carina81 Skrevet 30. juli 2005 #3681 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei!! Ville bare gratulere så mye med !! Så gøy!! Ei venninne av meg var gravid på bryllupsdagen, og ingen visste om det. Hun hadde saht det til servitørene, og de hadde en egen vinflaske som de serverte henne med. De hadde da helt vinen over i noe annet, og fylt på med mozell. Dermed var det ingen som la merke til noe!! Så jo ut som hun drakk hvitvin som alle andre Bare et lite tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #3682 Del Skrevet 30. juli 2005 Dere har helt rett altså, en baby kommer når den vil og de kommer sikkert ikke til å tenke på det sånn...men vi tenker litt på det, da det har vært en del konflikter rundt et allerede overstått bryllup i våres... Uansett, ikke noe mer å tenke på...annet enn at det bare er 3 uker igjen til den store dagen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #3683 Del Skrevet 30. juli 2005 Vet du, selvom både baby og bryllup er store begivenheter, så tror jeg ikke de to kommer til å overskygge hverandre, hvis du skjønner hva jeg mener - helt sikker på at familien har mer enn nok oppmerksomhet til begge! Tenk for en flott måned det kommer til å bli! 3 uker igjen - det går SUPERFORT, bare vent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. juli 2005 #3684 Del Skrevet 30. juli 2005 Ønsker deg en fin kveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 30. juli 2005 #3685 Del Skrevet 30. juli 2005 Gratulerer så mye med babyen Toria!!! :D Det var jammen koselige nyheter! Jeg var i kirken idag og så på en venninne som giftet seg, og de var så nydelige!! Blir helt i stemning av sånt noe... Snart er det august - bryllupsmåneden din! Ikke bekymre deg for vinen eller champisen, tror det er det siste folk legger merke til på en sådann dag. Jeg hadde nok bare tenkt at bruden ville ta det litt med ro på den fronten for å nyte dagen med klart hode, hvis jeg overhode hadde lagt merke til at hun ikke drakk noe særlig (noe jeg tviler på!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #3686 Del Skrevet 30. juli 2005 Tusen takk for gratulasjoner, Carina og Lillemilla! Kommer sterkere tilbake i dagboken min imorgen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2005 #3687 Del Skrevet 31. juli 2005 god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #3688 Del Skrevet 31. juli 2005 God morgen ja... Litt seint oppe jeg - deilig å sove! I dag er det ikke lenger 3 uker igjen, det er bare 2 uker og 6 dager, og derfor tenkte jeg at jeg skulle begynne å sette meg noen mål, så vi rekker å bli ferdig med alt dette som skal skrives, limes, kuttes til og settes sammen for hånd! Så målet med dagen i dag er å kutte til alle bordkortene, og kanskje begynne å sette dem sammen! Er jo bare nødt til å begynne et sted!!! Ha en finfin søndag alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2005 #3689 Del Skrevet 31. juli 2005 trur du rekker alt ganske bra jeg! virker som du har stål-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 31. juli 2005 #3690 Del Skrevet 31. juli 2005 Kikket på bildene dine, og der var det jammen en ny kjole gitt!?! Er jo ikke så ofte her inne lenger, men mener det ikke var lenge siden jeg så bilder av deg i en stroppeløs kjole? Ombestemt deg en gang til?? Og forresten; gratulerer så mye med baby på vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 31. juli 2005 #3691 Del Skrevet 31. juli 2005 ...og da var det også ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2005 #3692 Del Skrevet 31. juli 2005 ...og da var det også ute.. ← Hey, ikke snakk i sånne koder da.....så kjedelig for meg som er så nyskjerrig og som ikke skjønner noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 31. juli 2005 #3693 Del Skrevet 31. juli 2005 ..jeg vet ikke om jeg får lov til å si noe jeg... Men ta en titt i teddys album og se nøye etter... Merkelig at ingen har sett det før nå, i grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2005 #3694 Del Skrevet 31. juli 2005 :klø: :klø: skjønner ingen ting jeg... i bryllups albumet? hmmm ikke lett å være blond nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #3695 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Men jeg er like ond og sier ingenting høyt jeg heller... Endret 31. juli 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 31. juli 2005 #3696 Del Skrevet 31. juli 2005 Du din onde, onde kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #3697 Del Skrevet 31. juli 2005 Glemte forresten å skrive at vi jo fikk ringene våre igjen i går, og at de nå er MYE bedre! De sa det var umulig å få ringene heeelt like og brede (javel!??), men de er nå i det minste veeeldig like og vi kjenner på vekta at ringen til Golli er mye kraftigere! Så de har nok brukt mer gull ja, sa de hadde laget helt ny ring! Så, det gjelder å stå på krava, om det så står om bare 0.1 mm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #3698 Del Skrevet 31. juli 2005 HVA? En ny kjole??? Har du skrevet om det her i boka?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #3699 Del Skrevet 31. juli 2005 Den var nydelig da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 31. juli 2005 #3700 Del Skrevet 31. juli 2005 hi hi..ja hun toria er ikke helt god! Men kjolen sitter bare perkeft på henne! Jeg var med da hun kjøpte den, nemlig! Og hun kommer til å være så fin den 20...holdt på å skrive at jeg gleder meg til å se henne gå oppover kirkegulvet.. ..men jeg gleder meg masse til å se alle bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå