Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Herregud for en natt du har hatt da :trøste:

Skal si alt raknet på bryllupsdagen din - måtte le da det toppet seg med at svigerinna di dukket opp i myyye finere kjole :ler:

Lykke til på ringjakten da og kos deg sammen med G i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Long time no see :)

For noen fine bordkort du har laget! Flink du er :) Ting begynner å falle på plass nå? Ikke lenge igjen...

Men det marerittet hørtes ikke noe særlig ut da. Men vi har alle hatt de, og flere står vel i kø..det er bare å ikke bry seg om de. Det går så bra så..du som har stålkontroll på alt :)

Men du, den kaka til den gærningen så ikke noe særlig ut. At han er begynt å legge igjen spor i dagbøkene til folk også...uffuff :ler:

Fortsatt god helg til deg! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Oj, hadde du bryllupsmareritt natt til i går du også - det hadde jeg og! :sjokkert: Riktignok ikke så ille som ditt, men dog...Det er ikke no' gøy, nei! :tunge1:

Håper du har en fin søndag! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg for noen mareritt... Håper du sov bedre i natt da vennen! :wink:

Fine og elegante bordkort forresten! Flinke jenta... :)

Ha en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Halloen og god formiddag...

Dessverre ble ikke denne natten noe bedre, heller tvert om - men ikke noe bryllupsmareritt i det minste. Jeg har bare fått den "lille røde" på besøk, og har vært skikkelig dårlig - blir dessverre det, med :kvalm:, kramper mm. :roll:

Så i dag får jeg ikke gjort mye gitt, annet enn å sitte på sofaen som en annen slapp grønnsak! :tunge1:

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Bare innom en liten tur for å ønske deg en god søndag! =)

Takk takk, og i lige måde! :vinke:

Ny status igjen:

JA 14

NEI Ingen

IKKE SVART 56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ville bare legge igjen et spor' date=' jeg :-)[/quote']

Søt du er...søte små spor også! :ler:

:klem:

Også er jeg litt stolt da :sjarmor: - for så langt har vi bare fått tilbakemeldinger om at invitasjonene er SÅÅÅ nydelige, eller utrolig flotte og kreative! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er jeg litt stolt da :sjarmor:  - for så langt har vi bare fått tilbakemeldinger om at invitasjonene er SÅÅÅ nydelige, eller utrolig flotte og kreative! :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

Så gøy da!! :-) Du har jo lagt mye arbeid i dem, så vidt jeg har fått med meg, og da er det kjempekoselig med sånne tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Også er jeg litt stolt da :sjarmor:  - for så langt har vi bare fått tilbakemeldinger om at invitasjonene er SÅÅÅ nydelige, eller utrolig flotte og kreative! :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

Det var jo det jeg sa!!! :wink:

Håper du har hatt en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var de altså. Absolutt nydelig :hjerter2: Må si meg mektig imponert :klappe:

Hvor fikk du tak i de hjertene??

God søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Teddy Toria! :rosasmil:

Ser at dere skal ha bryllupsmiddagen på restaurant. Skal dere være der hele kvelden og ha et eget rom? Vi skal jo også spise på restaurant, men drar hjem til oss for bryllupskake og kaffe utpå kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var de altså. Absolutt nydelig :hjerter2: Må si meg mektig imponert :klappe:

Hvor fikk du tak i de hjertene??

God søndag :klem:

Hjertene har jeg stemplet på marinefarget fotokartong med stempel fra panduro - siden brukte jeg embossing-teknikk :wink:

Hei Teddy Toria!

Ser at dere skal ha bryllupsmiddagen på restaurant. Skal dere være der hele kvelden og ha et eget rom? Vi skal jo også spise på restaurant, men drar hjem til oss for bryllupskake og kaffe utpå kvelden.

Vi skal ha middagen med påfølgende på Østmarkseteren Restaurant, slik at vi får en egen sal etc. der, og blir der hele kvelden ja! Baren deles derimot med resten av restauranten... Skal dit opp for å sjekke og se til nå i mai, så inntil da vet jeg ikke 100% sikkert hvordan det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg summet meg, kuttet og limt, og til sist tatt et bilde av endelig forslag til bordkort!

Hva synes dere - vi kan ha det sånn, sant? Helt enkelt, laget av samme kartong som innbydelsene, med samme font og fontfarge...

Kjempefint flinke du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brud2005

Hei Toriamor!

Du er så fllink til å dele ut klemmer, så jeg tenkte jeg skulle dele ut en til deg

..og litt mooooosekooos :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag postet vi navneendring og prøvingen, så nå skal det blir spennende å se tid vi får attestene tilbake... Tenk, snart er vi Herr og Fru S V! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...