Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Hææææææ??? :klø: Hva da??? Siiiiiii det da, nå er jeg supernysgjerrig!!! :sur:

Husker du at du spurte om jeg ville se deg i kirken? Tror jeg slenger meg på resten av gjengen, og tar en tur og ser deg og Izaria jeg! Hvis det er greit? :sjenert:

Gleder meg såååå til å se dere! :hoppe:

Så bra at ringene ble ordnet!!! :tommel:

Har du sånne artige smiletryner fordi du er SuperToria eller? ;)

Kos deg med borkortene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.... Var heeelt sikker på at jeg har sett bilde av ho i den kjolen jeg....

Åhhh var kanskje på dk-siden det... (snubla over deg der...) Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny kjole det var ja...

mente å huske at for "lenge" siden viste hun frem en hetl annen kjole.. men tenkte ikke noe mer over det.. tenkte bare at jeg blandet litt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kjole?? hva?? Har vi sluttet å vise hverandre ting her nå eller?? :fy_fy:

:ler: Neida.. men fins det en link eller må lille kløne-meg lete rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA? En ny kjole??? Har du skrevet om det her i boka?! :klø:

Ja..... :rodme:

Det er en veldig lang historie, men mamma skulle til Kristins for å se på selskapskjoler og snuste på brudekjolene mens hun ventet. Jeg stod litt i bakgrunnen for ikke å gå amokk! :ler: Så fant hun en til slutt da, som hun insisterte på at jeg skulle prøve...mens jeg ikke synes den var noe fin. Mamma var derimot så bestemt at det ikke kunne nytte å protestere, og siden de hadde tid prøvde jeg den nærmest bare på trass. Men *smelt*...det var BARE DEN!!! :hjerte: Jeg hadde jo ikke betalt for den andre heller, så derfor tillot jeg meg å bytte. Men jeg har ikke skrevet noe, rett og slett fordi jeg hadde tenkt at alle skulle få en aha-opplevelse i kirken, de som kommer altså! ;)

Så sånn er det! Visste ikke at jeg kunne føle slik for en kjole, trodde jo den forrige var IT...men tydeligvis ikke! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjolen sitter bare perkeft på henne!

Sitter den perkeft sier du!?? :ler:

Jammen det var da enda bra... :hoho: :hoho: :hoho:

Synes forøvrig jeg er veldig god jeg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Dk-side? Driver hun å chatter med dansker også nå.... ;)

Ja, men det har da jeg og tomias gjort lenge! :ler:

Er slett ikke så mye der inne da, bare så det er sagt...det var mest fordi de har utrolig mye fine bilder og tips på den siden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillot meg å være litt "undercover" over her jeg...gadd ikke logge av og på og av og på... :grine2:

Men samme det...

Lille My - Klabert du kan få komme i kirken! Begynner å bli mange som kommer nå, har jeg mistanke om... Ikke bare fra nett, men av venners venner m.fl. Koselig det altså, kjempekos! ;) Du er bare velkommen!!!

Smileysene som er litt annerledes kan jeg sette inn fra andre sider fordi jeg er SuperToria - i egen person! :hoho: Men de er ikke noe som blir tilgjengelig blant smileysene her altså, jeg bare setter dem inn gjennom IMG-taggen! :)

Her er forresten kjolen:

gallery_6936_27_28912.jpg

Ka dokker syns da?

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var virkelig vakker toria!!! Så skikkelig elegant ut! ;) Førsteklasses prinsesse blir du!

Takk!

:sjarmor:

Jeg er utrolig fornøyd og glad selv!!! Du kan tro det har vært vanskelig å holde det inne, skjule det for dere...har jo bare hatt lyst til å skrike det ut! Men dere må jo tro at jeg er helt tullerusk... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner på mye rart du Toria ;)

men det er jo derfor vi liker deg :)

:hoho:

Men det er da enda bra at dere liker meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tullerrusk er du nok... :ler: Men det er sånn det skal være! Søte halvgale jenter er da de beste jentene! ;) Heller sprø enn kjedelig pleier jeg å si... :forvirret:

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig med cons der,,

er ikke noe moro med kjedlige jenter,, (heller gutter for den saks skyld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja tullerrusk er du nok... :ler: Men det er sånn det skal være! Søte halvgale jenter er da de beste jentene! ;) Heller sprø enn kjedelig pleier jeg å si... :forvirret:

neie.gif

---

Forresten, nå som det er ute i det blå, så kan jeg kanskje være litt sånn stolt & kry hønemorbrud og vise frem kjolen, på meg!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:ler:

Du er skjønn, Toria! Og det er kjolen også - men DU - hadde du virkelig tenkt å la alle oss som IKKE får kommet for å se vielsen gå her helt uvitende om at du har funnet en annen drømmekjole??? :fy_fy:

Jammen godt at det ble litt hinting og slikt her! :Nikke:

Og en ting til...jeg prøvde meg på smileys fra en anne side jeg også, i signaturen, men fikk en "kremt, kremt"-pm fra Hege... :roll:

:klem:

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vet ikke hvorfo jeg ikke har fått noe "kremt kremt" enda, men da kommer det sikkert...

Enn så lenge bryr jeg meg ikke, får bare trå litt forsiktig da, vil jo ikke tråkke noen på tærne! ;)

Nu vel, slik ser nå engang drømmekjolen min ut på meg...

post-6936-1122836782_thumb.jpg post-6936-1122836802_thumb.jpg post-6936-1122836833_thumb.jpg

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...