Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:vinke: søte, snille du..

En stund siden sist nå! :( Godt å kikke innom deg igjen! :)

Så moro at du har fått kjolen i hus!!! :hoppe: JIPPI!!! :hoppe:

Og så superbra at du er fornøyd med frisøren, utrolig kjekt at ho kan ta neglene dine også!!!

13 dager igjen!!!! :overrasket:

Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs nå, men du er jo 2 uker før meg igjen!

Om to uker er du kone! :D :bryllup:

Tenk så koselig!!!! :hjerter_rundt:

Ha en flott søndag vennen!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Hei søde!

I morgen skal jeg til Nina og dette med negler skal jeg snakke med henne om jeg også! Jeg skal også få satt på meg det...men ikke til hvilken som helst pris. Men 450,- var jo slettes ikke værst. Du og jeg og vi to Teddy...mange like fellestrekk! :Hehe:

Skal vi avtale en dag for et lite treff, eller kommer det kanskje litt ann på formen din?

Stor klem til deg Vic!

Endret av Izaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...bakte boller, kanelsnurrer, i en fei i kveld...

Kan jeg by dere på rykende ferske nammiser!???

*friste friste*

:grine2:

post-6936-1123449402_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det noen igjen til meg???

Det nærmer seg TT, det nærmer seg... Og det er så gøy, så koselig og så nervøst!!!!! Himmel :ler:

Ser du har vært effektiv igjen, du er flink altså!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...effektiv og effektiv fru Blom... Føler jeg har stagnert heeelt! :roll:

Men i dag skal jeg få avsted et par mail, og så MÅ jeg få ringt konditoren - jeg får jo bare ikke ut finger´n! Sov helt til 12.30 i dag :rodme: og bare soooser rundt... *eeeh*

Forresten, buss er bestilt og i orden - gjestene blir både hentet i kirken og kjørt til middag, og så til hotell når dagen er omme! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil ha bolle!! :hoppe:

Tenk at nå er det bare noen dager igjen....helt utrolig!!! Åh, jeg kan ikke vente på å få se bilder!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

De bollene så så gode ut!

Pluss at jeg gleder meg til jeg også har bolle i ovnen! Hi hi hi :ler:

Jeg skal ordne neglene hos nina på torsdagen.

Nå er jeg tilbake fra henne i dag..klippet ikke, men stripet (er super fornøyd) og tok en kjap 'prøve-frisyre' igjen. Hadde begynt å tvile litt igjen, vet du.. :roll:

Har ikke bestemt meg for å ha løshåret 100% ennå....skal du ha det lange eller det korte?? Hva betalte du på lørdag, og for hva? Jeg betalte for striping og vask og føn..1200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bollene så så gode ut!

Pluss at jeg gleder meg til jeg også har bolle i ovnen! Hi hi hi  :ler:

Jeg skal ordne neglene hos nina på torsdagen.

Nå er jeg tilbake fra henne i dag..klippet ikke, men stripet (er super fornøyd) og tok en kjap 'prøve-frisyre' igjen. Hadde begynt å tvile litt igjen, vet du.. :roll:

Har ikke bestemt meg for å ha løshåret 100% ennå....skal du ha det lange eller det korte?? Hva betalte du på lørdag, og for hva? Jeg betalte for striping og vask og føn..1200,-

Jeg klippet, farget og stripet! Kjempefornøyd! Skal ha løshår, kjøpte det lange som hun skar til og klippet litt slik at det ble like langt som mitt eget og med en gang så helt naturlig ut!

Betalte 2800,- med håret - neste gang er det jo bare timeprisen, ca. 600,-

Hva tenker du om hår du nå da?

Hihi, blir bra med negler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jålejenter med lange falske negler! *ikke misunnelig i det hele tatt* :ler::ler:

Får vel klare meg med en ny flaske med neglelakk jeg...... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

ok..jeg kjøpte ikke håret i dag, har liksom ikke heeeelt bestemt meg. syns kanskje det er littegranne for langt. Så hvis jeg skal ha det må hun nok klippe det opp litt. Forrige gang betalte jeg vel rundt 5-600,- husker ikke helt.

Men hun sa at på bryllupsdagen blir det 1000,- for hårtjafsen og 600,- timen og hun regnet med å bruke 1-1,5 time på meg.

Men jeg er ganske så fornøyd...jeg er det. Men litt usikker på dette løshåret..vil ikke at det skal se falskt ut...men tror frisyren blit veldig bra altså! :)

Du, forresten, du snakket om noen sko??? Hva var det med de igjen? Hadde du noen gode i str 37 eller 38?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ok..jeg kjøpte ikke håret i dag, har liksom ikke heeeelt bestemt meg. syns kanskje det er littegranne for langt. Så hvis jeg skal ha det må hun nok klippe det opp litt. Forrige gang betalte jeg vel rundt 5-600,- husker ikke helt.

Men hun sa at på bryllupsdagen blir det 1000,- for hårtjafsen og 600,- timen og hun regnet med å bruke 1-1,5 time på meg.

Men jeg er ganske så fornøyd...jeg er det. Men litt usikker på dette løshåret..vil ikke at det skal se falskt ut...men tror frisyren blit veldig bra altså!  :)

Du, forresten, du snakket om noen sko??? Hva var det med de igjen? Hadde du noen gode i str 37 eller 38?

Ok!

Hun klipper bare håret til altså - hun tok vekk en del på mitt, slik at det er i min lengde og ser veldig naturlig ut. Sløret, som jeg hadde med, festet hun over håret liksom, over klypa, slik at det jo også "skjuler" litt, mens lokkene allikevel synes igjennom tyllen - synes det ble kjempefint!!! Og ingen kan se at det er falskt med mindre man vet det, og selv da er det vanskelig å se, under sløret uansett!

Bare få henne til å klippe det, for når det er så langt som det var, DA så det fake ut, det er jeg helt enig i! Følte meg ikke vel med så mye hår heller! ;)

Ja, skoene jeg snakket om, er de jeg har kjøpt til meg selv. Hadde evt. tenkt til å kjøpe de samme på nytt, i en str. større. De jeg har er i en liten 38 - men nå har jeg gått de til litt og det hjelper. Dessuten har jeg ikke tid til å bestille nye, det tar minst 3 uker... Hvis ikke kunne du fått de, om du ville ha de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
Ja, skoene jeg snakket om, er de jeg har kjøpt til meg selv. Hadde evt. tenkt til å kjøpe de samme på nytt, i en str. større. De jeg har er i en liten 38 - men nå har jeg gått de til litt og det hjelper. Dessuten har jeg ikke tid til å bestille nye, det tar minst 3 uker... Hvis ikke kunne du fått de, om du ville ha de!

Ok, da er jeg med. Husket ikke helt hvordan det var nemlig.

Ja, men da skal jeg nok be henne klippe det litt altså. For det skal jo liksom være en del av meg, på en måte.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...