Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Samme størrelse som meg det :wink:

Må si vi har fått mye for pengen nå Toria!

:Nikke:

Skikkelig valuta!

Håper forresten det er greit at jeg "stjal" undertøyet ditt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du har heeelt rett - ikke samme kjolen! Jeg ombestemte meg! :oops:

He he... Dette må jeg lese om! Ca hvilke sider kan jeg se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Dette må jeg lese om! Ca hvilke sider kan jeg se på?

Å guri - det aner jeg ikke... :eeeh:

Skal se om jeg kan komme på det, og gi deg en ca anvisning...men det var ikke store dramatikken altså! :wink: Bare så det er sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Men jenter (Heidi og Vic). Har dere helt flate mager??? Det blir ikke en bul under korsettet når dere setter dere???? :klø:

Ikke meningen å være nysgjerrig altså :oops: men jeg synes det så litt kort ut. Og min mage har det vært 2 unger inni... Har lyst på et sånt et, men lurer litt på hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jenter (Heidi og Vic). Har dere helt flate mager??? Det blir ikke en bul under korsettet når dere setter dere???? :klø:

Ikke meningen å være nysgjerrig altså :oops: men jeg synes det så litt kort ut. Og min mage har det vært 2 unger inni... Har lyst på et sånt et, men lurer litt på hvordan det blir.

Prøvde ikke sitte med det, tenkte ikke tanken :o - men det skal jeg flate meg gjøre...så skal jeg si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Prøvde ikke sitte med det, tenkte ikke tanken :o - men det skal jeg flate meg gjøre...så skal jeg si fra!

Jeg har ikke flat mage så den bulen som er der fra før av forsvinner nok ikke. Men vet ikke helt hvordan det blir når jeg setter meg. Får teste ut litt hjemme i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke flat mage så den bulen som er der fra før av forsvinner nok ikke. Men vet ikke helt hvordan det blir når jeg setter meg. Får teste ut litt hjemme i kveld :)

Har ikke noe pannekake eller vaskebrett av en mage jeg heller, men nå har jeg prøvd - både sittet og bøyd meg, og det gjør ingenting, ingen valk eller bul under! :-)

Fordi korsettet går litt ned foran, så folder det seg fint og holder inn!!! :tommelsmil:

Alt i orden - i alle fall her i lia! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg ikke nyskjerrig på dette korsettet da? hvor finner jeg det???

Hei, forresten... Kan tro jegt savner min dagbik.. Gøy å lese i deres da:=) Mulig jeg starter opp en ny snart, så får alle som er nyskjerrig glane i den som bare det.. ble jo så tull med det sist..:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg ikke nyskjerrig på dette korsettet da? hvor finner jeg det???

Hei, forresten... Kan tro jegt savner min dagbik.. Gøy å lese i deres da:=) Mulig jeg starter opp en ny snart, så får alle som er nyskjerrig glane i den som bare det.. ble jo så tull med det sist..:=)

Og vi savner deg!!!

I alle fall jeg!

Du kan jo bare opprette en i et annet nick da, og la oss travere få vite om det! :wink: Så er det ingen som vet!

Heh, men koselig du er innom her uansett!

Her kan du finne korsettet:

www.triumph.com

Går på Europa/Norge etter intro - velg deg videre på undertøy, så nyheter, og klikke det inn på Romantic Emotions. Det er det korsettet med tilbehør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååå... LEKKERT!!!!! Jeg må ha nytt korsett, det jeg har kjøpt er alt for stort.. (Sinnsyke bryllupsstresset og eksamenslesing har gjort utslag.....)

Men må finne et sted å prøve det, og det er ikke lett i denne byen her.. (Lille, dumme by:/)

Klart jeg kan lage meg et nytt nick, men reegner med jeg kjører i gang en med mitt nåværende nick snart...

Stjal forresten lista de over alt man må gjøre, og fant ut at jeg er godt forberedt.. Hadde jeg vært like forberedt til eksamen hadde Aene strømmet på:=)

Koselig at du savnet meg da:=) Jeg har jo svevd rundt på KG som et spøkelse i lang tid nå..... he, he

Men hvilken størrelse må jeg ha i et sånt korsett da???? Vi er vel litt like i str tror jeg....... Og jo.... Har funnet en ny kjole, denne gangen fra MS( Joanna).. Og den vil jeg heller ha enn den jeg har.... Men nå aner jeg ikke hvor bildet av den andre kjolen min er da.... Mannen blir nok gal av meg snart!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine undertøyet!! :)

Men må få si at jeg synes det er finere irl enn på det bildet altså! Som så mye annet! :ler:

ååååååååååå... LEKKERT!!!!! Jeg må ha nytt korsett, det jeg har kjøpt er alt for stort.. (Sinnsyke bryllupsstresset og eksamenslesing har gjort utslag.....)

Så herlig da! Kjedelig å måtte kjøpe nytt på én måte, men veeeldig kjekt at det er fordi man har gått litt ned, eller!??

Men må finne et sted å prøve det, og det er ikke lett i denne byen her.. (Lille, dumme by:/)

Cubus, Lindex og slike forretninger har gjerne Triumph - men ikke alltid det beste utvalget om butikkene er små. Selv handlet jeg hos Rasmus Tallaksen her i byen, typisk ekslusiv butikk...men som også hadde triumph. Jeg var ikke i tvil! Prøvde faktisk to korsetter, et som kostet over 1 000,- og ikke satt fint i det hele tatt, og så dette, til under tredjedelen av prisen fra T, og det kunne ikke passet bedre!!! :-) Utrolig behagelig å ha på, fin passform - til meg da (og Heidi)!

Klart jeg kan lage meg et nytt nick, men reegner med jeg kjører i gang en med mitt nåværende nick snart...

:tommelsmil:

Stjal forresten lista de over alt man må gjøre, og fant ut at jeg er godt forberedt.. Hadde jeg vært like forberedt til eksamen hadde Aene strømmet på:=)

Stjel i vei! :wink: Bare koselig det, at jeg også kan hjelpe litt - for til tider føler jeg at alt er et eneste stort kaos! :ler:

Koselig at du savnet meg da:=) Jeg har jo svevd rundt på KG som et spøkelse i lang tid nå..... he, he

Iiiiiiiiik! Hjelp - det spøker! :hoho:

Men hvilken størrelse må jeg ha i et sånt korsett da???? Vi er vel litt like i str tror jeg....... Og jo.... Har funnet en ny kjole, denne gangen fra MS( Joanna).. Og den vil jeg heller ha enn den jeg har.... Men nå aner jeg ikke hvor bildet av den andre kjolen min er da.... Mannen blir nok gal av meg snart!!!!

Når det gjelder størrelse, så må du vel bare prøve. Men 36 = 80, og 38 = 85 i norske størrelser. Men de fleste Triumph-produktene er merket med begge deler. Jeg har 36C, måtte en størrelse ned! :sjarmor: Fornøyd med det også!!! Uansett, de kan garantert hjelpe deg i butikken! De bør i alle fall kunne det...

Ellers er du jo ikke den eneste som har funnet ny kjole, jeg har også det - ble MS Nanette! :wink:

Joanna er kjempefin altså, skal du ha den da??? Jeg har jo bildet av kjolen din jeg - den første, for det var jo jeg som la det ut. Se i albumet mitt!

Menne du...jeg husker ikke datoen deres jeg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hjelpen - eller takk for strekk og bøy og tøy  :hoho:

:hoho:

Ingen årsak!!!

Og du, så hva du hadde skrevet hos Heidi, og ville bare si at du slett ikke stresset meg. Kjekt å prøve det ut igrunnen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom for å si "Ha en super lørdag!!!" Deretter for å skrike "Jeg vil ha en MS Joanna"..... Nå liker jeg ikke den kjolen jeg har i alle fall!!!!!!!!!!!!! Tror du det er noe problem å legge opp MS joanna 10 cm? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det ble ikke bul hos meg heller. Korsettet satt like fint om jeg stod eller satt så det blir nok så bra så :)

:tommelsmil:

Må bare innom for å si "Ha en super lørdag!!!" Deretter for å skrike "Jeg vil ha en MS Joanna"..... Nå liker jeg ikke den kjolen jeg har i alle fall!!!!!!!!!!!!! Tror du det er noe problem å legge opp MS joanna 10 cm? :o

Off, liker du den ikke i det hele tatt? Har du prøvd Joanna da?

Det skulle vel egentlig ikke være noe i veien for å legge den opp såpass mye. Den har jo ikke noe mønster eller broderi langt nede på skjørtet, så det bør gå bra. Jeg ville bare sett til at den ble lagt opp slik at den kan legges en del ned igjen, så blir det lettere å få solgt den hvis du skulle øsnke det! :wink: Men er det fra sokkelesten din du tenker? For om du skal ha høye hæler, er det jo slett ikke sikkert du trenger å legge den opp alle 10 centimetrene heller!??

Ha en suuuper lørdag du også! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig rukket å oppdatere meg litt igjen hos min "avhengige" venn.

Forresten' date=' vi er veldig nære ringvalg nå...har tenkt veldig på disse (ringene øverst til høyre - de største) etter prøving på lørdag... Skal undersøke om de kan skaffes evt. med hvitt gull på hver side, og selvsagt uten sten. Vil heller få satt inn en sten til 1 årsdagen vår, eller noe slikt! :wink:

Kjempefine ringer snuppa!

Jaaaaaaa! Hurra!

:enig_animasjon:

Frisøren hadde tid til å "ta meg" :ler: , så nå er det bestilt til kl. 09.00 på den store dagen!

Så bra at det ordner seg med frisør da!!!

Du er jo så flink om dagen og får gjort massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Sjommelommen!

Har du det bra?

Titter bare innom for å ønske deg en fin lørdag.

Har vært å trent jeg, får komme meg i dusjen. :-)

Klem til deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...