilsen i dagboken min:) Har du den lengste dagboken i KG?:) Hadde vært morsomt å lese hele, men desverre må også lese til eksamen, kanskje etter.......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Oj, her har det skjedd saker og ting, ja...Skjønner jo at du blir litt paff over at fettern din skal ha bryllup kun ei uke før deg - og at dere ikke får vite noe før nå - men ikke glem at bryllupet deres er nøye planlagt og godt forberedt, dere vet at familie og kjære gleder seg til å dele dagen med dere, og de små detaljene begynner å nå å falle på plass. Det er INGENTING som kan endre på dette, i hvertfall ikke et overraskende, halvveis planlagt bryllup til en fetter. Så det så!

Glem bryllupet 13. august - det er den 20. som gjelder for deres del!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Betty Boop

Habba habba zooth zooth, hibba habba satt zatt zatt...:digge:

Hebahoba hebahoba!

A nam nam - a hue a hue a a a a hue a, a nam naaaaam. :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboken min:) Har du den lengste dagboken i KG?:) Hadde vært morsomt å lese hele' date=' men desverre må også lese til eksamen, kanskje etter.......:)[/quote']

:ler:

Du skal få slippe å lese hele du, orker det ikke selv engang jo! :hoho: Men den lengste tror jeg ikke det er... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebahoba hebahoba!

A nam nam - a hue a hue a a a a hue a, a nam naaaaam. :digge:

Yeah!

:hoho::hoho::hoho:

Det er godt du :digge: med meg, BB! :klem:

Takk for støtten, Kverula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

*klipper og limer inn beskjed til deg fra min dagbok*

Du' date=' forresten, du tar med deg diademet når du kommer til oslo neste helg, gjør du ikke? Ja, så langt det har kommet da selvfølgelig! :wink: Du er sikkert busy de dagene du er i hjembyen, men bare et lite 'hei' og avlevering av diadem rekker du kanskje? Tenkte det kunne være greiere enn å sende det i posten, jeg da[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...