TeddyToria Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #3561 Del Skrevet 20. juli 2005 EN MÅNED TIL VI GIFTER OSS, I DAG!!! ...og god bedring forresten..ikke noe tess med sånt tulleri som det der... ← Der kom du meg i forkjøpet! Satt og skrev mitt eget innlegg, og når jeg la det inn, ja, så hadde du vært der! Iiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. juli 2005 #3562 Del Skrevet 20. juli 2005 Her blir det fest! Gratulerer så mye med veeeldig nært forestående giftermål!!! Og bli frisk snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 20. juli 2005 #3563 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei verdens beste Teddy! I dag er det bare en liten mnd igjen til du står hvit brud og skal gå nedover den nydelige kirkegangen i Uranienborg kirke. Da vil jeg sitte på en av benkene og se deg komme inn med tårer i øynene, men med et stort smil om munnen. Du kommer til å være så vakker. Jeg gleder meg veldig til dagen din. Jeg gleder meg til å se deg som brud, delta i vielsen, gi deg en stor klem etter på og vinke deg av gårde til festen. Det blir en stor dag. Skjønner at det kan være litt frustrerende å ikke kunne gjøre noen bryllupsrelaterte ting mens du er på Hvaler, men ta det som en ferie - tempoet blir nok høyt nok uansett når du kommer hjem. Jeg gleder meg til å snart se deg igjen. Inntil det skjer får du nøye deg med en liten digital kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #3564 Del Skrevet 20. juli 2005 Oi, bare 1 mnd igjen jo Nyt ferie, du får det nok travelt nok når du kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #3565 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei verdens beste Teddy! I dag er det bare en liten mnd igjen til du står hvit brud og skal gå nedover den nydelige kirkegangen i Uranienborg kirke. Da vil jeg sitte på en av benkene og se deg komme inn med tårer i øynene, men med et stort smil om munnen. Du kommer til å være så vakker. Jeg gleder meg veldig til dagen din. Jeg gleder meg til å se deg som brud, delta i vielsen, gi deg en stor klem etter på og vinke deg av gårde til festen. Det blir en stor dag. Skjønner at det kan være litt frustrerende å ikke kunne gjøre noen bryllupsrelaterte ting mens du er på Hvaler, men ta det som en ferie - tempoet blir nok høyt nok uansett når du kommer hjem. Jeg gleder meg til å snart se deg igjen. Inntil det skjer får du nøye deg med en liten digital kos ← :kyss: til deg, for at du er akkurat den søte, herlige, gode jenta du er! Og slike digitale, interaktive fra deg er neeesten like gode som de ordentlige! Gleder meg til å se deg i kirken jeg...blir så glad av at du vil være der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #3566 Del Skrevet 20. juli 2005 Oi, bare 1 mnd igjen jo Nyt ferie, du får det nok travelt nok når du kommer hjem! ← Du har nok helt rett i at det blir travelt nok... Og jeg nyter ferien jeg altså, skal liksom sole meg nå da...*s* Sitter her i bikini og er eeeegentlig et slakt i solstolen på terrassen! Men så har jeg faktisk fått litt å gjøre! For det viser seg at mamma har tatt med alt til serviettringene, så nå har jeg strikket 5 til, så langt og sydd dem sammen til rundinger! Alle monner drar jo, ikke sant? Har 10 ferdig strikkede også, som jeg tenkte jeg skulle sette sammen nå etterpå, så får jeg gjort litte granne! Eneste er at de ikke lenger er serviettringer! De har fått en ny funksjon, som fest/sang-program-holdere! Serviettene kommert til å brettes i noe vifter el.l og plasseres på tallerkenen, og siden vi gjør litt ut av både bordkort og meny, fant vi ut at sanger og festprogram bare kan rulles enkelt og legges inn i "serviettringene" - smart, ikke sant? Så gjør vi det helt enkelt, uten at vi må printe og styre med enda mer enn hva vi allerede må... --- Takk for at du holder koken og titter innom, Heidi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 20. juli 2005 #3567 Del Skrevet 20. juli 2005 Wow 1 mnd igjen!!! :hoppe: :hoppe: Håh, det kiiiiiiler i magen min! Tør ikke tenke på hva det må gjøre i din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #3568 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Sitter her og pludrer... Har jo ingenting av kartong og slikt, så det blir ikke så veeeldig fint sånn sett, men skal vi gå for bordkort som dette tro? Eller skal vi ha annenhver med hjertene og de kortene vi egentlig hadde bestemt oss for, nemlig disse... Eller, skal vi rett og slett bare ha de siste her, de opprinnelige, til alle sammen!?!?!??! *tenke tenke* Nå ble jeg usikker gitt... Endret 20. juli 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. juli 2005 #3569 Del Skrevet 20. juli 2005 Begge bordkortene var jo fine da! :rosasmil: Men jeg tror jeg ville gått for de opprinnelige til alle sammen. Jeg har i alle falll fått inntrykk av at blått har gått igjen i bryllupstingene deres? Og tror jeg ville hatt det samme til alle... men det er meg da... Kos deg med ferie! Så bra at du får gjort litt bryllupsting også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. juli 2005 #3570 Del Skrevet 20. juli 2005 Er nok enig med tommeline ;-) Synes begge er kjempefine, men at de opprinnelige liksom passer litt bedre inn med alt det andre! Tenk om en mnd er du fru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 20. juli 2005 #3571 Del Skrevet 20. juli 2005 ..hmmm... Ikke lett.. Jeg likte veldig godt de hjerten altså.. Det er ikke et alternativ at alle får et lite hjerte som bordkort av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 20. juli 2005 #3572 Del Skrevet 20. juli 2005 JIPPI!!!! 1 MND I DAG!!!! Synes du skal gå for de blå og hvite bordkortene. De matcher de andre tingene du har laget. Som jeg har sett,da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #3573 Del Skrevet 20. juli 2005 Det er ikke et alternativ at alle får et lite hjerte som bordkort av deg? ← Ja, jeg liker de jeg også altså... --- Som sagt så har jeg ikke det jeg trenger at materialer, slik at det hjertet på bildet bare er en mal, laget i all hast, da tanken falt meg inn... Men jeg ville i så fall laget det i blått, med hvit ramme og sølvskrift, slik at det blir noe tilsvarende de andre, bare i hjertet! Da vil det jo matche igjen! Og jo, det kunne være et alternativ og BARE bruke hjerter! Samtidig så hadde vi tenkt at siden vi blander og langt fra alle kjenner hverandre, så kunne vi be alle snu bordkortene sine, slik at de som sitter ovenfor og rundt kan se hva vedkommende heter og gjøre det enklere! Det vil jo ikke være like aktuelt med hjertene... (kunne selvsagt bare lagt hjertene foran tallerkenen kanskje!?? :klø Nu vel, får ikke gjort noe konstruktivt med bordkortene før jeg er tilbake i Oslo rundt 1. august, og får heller prøve meg frem da, når jeg har alt jeg trenger og kan gjøre det ordentlig. Kan tenke litt på det imens, frem til det... Takk for synspunkter enn så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. juli 2005 Forfatter #3574 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Tenk om en mnd er du fru! ← Ja, TENK!!!!!!!!! Endret 20. juli 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 20. juli 2005 #3575 Del Skrevet 20. juli 2005 Samtidig så hadde vi tenkt at siden vi blander og langt fra alle kjenner hverandre, så kunne vi be alle snu bordkortene sine, slik at de som sitter ovenfor og rundt kan se hva vedkommende heter og gjøre det enklere! Det vil jo ikke være like aktuelt med hjertene... (kunne selvsagt bare lagt hjertene foran tallerkenen kanskje!?? :klø Men.. kan du ikke skrive navnet på gjestene på begge sider av bordkortet da? Så slipper de å snu bordkortet.. -- Egentlig er jeg bare her inne for å gi deg en nattaklem. Så her kommer den: natta- til deg. Snork godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 20. juli 2005 #3576 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei søtnos! Føler du deg bedre nå eller? Ser du har blitt Supermedlem og greier (SuperToria! ), også så artig avatar du har fått deg! Blir helt forvirra av alle de nye avatarene jeg! Synes forresten begge bordkortene var veldig fine jeg, vanskelig å velge tenker jeg! Hjertene blir nok også flotte!!! Ha det fortsatt fint på Hvaler! Håper været blir bedre for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 21. juli 2005 #3577 Del Skrevet 21. juli 2005 Du får prøve deg fram, TT, når du kommer hjem. Så får du nok flere synspunkter på bordkortene skal du se . Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 21. juli 2005 #3578 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg liker hjertene best, men som du sier, i deres fargetema. Jeg synes det var fint at de sto i glassene. Når de får noe i glasset må de jo flytte bordkortene, men kanskje de da kunne bli lagt foran/bak tallerkenen (mot bordet, liksom)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. juli 2005 #3579 Del Skrevet 21. juli 2005 tro det eller ei, men nå er det UNDER en måned til vi gifter oss! Syns du skal gå for hjertet-bordkortene men i de blå fargene..for det syns JEG var finest, og litt anderledes.. ..og jeg vet best! Skal sende deg en pm jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. juli 2005 #3580 Del Skrevet 21. juli 2005 ..sendt deg pm...fått den?? Hvordan klarer du å legge inn disse bildene her i dagboken, så alle ser dem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå