Calla Skrevet 25. april 2005 #2041 Del Skrevet 25. april 2005 Hmm..kanskje jeg også bør sende inn de papirene snart da...Godt jeg har deg og alle andre flinke bruder til å minne meg på slikt.. Ha en flott kveld flinke godjenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. april 2005 Forfatter #2042 Del Skrevet 25. april 2005 Må si at jeg syns det var veldig stas da attesten kom i retur med mitt nye navn etter vigsel Å ja! Jeg gleeeeder meg så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. april 2005 Forfatter #2043 Del Skrevet 25. april 2005 Litt skuffet over "Bryllupsfeber" jeg... Synes det var rotete klippet og dårlig filmet med liten sammenheng! Fikk ikke helt feelingen! Men gjett om jeg så klarte å drømme meg vekk da jeg i ettermiddag kunne hente sløret mitt på posten og beundre meg selv i speilet! Ble stående en stund, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. april 2005 #2044 Del Skrevet 26. april 2005 Hei , så herlig med sløret i hus! Må få komme med en bemerkning...stakk innom slankedagboken din for første gang i går...og HERREGUD, så utrolig flink du har vært. Er kjempe imponert fremdeles jeg!! :o Applaus for deg altså Vic! og en blomst også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. april 2005 #2045 Del Skrevet 26. april 2005 Fikk ikke sett det programmet jeg. Prioriterte å være ute med ungene. Høres ut som det var en lur prioritering. Uansett så er programmer som begynner kl. 19 utrolig vanskelig å få med seg når man har småbarn. Irriterer meg den sendetiden de har på Gilmore Grils nå :evil: Får bare sett det av og til og noen ganger 1/2 programmet... Men: MORO med nytt slør da gitt!!! Skjønner godt at du hadde det på en stund jeg Mitt ligger pent innpakket i plast, så jeg har ikke turt å ta det ut for jeg er så redd for å krølle det. Men du når det gjelder de prøvingspapirene, så kan vel ikke du endre navn fra før 20 august siden dere ikke har samme bostedsadresse? Eller er det jeg som roter og blander sammen nå? Jeg hadde egentlig tenkt å sende alle papirene sammen sånn som Heidi har gjort, men jeg lurer på om jeg skal sende det hver for seg slik at jeg får navneendringer når den er ferdig behandet. Vil være sikker på at jeg får passet i tide til bryllupsreisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 26. april 2005 #2046 Del Skrevet 26. april 2005 Drømte om deg inatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. april 2005 #2047 Del Skrevet 26. april 2005 Drømte om deg inatt Og skal si du var grei med vår lille Teddy også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. april 2005 Forfatter #2048 Del Skrevet 26. april 2005 Hei , så herlig med sløret i hus! Må få komme med en bemerkning...stakk innom slankedagboken din for første gang i går...og HERREGUD, så utrolig flink du har vært. Er kjempe imponert fremdeles jeg!! :o Applaus for deg altså Vic! og en blomst også! :oops: Takk! ...og ja - herlig med sløret! Det gjør mye det, og gir virkelig den brudefølelsen altså! :blomst_opp: tilbake til deg - du er jo så søt! Vigdis - Sløret mitt var allerede surret sammen i plast og så krøllete fra før av, at jeg jo bare MÅTTE pakke det ut. Dessuten kunne jeg ikke la være, kjøpte det jo for 100-lappen på eBay, og kunne jo ikke IKKE se på det liksom... Ikke tålmodig nok jeg da... Må stryke det uansett, eller noe. Det er helt enkelt i tyll, og jeg funderer på om jeg skal kjøpe noe stener og smelle på for å gi det litt ekstra! :klø: Du sier kanskje noe ang. de papirene altså, mtp. adressene i folkeregisteret. Men jeg har jo bodd 3 år på sørlandet sammen med G pga. studiene da, og det teller vel det, som samboere!?? :klø: Aner ikke jeg, men vi har nå gitt hverandre vårt samtykke da. Papirene er i allefall sendt, og godkjennes det ikke, så får vi de vel bare i retur og må vente litt! SmS - Drømte du om meg!?? Får håpe det var noe koselig da! ...får nesten lalle inn i dagboken din og se om du har skrevet noe mer om det der! Eller spørre deg direkte! *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. april 2005 #2049 Del Skrevet 26. april 2005 Nei jeg vet ikke jeg altså. Begynte bare å tenke på det... Det går helt sikkert fint, og om ikke så er jo ikke de krise heller. Da får du jo det bare litt senere. Og bryllupsdagen holder jo lenge når dere ikke skal på reise rett etter bryllupet. Sløret mitt var så pent pakket sammen at jeg tror ikke jeg trenger å stryke det om jeg bare lar det ligge pent der det ligger. Det er perler osv på det, så det hadde vært greit å slippe. Det er den eneste grunnen til at jeg ikke har prøvd det (prøvde jo i butikken, så jeg vet jo hvordan det er på). Det blir sikkert kjemepfint om du limer noen strasstener på sløret ditt Du er jo så flink at du sikkert får det til også. Jeg hadde ALDRI turt, men så er jeg ganske tre-neva også :oops: Var ikke Soon Mrs S grei som fulgte deg på flyet??? Den er utrolig god altså: Nå er du ikke bare i dine enge bryllupsmareritt, men i andre sine også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. april 2005 Forfatter #2050 Del Skrevet 26. april 2005 Nei jeg vet ikke jeg altså. Begynte bare å tenke på det... Det går helt sikkert fint, og om ikke så er jo ikke de krise heller. Da får du jo det bare litt senere. Og bryllupsdagen holder jo lenge når dere ikke skal på reise rett etter bryllupet. Så gjenstår det bare å se da, hva de sier eller godkjenner og ikke. Vi blir nok herr og fru S V til slutt uansett! :-) Sløret mitt var så pent pakket sammen at jeg tror ikke jeg trenger å stryke det om jeg bare lar det ligge pent der det ligger. Det er perler osv på det, så det hadde vært greit å slippe. Det er den eneste grunnen til at jeg ikke har prøvd det (prøvde jo i butikken, så jeg vet jo hvordan det er på). Nettopp! Skjønner jo veldig godt at du lar ditt ligge. Men jeg fikk jo aldri prøvd det på jeg, så da måtte jeg jo titte. Helt enkelt og fint, men tror også den strassen kan gjøre seg altså! Og blir det ikke fint, ja, så har jeg søren meg en hundrings til å avse! Det blir sikkert kjemepfint om du limer noen strasstener på sløret ditt Du er jo så flink at du sikkert får det til også. Jeg hadde ALDRI turt, men så er jeg ganske tre-neva også :oops: Var ikke Soon Mrs S grei som fulgte deg på flyet??? Den er utrolig god altså: Nå er du ikke bare i dine enge bryllupsmareritt, men i andre sine også! Vet ikke helt om det er noe godt tegn jeg da...å kvalifisere som en bestanddel i bryllupsmareritt! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #2051 Del Skrevet 26. april 2005 De er no søte også då!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. april 2005 #2052 Del Skrevet 26. april 2005 Må stryke det uansett, eller noe. Det er helt enkelt i tyll, og jeg funderer på om jeg skal kjøpe noe stener og smelle på for å gi det litt ekstra! :klø: Hei! DU MÅ IKKE FINNE PÅ Å STRYKE TYLL!!!! Det kan smelte, så det beste du kan gjøre er å la det 'henge' seg rett. Klem fra meg (som har brent meg på dette før) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. april 2005 Forfatter #2053 Del Skrevet 26. april 2005 Hei! DU MÅ IKKE FINNE PÅ Å STRYKE TYLL!!!! Det kan smelte, så det beste du kan gjøre er å la det 'henge' seg rett. Klem fra meg (som har brent meg på dette før) :-) Oki oki oki! Den er grei! Hadde langt fra kommet så langt da, og jeg tror nok jeg hadde forhørt meg, siden det ikke står noen anvisning...og jeg hadde virkelig ingen peil! Men jeg har jo deg - og da er jo alt tipptopp! Det henger allerede faktisk, så får vi håpe det holder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. april 2005 #2054 Del Skrevet 26. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. april 2005 Forfatter #2055 Del Skrevet 26. april 2005 Hva!? Gjeiper du til meg!??? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #2056 Del Skrevet 26. april 2005 Hva!? Gjeiper du til meg!??? :cry: Er ikke det bare ett ekstra stort smil da??? Det kan hjelpe å dampe det for å få det slettere. Heng det på badet når du dusjer el.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. april 2005 #2057 Del Skrevet 26. april 2005 Hva!? Gjeiper du til meg!??? :cry: nei nei nei nei nei... dette er jo bare et smil! dette er å gjeipe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. april 2005 Forfatter #2058 Del Skrevet 26. april 2005 Er ikke det bare ett ekstra stort smil da??? Det kan hjelpe å dampe det for å få det slettere. Heng det på badet når du dusjer el.l. Hmmm, ikonet er jo en : og en P - og sammen er jo det en geip...er det ikke en rød tunge da!? Uansett, var sikkert ment som et stort smiiil! :-) Og jeg tok det ikke tungt altså, måtte bare tøyse litt! Lurt med damping! DET skal jeg prøve, takk! Kjøpte akkurat krystaller til å pynte det med forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2005 #2059 Del Skrevet 26. april 2005 Det blir sikkert kjempefint med litt ekstra krystaller på sløret. Hvor langt er det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 26. april 2005 #2060 Del Skrevet 26. april 2005 Åååå, så spennende med slør! Jeg er også nysgjerrig på hvor langt det er. Synes det høres ut som en knakende god ide å pynte det litt selv med litt krystaller og strass Ellers må jeg takke for langt og koselig innlegg i dagboken min tidligere i dag. Tenk, det nærmer seg med stormskritt for deg nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå