søndagsengel? Skrevet 27. april 2005 #2081 Del Skrevet 27. april 2005 Jøje meg, denne dagboka får virkelig bein å gå på! Får mail om nye innlegg i ett sett jeg! (Bare litt misunnelig) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #2082 Del Skrevet 27. april 2005 - da skal jeg prøve den i hele sin prakt med all stasen, samt denne...og ta et endelig valg! :-) :klø: enda en gang så klarer jeg ikke helt å følge med i serien om 'kjoler til Teddy'...visste ikke at du vurderte den siste der fra ms...oppdatering please? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 Forfatter #2083 Del Skrevet 27. april 2005 Fortsatt ingen NEI... det liker vi! :enig_animasjon: DET liker vi ja! :-) ...selv om jeg må innrømme at det ikke er krise om noen finner på å takke nei! Akkurat nå er det trått med den økonomien...flaut å si det, men sant! :oops: :klø: enda en gang så klarer jeg ikke helt å følge med i serien om 'kjoler til Teddy'...visste ikke at du vurderte den siste der fra ms...oppdatering please? Ikke spør! Har prøvd den andre i all hemmelighet da, dum som et brød - og den var jo så finfin, virkelig. Men hadde dårlig tid, så jeg måtte fort løpe videre... Blir nok Nanette altså, den er jo sååå fin, og den sitter vel den også, som mange andre MS-kjoler. Skal bli så godt å prøve den med alt attåt! :-) Jøje meg, denne dagboka får virkelig bein å gå på! Får mail om nye innlegg i ett sett jeg! (Bare litt misunnelig) :oops: Men ikke vær misunnelig da - skal inn og rable litt hos deg jeg! :hoppe: Gleder meg vanvittig til jeg får sløret og du får kjolen din, er sikker på at vi blir kjempefiiine Har ikke noe på min slør og kan tenke med noe...bare pittelitt krystaller på den ikke for mye, liker det enkelt også. Enig med du - på alle måter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #2084 Del Skrevet 27. april 2005 ...selv om jeg må innrømme at det ikke er krise om noen finner på å takke nei! Akkurat nå er det trått med den økonomien...flaut å si det, men sant! :oops: signerer på den altså! Vi har foreløpig 3 nei, og det er egentlig helt greit. Litt synd at han ene (mannen til søsteren min) ikke kan...men vi hadde i utgangspunktet invitert 7 stykker for mange... ...i forhold til økonomien vår... Ikke spør! Har prøvd den andre i all hemmelighet da, dum som et brød - og den var jo så finfin, virkelig. Men hadde dårlig tid, så jeg måtte fort løpe videre... Blir nok Nanette altså, den er jo sååå fin, og den sitter vel den også, som mange andre MS-kjoler. Skal bli så godt å prøve den med alt attåt! skjønner....du blir helt sikkert strålende vakker uansett om du ender opp med kjole en, to eller tre. Må si jeg får litt vondt i magen når jeg ser kjolen 'min' (Nanette)...fikk jo aldri prøvd den, men har en følelse av at jeg hadde kjøpt den hvis jeg hadde tatt den på meg... Syns den er helt fantastisk vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #2085 Del Skrevet 27. april 2005 Håper bare du ender opp med en kjole du er 100% fornøyd med jeg da Og det tror jeg du gjør! Sender litt bettybust og håper frisøren har tid til å "ta deg" også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 27. april 2005 #2086 Del Skrevet 27. april 2005 ...selv om jeg må innrømme at det ikke er krise om noen finner på å takke nei! Akkurat nå er det trått med den økonomien...flaut å si det, men sant! :oops: Jeg lover å bare komme i kirken.. Bare tuller litt med deg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #2087 Del Skrevet 27. april 2005 Trodde du var på MSN jeg vettu men du var på trimsykkelen. Flinke Toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 Forfatter #2088 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg lover å bare komme i kirken.. Bare tuller litt med deg, vennen Jammen, det er sant...skikkelig flaut og fælt igrunnen, men veldig sant! Uansett, jeg skulle nok ha klart å skvise deg og din nybakte mann inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #2089 Del Skrevet 27. april 2005 toria...vi skal ikke ta laptopen på fanget, sånn at vi kan oppdatere hverandre under selve bryllupsmiddagene våre, på kg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 Forfatter #2090 Del Skrevet 27. april 2005 Trodde du var på MSN jeg vettu men du var på trimsykkelen. Flinke Toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #2091 Del Skrevet 27. april 2005 [Jammen, det er sant...skikkelig flaut og fælt igrunnen, men veldig sant! Du er IKKE den eneste som har hatt den tanken Toria-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. april 2005 #2092 Del Skrevet 27. april 2005 toria...vi skal ikke ta laptopen på fanget, sånn at vi kan oppdatere hverandre under selve bryllupsmiddagene våre, på kg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #2093 Del Skrevet 27. april 2005 toria...vi skal ikke ta laptopen på fanget, sånn at vi kan oppdatere hverandre under selve bryllupsmiddagene våre, på kg da? På tide med en innleggelse da tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 Forfatter #2094 Del Skrevet 27. april 2005 toria...vi skal ikke ta laptopen på fanget, sånn at vi kan oppdatere hverandre under selve bryllupsmiddagene våre, på kg da? Du syke, syke menneske!!! :o Men du aner nesten ikke hvor nære du er sannheten, for jeg sitter faktisk med lap´en på fanget akkurat nå! Hadde jo vært moro, men jeg tror faktisk jeg må klare å løsrive meg den dagen der altså - sorry! Skal i midlertid sørge for å få filmet store deler, så kan du få se etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #2095 Del Skrevet 27. april 2005 hi hi...kall meg gjerne syk, men jeg må vente flere lange dager før jeg får lese om dagen din...utålmodig, jeg?? :oops: VIL LESE MED EN GANG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 Forfatter #2096 Del Skrevet 27. april 2005 Du er IKKE den eneste som har hatt den tanken Toria-vennen! Regnet vel kanskje med det - men det er utrolig godt å høre...at vi ikke er de eneste som har det sånn! Vet du, det er nesten så det er litt sannhet i det din kjære sa - skulle nesten sendt takkekort til de som ikke kan komme, og takke for at man da fikk råd til noe helt annet! Off! På tide med en innleggelse da tror jeg! Nesten jaffal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 Forfatter #2097 Del Skrevet 27. april 2005 hi hi...kall meg gjerne syk, men jeg må vente flere lange dager før jeg får lese om dagen din...utålmodig, jeg?? :oops: VIL LESE MED EN GANG!! Neeeeida, ikke syk - bare svorsk! *s* Nei, men helt seriøst...tror du ikke jeg er utålmodig da!??? Gjett om, kommer sikkert til å sitte der under middag vettu, og tenke "hva gjør de nå?"... Gleder meg masse jeg, til å mimre med deg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. april 2005 #2098 Del Skrevet 27. april 2005 i lige måte snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. april 2005 Forfatter #2099 Del Skrevet 27. april 2005 Les mer om håpløse navn i dagboken til Izaria - la akkurat inn en knakende god en, og sann! Historie altså, synes jeg selv da - at den er knakende god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. april 2005 #2100 Del Skrevet 27. april 2005 Les mer om håpløse navn i dagboken til Izaria - la akkurat inn en knakende god en' date=' og sann! Historie altså, synes jeg selv da - at den er knakende god! [/quote'] Du har helt rett, vennen! Den var knakende god! Men nå må jeg ta kvelden, regner med en del nattevåk i natt så det er nok best jeg kommer meg i loppekassa. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå