Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05

Heisann SUPERTORIA!

Utrolig kjedelig med de ringene deres. Veldig spent på hvordan det ligger an på den fronten... Har du gjort noe mer med det? Det er jo ikke lenge igjen nå. Selv pakket jeg ned gifteringene våre i dag. De skal bli med sørover denne turen. Tenkte det var greit å ta med mest mulig nå siden det kommer til å være overfyldt i bilen neste gang. Det blir jo for å reise ned til bryllupet (eller en uke før da). Da blir jo kjolen med +++ så ringer, veske, ungenes sko, bryllupspresang, plakat osv osv blir med nå.

Når det gjelder borkortdilemmaet ditt, så likte også jeg best de hjertene. ;)

Kos deg på Hvaler og slapp av. Nyt stillheten før stormen. Blir sikkert nok å henge fingrene i siste uken...

STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest toneline

hei hei snille deg. :)

De var kjempesøte de posene du kjøpte. :enig_anim:

Det kommer til å bli en fantastisk dag. Tiden kommer til å gå superfort fram mot den 20 nå.. har du alt under kontroll nå?? :ler:

Det har ikke jeg nemlig, men det ordner seg :) Skal sende lm ut å kjøpe seg ny printer med scanner på så har vi mye gjordt. :hoho:

Ha en riktig fin kveld og natt.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott poser du har kjøpt ja! Og hjerteformet ris da :) ! Sånt syns jeg er gøy!

Blir litt bortskjemte de gjestene dine... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteformet ris... det har jeg aldri hørt om før... Men en morsom ide! :rosasmil: Du tenker nå på alt og da, TT!

Nærmer seg med stormskritt nå...

i dag er det shoppedag :smilbla: !

Ha en fin dag :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:ler::ler::ler:

Nei, nå må jeg le Teddy..vi blir bare likere og likere vi!

Disse små posene..er jo bare kjempe søte! Svigermor har kjøpt det til meg i fargen ivory, med pose med hjerteris i..og det lukter vanilje av dem!

Jeg har allerede fylt opp posene med risen..åpnet opp knutene på båndene, strøket båndet og knytt ny fin sløyfe..skal se å få tatt et bilde av de. De er kjempe fine og tror det blir morsomt for gjestene å få en slik liten pose sammen med kirkeprogrammet når de kommer inn i kirken...søt tanke! Også er vi to om den! :ler:

...

Kommer ikke du til Oslo i dag forresten?? Men mener å huske at du reiser igjen i morgen alt..du er så mye på farten!

STOOR klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Har ikke fått fulgt med så mye her i det siste pga ferie, men jeg ser at du er i rute - og TENK - snart er det bryllupstid her på Kg!!! :hoppe:

Blir mye å følge med på framover! GLEDER MEG! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Var det til helga du skulle til Oslo? Tenker bare på utdrikningslag jeg nå.... Sikker på at det blir på lørdag! :overrasket::overrasket:

Så søte poser du har kjøpt, også hjerteformet ris! :) Så morsomt!

Er ikke lov til å kaste ris der hvor vi gifter oss.. :sur:

Forresten, tusen takk for at du har bestilt fint vær til meg også!!! :kyss:

Ha en fantastisk flott kveld!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

namnam smakte god med start-stek :ler::ler:

Hvordan går det med planlegginga di ellers da?

Ikke lenge igjen nå nei,

Hvordan er det med nervene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

..hun er vel på hytta og vet ikke hvor hun skal gjøre av seg da...? ;)

Gleder meg til du ringer i morgen snupp! Kan nesten ikke vente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snupper!

Her er jeg - vel hjemme etter to herlige dager på Tjøme med den ene forloveren min og hennes lille familie! ;)

Sliten og trøtt, men ellers i toppform! Var innom gullsmeden på veien og har levert inn ringene... De skulle se på saken, Golli´s ring var ikke bare smalere enn min, men den var f.eks 0,2 mm smalere på en side og 0,4 mm på en annen, så den var ikke jevn engang! :roll: Men nå tror jeg det blir orden i sakene! :tommel:

Det var alt på bryllupsfronten, koselig at så mange har vært innom selv om det fortiden er stille fra min kant!

:klem: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det forresten skikkelig travelt her, da jeg blir hjemme i Kr.sand til lørdag, før vi durer inn til Oslo og en skikkelig spurt - må lage en god del menyer og bordkort osv...

24 dager igjen!

:bryllup:

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

TOOOOOOOOOOOOOORIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAA!!!!???? 

Hvor er du???    :forvirra:

Savner deg vettu!  :blomst:

:klem:

:kose: til deg - er her vettu, har bare vært litt på ferie, virkelig langt ute i marka uten internett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må jeg bare si en kjempetakk for alle klemmer og koser, og sender ut i fleng tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...