Olifant Skrevet 16. juli 2005 #3521 Del Skrevet 16. juli 2005 Stooooor Tenk nå er det plutselig din tur! Gleder meg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 16. juli 2005 #3522 Del Skrevet 16. juli 2005 5 uker går superfort!!! Det vet jeg, for nå er det plutselig bare 2 uker til det er min tur... :hår: Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 16. juli 2005 #3523 Del Skrevet 16. juli 2005 Innom for å ønske goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 16. juli 2005 #3524 Del Skrevet 16. juli 2005 5 uker igjen!! JOHO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. juli 2005 #3525 Del Skrevet 16. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 16. juli 2005 #3526 Del Skrevet 16. juli 2005 vennen! Hvordan har du det??? Tenk at det bare er 5 uker igjen!!! :hoppe: Hvor lenge blir du på Hvaler da? Ha en fantastisk flott lørdagskveld, søtnos! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 17. juli 2005 #3527 Del Skrevet 17. juli 2005 Ser ut som du koser deg på ferie. Med masse god mat også. Tenk at det er under 5 uker til dere gifter dere,.... og under 4 til det er vår tur. Ikke lenge igjen nå gitt. Gleder meg noe helt enormt! Og til bryllupsreisen vår i september også. Det nærmer seg med stormskritt. p.s. Nydelig nevø du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 17. juli 2005 #3528 Del Skrevet 17. juli 2005 Under 5 uker igjen!! så gøy... Begynt å merke nervene??? jeg drømmer så mye sykt om dagen jeg da.... Blir forlatt ved alteret, snubbler i kirken osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #3529 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Uff da, Miori - slike drømmer vil vi jo ikke ha noe av... Det er jo så sliiiitsomt, ikke minst!!! :forskrekket: ... Jeg er forresten på KRIGSSTIEN!!! G har hele tiden sagt at ringene er perfekte, og jeg har liksom ikke sett SÅÅÅ nøye etter! Høres kanskje merkelig ut, men at bredden ser ulik ut på bildet trodde jeg var pga. vinkelen bildet er tatt, og siden jeg hele tiden bare har snikprøvd min egen ring ( ), har jeg ikke studert begge ringene sammen så veldig godt! Riktignok har de ikke sett heeel like brede ut, men dumme Toria har bare tenkt at det er et synsbedrag!? Men i dag tenkte jeg at jeg skulle måle, for sikkerhets skyld, for liksom å bekrefte at det bare var jeg som så feil... Men neeeida, tror dere ikke ringene er ulike??? Min er 5 mm og Gunnar sin kan ikke være et øyeblikk mer enn 4,5 mm, hvis ikke den bare er 4 mm!!! Jeg blir så sinna! Onkelen min sa at det nok var fordi ringene består av like mye gull og veier like mye, men at hans er smalere fordi den jo er større og at de som har laget ringene har "håpt" at vi ikke skulle se det... Jo takk, INGENTING slipper til sist mitt haukeøye nei! Og i og med at gullsmeden har 1 års garanti mot produksjonsfeil, så skal jeg jammen meg klage så det synger etter - det er det første jeg skal gjøre når jeg er på plass i Kr.sand igjen etter ferien - DA smeller det! Jeg driter i om de må lage en ny ring og at det evt. koster dem ekstra fordi de må fjerne graveringen som er på den ringen vi har for at de evt. skal få solgt den videre... Spiller INGEN trille - vi har bestilt, betalt for og SKAL HA ringer som er 5 mm brede, BEGGE TO!!! (det er jo dessuten hans som i tilfellet burde vært en tanke bredere enn min, da han jo er mye større og ikke kan ha en "fislering") Skulle forresten ikke tro at 0,5 mm synes så godt, men det gjør faktisk det! Endret 17. juli 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #3530 Del Skrevet 17. juli 2005 Sånn, måtte bare blåse ut litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. juli 2005 #3531 Del Skrevet 17. juli 2005 Synes det er helt riktig å klage på dette, TT! Stå på krava! *leke LO-Hågensen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. juli 2005 #3532 Del Skrevet 17. juli 2005 Stå på krava ja!! Har de sagt at de skal være 5 mm begge to så skal de være 5 mm begge to! og dessuten hvorfor skal de veie like mye begge 2? sidne hans er større bør den jo veie mer!?! sambo sin veier da mer enn min ring, og våres er da like store (i såfall er det hans sin som er bredest dersom det er noe forskjell) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #3533 Del Skrevet 17. juli 2005 Oh yeah! :enig_anim: Jeg skal stå på krava! Har faktisk målt, og hans ring er ikke mer enn 4 mm bred og veier mindre, så vekta er ikke lik den heller! *hmpf* Har rådført oss med både mamma og pappa, samt onkel og tante...så det er ikke bare vi litt halvstressa gifteklare som er lettere på tuppa - nei, klage, det skal vi! Det er jo en ærlig sak, jeg har ikke tenkt til å lage noe rabalder, men påpeke det og si at jeg ønsker en ny ring - ferdig med det! Fortsettelse følger...etter 27. juli, er ikke tilbake i Kr.sand før det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. juli 2005 #3534 Del Skrevet 17. juli 2005 ...venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 17. juli 2005 #3535 Del Skrevet 17. juli 2005 ÅH! Så kjiiipt!!! Men stå på krava!!! Venter i spenning............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 17. juli 2005 #3536 Del Skrevet 17. juli 2005 sove godt i natt toria...så ordner det seg nok med denne 0,5 cm'eren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 17. juli 2005 #3537 Del Skrevet 17. juli 2005 Herre! Det er det verste jeg har hørt! Går ikke an at de lager slike forskjeller uten at dere har bedt dem om det. Nei, vet du hva! Stå på, Toria, slikt finner ikke uranienborgjenter seg i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. juli 2005 #3538 Del Skrevet 18. juli 2005 Frekke gullsmeden!! Gleder meg til å høre hva han sier til sitt forsvar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 18. juli 2005 #3539 Del Skrevet 18. juli 2005 Så utrolig irriterende med ringene!!! Det ordner seg nok! Det gjør det for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. juli 2005 #3540 Del Skrevet 18. juli 2005 Det var da utgjort det der med ringene... Men det ordner seg alltid for snille piker! Denne uken tror jeg vi kommer til å merke bryllupsnervene for fullt.. i morgen er det en mnd igjen for meg, og dagen etter for en mnd for deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå