Gjest Principessa Skrevet 3. august 2005 #3761 Del Skrevet 3. august 2005 ..mine poser ligger allerede ferdig fylt og strøket og knyttet i esken sin. Er så yndige atte! Når skal vi få til dette treffet vårt da snupp? Fredag dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3762 Del Skrevet 3. august 2005 ..mine poser ligger allerede ferdig fylt og strøket og knyttet i esken sin. Er så yndige atte! Når skal vi få til dette treffet vårt da snupp? Fredag dag? ← Effektiv du da, som allerede er ferdig! Hmm, jah...det var det... Fredag skal jeg nemlig hente kjolen min, innen kl. 12! Og kl. 14 skal vi møte i kirken, så den dagen blir i grunnen nokså travel. Men kunne sendt en melding når vi var ferdig i kirken altså, om det passer!? Lørdag skal jeg til frisøren, og du har jo u-lag, så det er jo ikke aktuelt... Men alt etter lørdag kan jeg også altså, har ingen planer så vidt jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 3. august 2005 #3763 Del Skrevet 3. august 2005 Takk! Har nå blitt supermedlem jeg også! Har ikke satt meg inn i det ennå...men etterhvert får jeg ta meg tid til det også. Ja, men bare send meg en sms så ser vi det ann..hvis ikke så til uken..ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3764 Del Skrevet 3. august 2005 Takk! Har nå blitt supermedlem jeg også! Har ikke satt meg inn i det ennå...men etterhvert får jeg ta meg tid til det også. Ja, men bare send meg en sms så ser vi det ann..hvis ikke så til uken..ikke sant? ← Gratla! Har ikke fått med meg alle fordeler selv, men det kommer vel... Jeg skal henge her også etter bryllupet vettu, med Lille Noen i magen! Håper ikke du forlater oss du heller! Jeg sender sms, og dersom vi IKKE skulle få tid, så har vi dæit i neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 3. august 2005 #3765 Del Skrevet 3. august 2005 jeg er visst litt sent ute(har bare vært bortreist tre dager, og må bla 4 sider tilbake - så her er det mye action skjønner jeg!) - men ville bare gratulere med ny kjole. den er UTROLIG fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2005 #3766 Del Skrevet 4. august 2005 Åh, jeg kjenner jeg har så lyst på et lite knøtt Hååper sambo er klar å prøve i desember... Kanskje jeg skal høre litt mer idag. Men uff,,, Vil ikke mase. Bare vite Så godt at formen er bra da! :-D Men går greitt med kjolene da, for magen er vel ikke synlig på bryllupet? Uff det regner ute.. Tenker iblant på om vi får drittver på dagen vår. Krysser fingrene for sol på deres dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. august 2005 Forfatter #3767 Del Skrevet 4. august 2005 Tror det skal gå bra med kjolen! Veier det samme fremdeles, og ikke noe større rundt livet...så enn så lenge, alt vel! Skal hente kjolen i morgen!!! Og, i morgen skal vi også i kirken med presten og ha en liten gjennomgang! Det blir bare virkeligere og virkeligere dette! I tillegg er jeg særdeles her jeg sitter i jeans og kosegenser, med svarte, tykke tennissokker, buksene brettet opp og brudesko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 4. august 2005 #3768 Del Skrevet 4. august 2005 Må si du høres helt fabelaktig lekker ut i dag TT!!!! Så gøy når det nærmer seg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. august 2005 #3769 Del Skrevet 4. august 2005 Sikkert kjempe lekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. august 2005 #3770 Del Skrevet 4. august 2005 oi oi oi oi o i oi oi oi oi o i oi o i du må være lekker du da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. august 2005 #3771 Del Skrevet 4. august 2005 *BUSTER FOR FINVÆR 20.AUGUST* *BUST* BUST* *BUST* :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #3772 Del Skrevet 4. august 2005 *telle dager* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 4. august 2005 #3773 Del Skrevet 4. august 2005 Ville bare gi verdens beste Teddy en stoooooooooor ! Gleder meg så til å se deg i den fiiine kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 4. august 2005 #3774 Del Skrevet 4. august 2005 Hei snupp! Gleder meg til å høre om kjolen som blir hentet hjem i morgen! Og til hva Gunnar sier om kirken innvendig! Mye glede på en gang! Send en sms om du skulle få tid da.. NATTA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 5. august 2005 Forfatter #3775 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Weee...i dag skal jeg hente kjolen!!! Jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen... Juba juba! Drar til Kristins på Lillestrøm om ikke lenge, må bare få summet meg litt - stod akkurat opp og er en tanke uggen! Meeeeeeeen, det går sikkert fort over, for: Jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen, jeg skal hente kjolen... Endret 5. august 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. august 2005 #3776 Del Skrevet 5. august 2005 Søt og rar og god du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. august 2005 #3777 Del Skrevet 5. august 2005 Grattis med "Lille Noen" i magen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. august 2005 #3778 Del Skrevet 5. august 2005 Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen DDu har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen u har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Du har hentet kjolen, du har hentet kjolen, du har hentet kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #3779 Del Skrevet 5. august 2005 Grattis med kjolen i hus Og hva sa G om kirken??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. august 2005 #3780 Del Skrevet 5. august 2005 Grattis med kjolen i hus Og hva sa G om kirken??? ← Jeg vil også høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå