TeddyToria Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #3601 Del Skrevet 22. juli 2005 oi oi oi oi under en mnd igjen til du blir fru!! Tenk det da!! Moro moro! Og nå begynner ting å løsne seg for meg å.. har nemlig fått svar fra kjerka så 8 sep 2006 kl 1400 blir jeg fru ← Åhhh, svar fra kirken!!! 8. september... Fiiine datoen! Ikke lenge igjen nå nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #3602 Del Skrevet 22. juli 2005 Du er nå en søt og ivrig brud, TT!!! Hva skal du finne på når du er ferdig giftet? Det var forresten en søt signatur du hadde funnet deg! ← *tjihi* Takk, tommeline-mor! Hva jeg skal finne på? Nei, si det! Vet i allefall at jeg skal hjelpe til og planlegge litt bryllup med min kommende svigerinne, som gifter seg med broren til G 22. april 2006... Vi skal titte på kjoler i september/oktober, og det stilner forhåpentligvis litt av "behovet"! Også skal jeg jo ha masser med slike "reunions" sammen med Izaria og Brud2005, og sikkert flere. Jeg og C har avtalt at vi skal beholde kjolene våre og dresse oss opp så fint vi bare kan en kveld eller to... Tottalt normall!?? Jeg??? Kan ikke tro det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #3603 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja, tenk Toria, hvor rart det kommer til å bli å ikke ha noe å planlegge!!! Kommer sikkert til å planlegge og arrangere stoore selskaper..."to mnd-siden-vi-giftet-oss-fest", "halvt-år-til-bryllupsdag-fest" osv... ← Er dere alle bekymret for meg eller??? *knis* Tror kanskje ikke jeg kommer til å bli fullt så vill i fletta, men man vet jo aldri... Skal på jobbintervju rett etter bryllupet da, slik at hverdagen innhenter meg. Nå venter arbeidslivet og jeg får sikkert nok å henge fingrene i, utover det som ble nevnt i innlegget over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #3604 Del Skrevet 22. juli 2005 Hehehe :grine2: Den var knallbra. Skal jammen rable den ned en plass jeg og. Snart helg. Jippi, jippi, jippi Bare 14 laaange vakter igjen nå så er det endelig ferie, og den store store dagen vår kan komme. Begynner virkeli å kjenne det på kroppen nå.. En smule brullupsnerver kanskje. Snakkes! Må stikke snart, toget skal gå og kundene blir sure.. ( jeg er konduktør ) :icon_smile: stor og fra lille meg. ← Deilig med helg ja, ingenting å si på det. Men jeg har faktisk hatt ferie siden 1. juni jeg da, slik at helg og hverdag nærmest går for det samme om dagen... Deilig, deilig! 14 vakter går fort vettu, og tenk - vips vups, så er vi gift!!! LYKKE!!! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemilla Skrevet 22. juli 2005 #3605 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei teddy! :D Jammen ikke lenge til dagen deres nei! Nå er jeg med i gamet igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 22. juli 2005 #3606 Del Skrevet 22. juli 2005 *tjihi* Også skal jeg jo ha masser med slike "reunions" sammen med Izaria og Brud2005, og sikkert flere. Jeg og C har avtalt at vi skal beholde kjolene våre og dresse oss opp så fint vi bare kan en kveld eller to... Tottalt normall!?? Jeg??? Kan ikke tro det! ← :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: Tenk så fine vi blir! Reunions - det blir bra! Kjolen min er klar til avgang når som helst. Nå gjenstår det bare at du kommmer deg i kirken og blir gift, så kan vi lage en kjoleavtale senere Takk for kos nattamelding i går - kjempekos! Du e`så go`! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. juli 2005 #3607 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei du! Har prøvd å sende deg en PM med teksten til "Nå er det morgen, tåkene letter" flere ganger. Og i dag gikk den endelig gjennom. Har du hatt full PM-innbox? Håper du har fått teksten nå da... gi meg en tilbakemelding om du ikke har og du fremdeles vil ha den... Lykke til med videre planlegging. Jammen ikke lenge igjen nå... under 1 mnd jo... Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 23. juli 2005 #3608 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei Toria! Nå er det ikke lenge til du skal stå vakker brud Nå er det lenge siden jeg besøkte dagboka di Titter nå innom for å gi deg en Selv om jeg har tatt pause i bryllupsplanleggingen for en stund, så har jeg ikke glemt deg God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. juli 2005 #3609 Del Skrevet 23. juli 2005 Ikke lenge igjen nå nei... Tittet innom albumet ditt. Fint var det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #3610 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) I dag er det bare 28 dager igjen til den store dagen, eller rettere sagt 4 uker ... ...og for å være helt nøyaktig, i skrivende stund, er det: 27 dager, 21 timer, 1 minutter og 25 sekunder til 20. august 2005, kl. 13:00 Endret 23. juli 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 23. juli 2005 #3611 Del Skrevet 23. juli 2005 Er dere alle bekymret for meg eller??? *knis* ← Ja, litt..... Neida, vi er jo ikke det da! Men det er jo bra du har et annet bryllup å henge fingrene i etterpå... Fire uker igjen for deg! Tenk det! De ukene kommer til å fly som bare det!! Om en uke er jeg gift! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 23. juli 2005 #3612 Del Skrevet 23. juli 2005 Tenk at det bare er 4 uker igjen!!! Jeg gleder meg sånn til å se deg stå brud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 23. juli 2005 #3613 Del Skrevet 23. juli 2005 Ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 24. juli 2005 #3614 Del Skrevet 24. juli 2005 :hoppe: Tenk, om fire uker er du frue! Gleder meg til å se deg på vei opp kirikegulvet i den vakre kirken din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. juli 2005 #3615 Del Skrevet 24. juli 2005 nærmer seg nå.. tenk søndag om 4 uker er du blitt fru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 24. juli 2005 #3616 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja, tenkt på det. om under 4 uker er du fru!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #3617 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Nærmer seg veldig nå ja... I dag ble jeg eBay-dronning igjen - kjøpte 50 blå og 50 sølvfargede organza-poser. Videre kjøpte jeg en pakke med "designer wedding rice", altså hjerteformet confetti-ris, som skal fylles i posene slik at folk kan få en slik sammen med kirkeprogrammene før vielsen og kaste over oss etterpå! Trygt for fuglene, trygt for oss! Har lett etter det lenge, og vet det kan kjøpes også i Norge, men det koster jo flesk, og jeg har ikke funnet det. Nå fikk jeg det i boks for bare 150,- Jeg kjøpte også et slør, som Miori skal ha, så det sendes bare til henne! En god gjerning gjort i dag også! *s* 27 dager igjen... Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. juli 2005 #3618 Del Skrevet 24. juli 2005 Her er man effektiv ser jeg ja Flink du! og i morgen gjenstår det å se om Start blir til mat på åråsen sier det vi selv om jeg må litt for innsatsen til start i år.. og håper mye mer på de enn at f.eks ekle enga skal vinne serien i år.. ..men akkuratt i morgen.. da er det fugla som flyr høyest Var forresten veldig søte de små posene du har handlet. da blir nok gjestene glade,, de hadde aldri jeg tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 24. juli 2005 #3619 Del Skrevet 24. juli 2005 Til verdens snilleste!!! Tusen takk i massevis!!!! Du er så snill!!! Hjerteforma ris ja.... Når mannen og jeg var å sjekka ut kirken lå det masse sånn ris igjen på trappa... Litt sødt å stå midt i en åker av sånne synes vi da:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 24. juli 2005 #3620 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei! Slike organza-poser har jeg også kjøpt, bare i gullfarget. Men vi skal ha en til hver kuvert vi da, med sveitsisk sjokolade i De er ihvertfall veldig fine også er det bare å dra de i hver ende så er toppen lukket! Iiik.. sjekka telleren min, 1 uke ( ) og 6 dager igjen. ..og bare fem jobbedager til ferie Ha en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå