Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

oi oi oi oi under en mnd igjen til du blir fru!! :)  :)

Tenk det da!! Moro moro! :)  :)

Og nå begynner ting å løsne seg for meg å..

har nemlig fått svar fra kjerka :)  :)

så 8 sep 2006 kl 1400 blir jeg fru :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Åhhh, svar fra kirken!!! 8. september... Fiiine datoen! ;)

Ikke lenge igjen nå nei... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nå en søt og ivrig brud, TT!!! Hva skal du finne på når du er ferdig giftet?  :bryllup:  ;)

Det var forresten en søt signatur du hadde funnet deg!  :smilbla:

*tjihi*

Takk, tommeline-mor! :kose:

Hva jeg skal finne på? Nei, si det! Vet i allefall at jeg skal hjelpe til og planlegge litt bryllup med min kommende svigerinne, som gifter seg med broren til G 22. april 2006... Vi skal titte på kjoler i september/oktober, og det stilner forhåpentligvis litt av "behovet"! :ler:

Også skal jeg jo ha masser med slike "reunions" sammen med Izaria og Brud2005, og sikkert flere. Jeg og C har avtalt at vi skal beholde kjolene våre og dresse oss opp så fint vi bare kan en kveld eller to... :hoho:

Tottalt normall!?? Jeg??? Kan ikke tro det! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk Toria, hvor rart det kommer til å bli å ikke ha noe å planlegge!!! :overrasket:  Kommer sikkert til å planlegge og arrangere stoore selskaper..."to mnd-siden-vi-giftet-oss-fest", "halvt-år-til-bryllupsdag-fest" osv... :ler:

Er dere alle bekymret for meg eller??? *knis*

Tror kanskje ikke jeg kommer til å bli fullt så vill i fletta, men man vet jo aldri...

Skal på jobbintervju rett etter bryllupet da, slik at hverdagen innhenter meg. Nå venter arbeidslivet og jeg får sikkert nok å henge fingrene i, utover det som ble nevnt i innlegget over! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe  :grine2:

Den var knallbra. Skal jammen rable den ned en plass jeg og.  :klappe:

Snart helg. Jippi, jippi, jippi  :klappe:  :klappe:  Bare 14 laaange vakter igjen nå så er det endelig ferie,  og den store store dagen vår kan komme.  :)

Begynner virkeli å kjenne det på kroppen nå.. En smule brullupsnerver kanskje.  :)

Snakkes! Må stikke snart, toget skal gå og kundene blir sure.. ( jeg er konduktør )

:icon_smile:

stor  :klem1: og  :kose: fra lille meg.

Deilig med helg ja, ingenting å si på det. Men jeg har faktisk hatt ferie siden 1. juni jeg da, slik at helg og hverdag nærmest går for det samme om dagen... :sjenert::ler: Deilig, deilig!

14 vakter går fort vettu, og tenk - vips vups, så er vi gift!!! :bryllup:

LYKKE!!!

Håper du får en fin dag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
*tjihi*

Også skal jeg jo ha masser med slike "reunions" sammen med Izaria og Brud2005, og sikkert flere. Jeg og C har avtalt at vi skal beholde kjolene våre og dresse oss opp så fint vi bare kan en kveld eller to... :hoho:

Tottalt normall!?? Jeg??? Kan ikke tro det! :sjenert:

:ler: :grine2: :ler: :grine2: :ler: :grine2: :ler: :grine2:

Tenk så fine vi blir! Reunions - det blir bra! :)

Kjolen min er klar til avgang når som helst. Nå gjenstår det bare at du kommmer deg i kirken og blir gift, så kan vi lage en kjoleavtale senere ;)

Takk for kos nattamelding i går - kjempekos! Du e`så go`! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

Har prøvd å sende deg en PM med teksten til "Nå er det morgen, tåkene letter" flere ganger. Og i dag gikk den endelig gjennom. Har du hatt full PM-innbox? Håper du har fått teksten nå da... gi meg en tilbakemelding om du ikke har og du fremdeles vil ha den... ;)

Lykke til med videre planlegging. Jammen ikke lenge igjen nå... under 1 mnd jo...

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria!

Nå er det ikke lenge til du skal stå vakker brud :hoppe:

Nå er det lenge siden jeg besøkte dagboka di :rodme:

Titter nå innom for å gi deg en :klem:

Selv om jeg har tatt pause i bryllupsplanleggingen

for en stund, så har jeg ikke glemt deg ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det bare 28 dager igjen til den store dagen, eller rettere sagt 4 uker ...

...og for å være helt nøyaktig, i skrivende stund, er det:

:hjerte: 27 dager, 21 timer, 1 minutter og 25 sekunder til 20. august 2005, kl. 13:00 :hjerte:

:hjerter_rundt:

:bryllup:

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere alle bekymret for meg eller??? *knis*

Ja, litt..... :sjenert:

:hoho: Neida, vi er jo ikke det da! Men det er jo bra du har et annet bryllup å henge fingrene i etterpå...

Fire uker igjen for deg! Tenk det! De ukene kommer til å fly som bare det!!

Om en uke er jeg gift! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tenk, om fire uker er du frue!

Gleder meg til å se deg på vei opp kirikegulvet i den vakre kirken din! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærmer seg veldig nå ja...:hjerte:

I dag ble jeg eBay-dronning igjen - kjøpte 50 blå og 50 sølvfargede organza-poser.

Videre kjøpte jeg en pakke med "designer wedding rice", altså hjerteformet confetti-ris, som skal fylles i posene slik at folk kan få en slik sammen med kirkeprogrammene før vielsen og kaste over oss etterpå! ;) Trygt for fuglene, trygt for oss! :ler:

Har lett etter det lenge, og vet det kan kjøpes også i Norge, men det koster jo flesk, og jeg har ikke funnet det. Nå fikk jeg det i boks for bare 150,- :tommel:

Jeg kjøpte også et slør, som Miori skal ha, så det sendes bare til henne! En god gjerning gjort i dag også! *s*

27 dager igjen...

:bryllup:

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er man effektiv ser jeg ja Flink du!

og i morgen gjenstår det å se om Start blir til mat på åråsen :ler:

sier det vi :ler:

selv om jeg må :klappe: litt for innsatsen til start i år.. og håper mye mer på de enn at f.eks ekle enga skal vinne serien i år..

..men akkuratt i morgen.. da er det fugla som flyr høyest :sjarmor:

Var forresten veldig søte de små posene du har handlet.

da blir nok gjestene glade,, de hadde aldri jeg tenkt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Til verdens snilleste!!!

Tusen takk i massevis!!!! Du er så snill!!!

Hjerteforma ris ja.... Når mannen og jeg var å sjekka ut kirken lå det masse sånn ris igjen på trappa... Litt sødt å stå midt i en åker av sånne synes vi da:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Slike organza-poser har jeg også kjøpt, bare i gullfarget. Men vi skal ha en til hver kuvert vi da, med sveitsisk sjokolade i ;) De er ihvertfall veldig fine også er det bare å dra de i hver ende så er toppen lukket!

Iiik.. sjekka telleren min, 1 uke ( :overrasket: ) og 6 dager igjen.

..og bare fem jobbedager til ferie :sjarmor:

Ha en flott uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...