Gjest toneline Skrevet 10. august 2005 #3861 Del Skrevet 10. august 2005 hei på deg superdupertoria godt å se at det ikke er bare jeg som er liitt småstressa nå. Å ja nå har vi til og med en finger til øvers når vi teller fingrer 9 - ni - dager igjen bare nå. Gleder du deg til å få det overstått nå da?? stor klem fra lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. august 2005 Forfatter #3862 Del Skrevet 10. august 2005 Hurra!!! Nå er endelig et eviglangt mareritt, et puslespill fra helvete, labyrinten over alle labyrinter (nesten lik den i Onskapens Hotell) over... Gåten er løst!!! Vi har etter mange timers arbeid klart å gjøre bordplanen ferdig, og det har jammen meg ikke vært lett! Puh! Det er så mange ønsker, for ikke å snakke om kollisjoner mtp familiene våre, da store deler av hans familie ikke drikker alkohol og ikke er vant til å "splittes" og blandes, mens min familie nyter alkohol i fulle drag og "splittes" med glede... Svigermor insisterte på at hun måtte få sitte ved siden av sin sønn, brudgommen, med sin mor på den andre siden, mens mamma og pappa har holdt fast på at den gamle etikken skal holdes osv. Vi har følt oss veldig delt, fordi vi gjerne ville gjøre begge sider til lags, ønsker ikke å såre noen eller tråkke noen på tærne... Ikke lett! Men så er den nå engang sånn at ikke alle kan få både i pose og sekk, men etter MYE om og men føler vi nå at vi har fått til noe som vi kaller å møtes på halvveien. Svigermor har fått viljen sin, men vi har delt par og blandet familiene... Samtidig har vi tatt hensyn og plassert de aller fleste par ovenfor hverandre, med andre kjente i nærheten, men på samme tid folk fra den andre familien på sidene! Tror det blir kjempebra jeg! Ingen som blir overlatt til seg selv, ingen som ikke kjenner noen...alle vil ha sin nærmeste tillitsperson ovenfor seg, evt. på skrå. Det er jo enkelte som er blitt splittet helt, men dette er mennesker vi vet at ikke bryr seg om det og som klarer seg fint på egenhånd, gode til å snakke osv. Dette har rett og slett med det å gjøre at enkelte personer liksom står oss nærmere enn andre, f.eks kan vi ikke plassere min tante langt unna til fordel for kjæresten til min fetter ol. Nu vel, dette interesserer jo ikke dere - jeg er bare så heidundrende glad for at det ser ut til at vi har klart å gjøre det så godt som det kan, uten sure miner mm. Og om den ***** av en yngre svigerinne jeg har vrir trynet sitt, så driiiiiiiiiter jeg i det! Hun er vel den eneste som finner noe galt med bordsettingen nå, men hun er også den som betyr aller aller minst... :grine2: Ellers ligger nå 32 av 64 menyer klare, samt at alle kirkeprogrammene er ferdig brettet, både perm og innhold, og lagt inni hverandre. 41 kirkeprogrammer er ferdig bundet med sølvsnor, 59 gjenstår - MÅ HA MER SNOR!!! Har også gjort avtale med floristen, og skal dit enten mandag el. tirsdag i neste uke for å levere noen perler i blått jeg har kjøpt til buketten, samt avtale levering av blomster til frisøren, de vi skal ha i håret, forloverene mine og jeg! Noe mer da? :klø: *hmmm* Joda, har strikket ferdig noen flere serviettringer også...nå må jeg bare manne meg opp for å begynne på bordkortene, jeg har bare ikke orket pga. alle problemene mtp bordplanen. Men nå er jo de løst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 10. august 2005 #3863 Del Skrevet 10. august 2005 Stor til teddy! Alt i orden..her går det i ett kjør også. Pluss at mobilen min har vært ute av batteri store deler av dagen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #3864 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, bordplan er alltid ett puslespill. Håper du ikke får noen avbestillinger i siste liten nå da slik at du må gjøre om på den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. august 2005 #3865 Del Skrevet 11. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. august 2005 #3866 Del Skrevet 11. august 2005 Oj oj oj..så flink du er!! Jeg syns liksom jeg har nok å styre med, men jeg har jo nesten bare halvparten så mange gjester som deg..du må jo gjøre alt jeg gjør, bare dobbelt opp! Flinke Toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 11. august 2005 #3867 Del Skrevet 11. august 2005 Wow, Teddy, så flink du har vært!!! Høres ut som om du har hatt det strevsomt med bordplanen, men da er det jo desto mer gøy når du får det til! 9 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 11. august 2005 #3868 Del Skrevet 11. august 2005 Gratulerer med ferdig bordplan! Syns det høres ut som dere har klart å løse det på en fin måte. Vanskelig med alle de som skal mene det ene og det ander... Kos deg med forberedelsene!!! Ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. august 2005 Forfatter #3869 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hei jentene mine... Vet dere hva? Det blir SOL til skolestart!!! (LES: bryllup) Dette fant jeg på nett i dag, på SOL.no av alle ting! Knall til uka Solen kommer til skolestart! Fram til og gjennom helga blir det svært skiftende og lite sol. Øst- og Sørlandet kan likevel oppleve en del sol, men det er fare for regn på kveldene. - Neste uke starter knall i sør og øst. Det blir temperaturer opp mot 25 grader neste uke, sier meteorolog Bengt Michelsen i Cirrus Weather Center til Dagbladet. DET motiverer litt altså, selv om temperaturen ikke trenger å være FULLT så høy der jeg står ørten lag med stoffer og en mage som helst vil UT i det fri... :grine2: Og dakkar G da, i sjakett av ull... Nei, skal ikke klage - for nå blir det SOL Endret 11. august 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. august 2005 #3870 Del Skrevet 11. august 2005 Flink du Travelt ja når alle skal bry seg,men huska at det er deres dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #3871 Del Skrevet 11. august 2005 Så bra at det er meldt fint vær til uken!!! Må si at det var litt strek i regninga for vår del at det regnet HELE dagen da vi giftet oss. Det er jo hyggelig å stå litt på kirketrappa og ta litt bilder og snakke med gjestene men det ble det jo ikke noe av.....bare å sette seg i bilen og tuta avgårde.....ja ja. Men fikk lykkeregn i sløret da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 11. august 2005 #3872 Del Skrevet 11. august 2005 Så bra dere fikk orden på bordplasseringen! Det må jo være et skikkelig prosjekt, særlig når det er så mange forskjellig hensyn. Jeg tror nok alle går overens hos oss. Den største utfordringen der er å få spleiset vår veldig forskjellige vennekretser sånn passelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 11. august 2005 #3873 Del Skrevet 11. august 2005 ..du, hvor på sol.no fant du disse deilige nyhetene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. august 2005 Forfatter #3874 Del Skrevet 11. august 2005 Travel i dag... Dro til Sverige for å handle inn snacks til bryllupet, og tok med oss IKEA og en tur på Panduro i samme slengen, så det har gått i ett og jeg er helt kake! Men vi har fått gjort en hel del! Nå kan jeg endelig knytte sammen resten av kirkeprogrammene, og putte de i de eminente kurvene fra IKEA - stjal tipset til Izaria der ja... Kjøpe også noe strømper, våtservietter og blank neglelakk til toalettkurvene! Så, i morgen skal jeg få gjort litt mer "papirarbeide" igjen, og se om det kan bli en ende på det. Eneste jeg mangler nå er mer kartong til menyene, men det kan jeg ta en annen dag...orker ikke tenke bil, kjøring eller i det hele tatt UT nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. august 2005 #3875 Del Skrevet 11. august 2005 åååhh IKEA "drømmer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. august 2005 Forfatter #3876 Del Skrevet 11. august 2005 ..du, hvor på sol.no fant du disse deilige nyhetene? ← Finner ikke linken igjen, den var øverst, der siste nytt kommer inn...men er borte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. august 2005 Forfatter #3877 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Forresten, jeg fant!!! Gikk bare inn på loggen på datamaskinen! Aha!!! Været Det var Dagbladet som skrev om det, men det var linket på sol.no... Endret 11. august 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #3878 Del Skrevet 12. august 2005 Flink du er, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. august 2005 Forfatter #3879 Del Skrevet 12. august 2005 Flink du er, vennen ← Takk, snups! --- 8 dager igjen... Planen for dagen: - Binde resten av kirkeprogrammene - nærmere bestemt 59 stk - Lage det jeg kan av menyer - har nok til ca 26 til, mangler da 8 stykker (derfor jeg må kjøpe kartong - Sy sammen det som er av "ferdige" serviettringer og sette på hjerter, ca 15 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #3880 Del Skrevet 12. august 2005 Appropo "snups"....jeg skulle kalle min kjære Snupsken min her om dagen men så kom det litt feil ut også ble det Snusken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå