Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Ok, da er jeg med. Husket ikke helt hvordan det var nemlig.

Ja, men da skal jeg nok be henne klippe det litt altså. For det skal jo liksom være en del av meg, på en måte.. ;)

Mmmm, bare gjør det - blir kjempefint! Synes selve håret ble finere når det var kortere også jeg, falt mye penere. Hun skar vel 10 - 15 cm at håret mitt, og det ble flott altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gah!

Jeg klikker!

IGJEN har bordplassering og "splitting" blitt et heftig tema i forumet, og jeg har bare ikke klart å holde kjeft. Greit, så er ikke jeg syk og vet ikke hva det vil si, men jeg kan da ikke leve livet mitt etter alle de som kanskje er syke etc, men som jeg ikke vet at er det fordi de ikke viser det eller sier noe... Vi må da for **** kunne lære oss å ta hensyn til hverandre - leve hver våre liv, uten at den ene eller den andre skal rakke ned på en for det, og fortelle at det man tror på, mener og står for er feil/galt!????

Bare et lite hjertesukk, jeg skal slutte å bry meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi hi..har sluttet å lese på den dumme diskusjonen der jeg. For lengst!

Kloke du!

Sluttet jeg også... GLADE tanker, huske det - GLADE TANKER!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da var det jo ikke meningen å minne deg på den dumme tråden igjen ;)

men jeg har sendt deg en pm, for det var noe jeg ville spørre om :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest toneline

Hei på deg lille teddy :Nikke:

Helt riktig POSITIVE TANKER hehe... :)

Nå er det jammen ikke lenge igjen. Begynner du og å kjenne at paniken sprer seg rundt tankene, har jeg kontrollen på alt nå? :ler:

Meeenn... Guuuuud det blir en flott dag. :) det er bare å glede seg nå.

Stor klem, og maaasse "positivtenkingutstråling" til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det blitt maaaange sider i løpet av helgen :) Men så er det jo ikke så lenge igjen da så ,jeg får håpe vi får se bilder :icon_lol::Hehe:

Hvilken blomst i margen...? :sjenert: :icon_question:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, snikene - bare "stjel" hjertene dere - ikke no problem - har da ikke enerett heller! :ler:

Laget 10 festprogram-ringer til, skrevet så og si hele listen med "hvem er hvem" om gjestene, veldig kort hvem som hører til hvem og om det er onkel eller tante, kusine, samboer etc. Enkelt og greit! Har fått laget meny og festprogram også på engelsk, til våre afrikanske gjester, og så klarte jeg å komme meg ut for å kjøpe silkebånd på Panduro. Så litt har jeg fått gjort i dag også, selv om det føles som om jeg kunne sovet i 100 år! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ville bare ønske deg lykke til på dagen din som er rett rundt hjørnet!!

Husk å nyt dagen til det fulle, den går fort!! Her er et råd mamma ga meg fredagen før jeg skulle til forloveren min:

På hvert sted du er imorgen, vær på det stedet og ikke tenk på hva som skal skje neste gang du forflytter deg. Når du sitter hos frisøren, ikke tenk på hvordan det blir i kirken, men konsentrer deg om å være der du er. Når du sitter i kirken, ikke tenk på hva som kommer til å skje hos fotografen, vær i kirken 100% osv. Slapp av og nyt dagen, den kommer til å bli den beste i ditt liv.

:dagens-rose:

LYKKE TIL!!!

:klem: Leela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kloke ord fra leela :)

Klarer ikke å la være å lese den diskusjonen for jeg ser nesten underholdningsverdien i den *fnis*

Men jeg må ta meg sammen for å ikke svare noen ganger altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhhh! :hoppe: Kanelboller! :hoppe: Det er jo min favoritt!!!

Kan jeg også få????? :sjenert:

Må huske å tenke GLADER TANKER nå da! :ler:

Måtte nesten bli Supermedlem jeg også... SuperMy!!! :sjarmor: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Husk å nyt dagen til det fulle, den går fort!!  Her er et råd mamma ga meg fredagen før jeg skulle til forloveren min:

På hvert sted du er imorgen, vær på det stedet og ikke tenk på hva som skal skje neste gang du forflytter deg.  Når du sitter hos frisøren, ikke tenk på hvordan det blir i kirken, men konsentrer deg om å være der du er.  Når du sitter i kirken, ikke tenk på hva som kommer til å skje hos fotografen, vær i kirken 100% osv. Slapp av og nyt dagen, den kommer til å bli den beste i ditt liv.

LYKKE TIL!!!

:klem:  Leela

Kjempe flott sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var et fint råd å gi. Skal prøve å følge det jeg også, selv om det kanskje er lettere sagt enn gjort.

Ha en fin dag Toria! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei!

Husk å nyt dagen til det fulle, den går fort!!  Her er et råd mamma ga meg fredagen før jeg skulle til forloveren min:

På hvert sted du er imorgen, vær på det stedet og ikke tenk på hva som skal skje neste gang du forflytter deg.  Når du sitter hos frisøren, ikke tenk på hvordan det blir i kirken, men konsentrer deg om å være der du er.  Når du sitter i kirken, ikke tenk på hva som kommer til å skje hos fotografen, vær i kirken 100% osv. Slapp av og nyt dagen, den kommer til å bli den beste i ditt liv.

LYKKE TIL!!!

:klem:  Leela

Så fine ord, leela!

Tusen takk!!! :kose:

Jeg skal ha det (og deg da) på minne hele dagen...;)

---

Izaria - var på Panduro på Sandvika Storsenter - de har veldig godt utvalg i bånd. Jeg kjøpte i glitrende sølv til bordkortene, men de hadde bare 5.5 meter igjen, og jeg kjøpte alt. De hadde ikke den bredden jeg skulle ha egentlig, men fant ut at det ble greit med litt smalere...har ikke funnet det samme båndet noe annet sted! Kjøpte tynn sølvsnor også, til kirkeprogrammene, betalte vel 110,- for over 30 meter med bånd til sammen! :tommel:

Bredden jeg skulle ha var 2.5 cm, mens jeg bare fikk 1.5 cm nå. Men i alle andre bånd til kurver mm hadde jeg valgt 2.5 cm bredde. De har bånd i alle farger og bredder stort sett, bare ikke mer av det jeg skulle ha... :roll:

cons & idahe - dere må ha en fin dag dere også! :klem:

Lille My - hehe, S U P E R M Y´en vår! :kyss:

Heidi76 - nei, den diskusjonen altså!!!! :frustrert: Men, jeg har valgt å bare glemme den nå. Som sagt, min lunte er fortiden ikke det den engang var... :rodme: og jeg må bare la være å blande meg... :sjenert:

---

Nå har jeg også fått sendt avgårde mail ang. annonse til både Aftenposten og Fædrelandsvennen! Og mail til organist/menighetskontor! Det blir Nordraak vi velger tror jeg, siden det er den jeg har tenkt hele veien! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teddy,

Jeg har vaert inne a snik-lest litt, og ville bare si at du ma jo vaere dronningen av bryllups planlegging! Skikkelig flink er du og jeg er sikker pa at du kommer til a fa en herlig og uforglemmelig dag! Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...