Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:rodme:

Skjønte ikke helt at du skulle lage de hjertene i samme farger som alt det andre jeg!

Og det burde jeg jo skjønt så gjennomført som alt er med deg! ;)

Gleder meg til å se de når du har materiall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bruke de hjertene til meny?? Da kan de jo stå slik i glassene også... For de opprinnelige er jo liksom for fine til å bare glemme syns jeg...

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Begge bordkortene er veldig fine, hjertene er noe litt utenom det vanlige, mens de andre er veldig klassisk.

Så jeg sier som cons, jeg; bruke hjertene som meny? Da får du i både pose og sekk ;)

ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro det eller ei, men nå er det UNDER en måned til vi gifter oss! :overrasket:

Syns du skal gå for hjertet-bordkortene men i de blå fargene..for det syns JEG var finest, og litt anderledes.. :sjarmor: ..og jeg vet best!  :ler:

Skal sende deg en pm jeg..

Ja, jeg tenkte det samme i det sekundet jeg våknet...det er UNDER en måned igjen!

Det er jo sinnsykt!!!

:hoppe:

Og det er klart du vet best, søte... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke de hjertene til meny?? Da kan de jo stå slik i glassene også... For de opprinnelige er jo liksom for fine til å bare glemme syns jeg...

Ha en flott dag! :klem:

Ingen dum idé...men jeg har allerede utformet menyer som vi er veldig fornøyd med - nå gjenstår bare printingen og "monteringen"!

Er litt enig med deg også altså, ang. dette med å "glemme" de opprinnelige! En tur i tenkeboksen er nok et must ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men.. kan du ikke skrive navnet på gjestene på begge sider av bordkortet da? Så slipper de å snu bordkortet..  :roll:

Kunne gjort det, men det har ingen hensikt, siden glassene jo skal drikkes av og koret ikke kan stå der hele kvelden... Måtte ha lagt det foran tallerknene, mot hverandre på bordene, slik Peony skriver i så fall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnos!  :sjarmor:

Føler du deg bedre nå eller?

Ser du har blitt Supermedlem og greier (SuperToria!  :ler:  ), også så artig avatar du har fått deg! Blir helt forvirra av alle de nye avatarene jeg! ;)

Synes forresten begge bordkortene var veldig fine jeg, vanskelig å velge tenker jeg! Hjertene blir nok også flotte!!!

Ha det fortsatt fint på Hvaler! Håper været blir bedre for deg!

Jeg føler meg noe bedre ja, så de tranebærene må ha gjort susen altså, UVI eller ikke...går faktisk ikke så hyppig på wc lenger, og har ikke måttet stå opp om natten på to netter nå! :) Kjempedeilig å bare kunne soooooooove! ;)

Ehhhh, mmmhm jah...supermedlem på meg! *s* Ikke så mange månedene enda, men måtte sjekke det ut - får jo plass til så mye mer bilder i albumet og sånn, og så kan jeg lime det inn her i dagboken, så da tenkte jeg at 10,- mnd. ikke var så galt, siden jeg allikevel tilbringer så mye tid her inne!

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..sendt deg pm...fått den??

Hvordan klarer du å legge inn disse bildene her i dagboken, så alle ser dem??

PM er mottatt - tuuuusen takk! :klem:

Bildene kan man legge inn ved hjelp av den IMG-taggen når man skriver innlegg, du må da kopiere linken til bildet, merke den teksten etter å ha limt den inn i innlegget ditt og trykke [ IMG ]...så kommer den inn! Men jeg har forstått det slik at man ikke får lov til å linke til bilder dersom man ikke er supermedlem!!?

Jeg kan i tillegg laste opp bilder direkte fra PC´en gjennom en vedlegg-link under her og putte det inn i teksten der jeg vil...

Koster 10,- mnd å være supermedlem, jeg har for 3 måneder i første omgang...da får man større album og mange andre finesser, jeg har ikke utforsket det særlig, bruker bare album-mulighetene og bilde-linkene en del og er fornøyd med det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh, mmmhm jah...supermedlem på meg! *s* Ikke så mange månedene enda, men måtte sjekke det ut - får jo plass til så mye mer bilder i albumet og sånn, og så kan jeg lime det inn her i dagboken, så da tenkte jeg at 10,- mnd. ikke var så galt, siden jeg allikevel tilbringer så mye tid her inne!

:flau:

Ikke noe å være flau over det da! :ler: Passet fint at Superkvinnen ble Supermedlem! ;)

Neida, men er jo faktisk ikke så dumt!

Du får ha en flott torsdag, Toria!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Likte de hjertene veldig godt jeg da :)

Vi festet jo hjerter til glassene med en liten klype. Det var flere av gjestene våre som festet hjertet på seg med klypen og gikk med det som ett navnekort resten av kvelden :ler: Men det så veldig flott ut på bordet altså!

Søt avatar du har fått deg forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart med den klypen også, altså! Og morsomt at gjestene festet kortene på seg selv - ikke dumt heller det! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest toneline

Hei på deg :)

Virkeli koseli og gøy å treffe på andre som og skal gifte seg 20 august.

Du verden du har mye spennende i dagboka di :TooHappy:

Ingen tvil at her kan en få mangen gode tips fremover den korte tiden som er igjen.

Håper vi kan holde kontakten fremover, det hadde virkeli vært gøy. :)

kan tro vi skal sitte her nervøse og spente og taste febrilsk den 19. hehe..

Ha ei super helg. ;)

stor klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg toneline - koselig med et nytt fjes i dagboken! Håper også at vi kan holde kontakten nå fremover! ;)

---

Må bare lime inn denne - vet jeg har den rablet ned et sted for hånd, men en kan aldri være for trygg nå i innspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi oi oi oi under en mnd igjen til du blir fru!! :):)

Tenk det da!! Moro moro! :):)

Og nå begynner ting å løsne seg for meg å..

har nemlig fått svar fra kjerka :):)

så 8 sep 2006 kl 1400 blir jeg fru :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå en søt og ivrig brud, TT!!! Hva skal du finne på når du er ferdig giftet? :bryllup:;)

Det var forresten en søt signatur du hadde funnet deg! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå en søt og ivrig brud, TT!!! Hva skal du finne på når du er ferdig giftet?  :bryllup:  ;)

Ja, tenk Toria, hvor rart det kommer til å bli å ikke ha noe å planlegge!!! :overrasket: Kommer sikkert til å planlegge og arrangere stoore selskaper..."to mnd-siden-vi-giftet-oss-fest", "halvt-år-til-bryllupsdag-fest" osv... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Hehehe :grine2:

Den var knallbra. Skal jammen rable den ned en plass jeg og. :klappe:

Snart helg. Jippi, jippi, jippi :klappe::klappe: Bare 14 laaange vakter igjen nå så er det endelig ferie, og den store store dagen vår kan komme. :)

Begynner virkeli å kjenne det på kroppen nå.. En smule brullupsnerver kanskje. :)

Snakkes! Må stikke snart, toget skal gå og kundene blir sure.. ( jeg er konduktør )

:icon_smile:

stor :klem1: og :kose: fra lille meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...