Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #3501 Del Skrevet 13. juli 2005 Ringene er forresten kjempefine, Vic! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. juli 2005 #3502 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Heisann Ser du også sliter litt med tilvendingen av det nye forumet Er ikke videre begeistret enda, men hvis det snart blir flere smileyer kan det jo gå Men så savner jeg den egne innlegg linken også. For den lagra jeg på favorites, så den kom opp hvis jeg trykkte eple 1, og da hadde jeg hele oversikten over alle tråder jeg aktivt deltok på Men nå, er det vekke Jaja, lærer vel å leve med det også etterhvert Veldig fine ringer forresten klem Endret 13. juli 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. juli 2005 #3503 Del Skrevet 13. juli 2005 Så fine ringer!!! Kos deg på Hvaler, det høres veldig herlig ut å befinne seg der nå. Jobber jeg, men bare en uke så er det ferie :D B) Jepp, håper det kommer flere smil etterhvert, dette var jo litt kjedelig <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #3504 Del Skrevet 13. juli 2005 Takk for info, K! *klemme* Så får vi bare krysse for at det kommer mange nye og gamle smileys etterhvert, savner dem skikkelig! Dessuten, det ER jo så kos med lange kose og klemme og hoppe pg sprette og feste-hilsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #3505 Del Skrevet 13. juli 2005 Nå driver jeg å lager meg et album jeg, laster opp bilder av hint og her... Savner å bare kunne linke rett til dem! Og borte var de jo, så da må TT rette opp det igjen! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. juli 2005 #3506 Del Skrevet 13. juli 2005 Bare innom med en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. juli 2005 #3507 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Natta snupp...ha en deilig dag på hvaler i morgen også...herlig med ferie, kan jeg tenke. Jeg har fri i morgen, så jeg skal styre og ordne litt i leiligheten pluss inn til byen og kjøpe bursdagsgave til mamma... Her kommer klemmen vi har savnet sånn : trygt og godt! Endret 13. juli 2005 av Izaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #3508 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Natt natt Izaria-vennen! --- Her kommer det i midlertid noen skrytebilder, siden jeg var så godt i gang med albumet... Aller først et bilde av min herlige lille nevø, Niklas, fra båtturen på søndag: http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11211...936_8_38872.jpg Dernest ser dere bare en brøkdel av krabbene vi fanget og fortærte deler av i går... Det ble deilig skalldyrsalat i kveld, som vi sikkert kommer til å kose oss med i dager fremover! *sikle* http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11211...36_42_28368.jpg ...og aller sist et feskt bilde av solnedgangen her på sommerparadiset mitt! http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11211...36_42_50392.jpg Var ute i siste liten der, og fikk vel egentlig bare med meg skumringen gjennom trærne. Men fytti, for en solnedgang!!! Det er SOMMER og jeg gifter meg I SOMMER!!! Bildene dine er omgjort til linker da det i henhold til reglene kun er supermedlemmer som har tilgang til funksjonen for å legge ved bilder i innlegg. Regler for superbrukere Det er KUN supermedlemmer som kan legge bilder i innlegg og signatur! 400*75 piksler er max størrelse på bilde i signatur bilder i innlegg skal lastes opp som vedlegg, du kan ikke bruke img-taggen. smilefjes eller bilder fra andre sider er ikke lov, bortsett fra "nedtellere" i signaturer. Man kan benytte img fra albumet i dagbøkene og signaturen, men i andre kategorier kan man kun legge bilder som vedlegg. Misty (mod) Endret 14. juli 2005 av Misty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. juli 2005 #3509 Del Skrevet 14. juli 2005 NYDELIGE RINGER!!!!!!!!!! :-D :bukke: og søt liten nevø du/dere hadde :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. juli 2005 #3510 Del Skrevet 14. juli 2005 For en kjempesøt nevø du har, TT!! Ringene deres ble kjempefine - finere enn noen av de andre dere har sett på før!! Tenker du gleder deg til å få dem på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 14. juli 2005 #3511 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei Hei For noen kjempeflotte ringer dere har fått dere!! Også alle de andre flotte bildene du hadde lagt ut også... Hvordan er nervene om dagen da jenta? Nå nærmer det seg jo med stormskritt!! Ser forresten at slankingen går bra for deg... Jeg har ikke tenkt på det i sommer, men holder meg hvertfall på samme matchvekt som før sommeren. Til høsten skal jeg for alvor starte treningen igjen. =) Ser at du ikke er helt fornøyd med det nye KG, men å er hvertfall smilysene her igjen da snuppa. Jeg skjønner ikke hvorfor min fine Tingeling ikke funker mer, men.... Lykke til videre med de siste forberedelsene V. Håper jeg rekker å komme i kirken når dere skal vies i august. Skal prøve å få det med meg God tur til Hvaler. Nyt ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 14. juli 2005 #3512 Del Skrevet 14. juli 2005 Er innom og ønsker deg en strålende dag Flotte bilder og smileyene er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 14. juli 2005 #3513 Del Skrevet 14. juli 2005 For en søt liten nevø dere har Vic...lille gutten! Også så stolt som kjører båt og greier... Også ser det jo bare så idyllisk ut på solnedgangs-bildet ditt. Gleder meg til å komme meg på hytta i helgen. Håper selvfølgelig på godt vær.. Og krabbene var sikkert også herlig gode!! Menne atte du..hvordan klarer du å legge inn disse bildene?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juli 2005 #3514 Del Skrevet 14. juli 2005 Kjempegøy å få se bilder! Jeg som er så babysyk, da... Og det ser ut til at du koser deg veldig på Hvaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juli 2005 #3515 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei på deg! Så flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 15. juli 2005 #3516 Del Skrevet 15. juli 2005 Mooooosekos til TT! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 15. juli 2005 #3517 Del Skrevet 15. juli 2005 Så flotte ringer dere har kjøpt! Bra valg!!! Nydelig den lille nevøen deres også! Ha en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. juli 2005 #3518 Del Skrevet 15. juli 2005 ..nå stikker jeg snart på hytta...desverre ikke til hvaler, men til arendal. Kos deg videre på ferie snupp! Bare å ringe/sms om du vil, kjære deg! STOOOR klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juli 2005 #3519 Del Skrevet 16. juli 2005 Sitter her og lurer på om jeg sto opp tidlig uten grunn... har passe vondt i hodet etter festen i går kan man si..Kanskje det ikke blir u.lag i dag likevel? Lurer på om de kan ha flyttet det til i morgen, for jeg har plutselig fått fri fra jobben på mandag... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #3520 Del Skrevet 16. juli 2005 ..nå stikker jeg snart på hytta...desverre ikke til hvaler, men til arendal. Kos deg videre på ferie snupp! Bare å ringe/sms om du vil, kjære deg! STOOOR klem ← Ha noen kjempedeilige dager i Arendal da... Bare så synd at ikke jeg er lenger sør selv nå, så kunne vi hatt en is på bryggekanten eller noe! Vel, vi får bare ha det til gode! Slikk sol og nyt livet! --- Cons - det BLE jo u-lag jo! Vet akkurat hvor deilig det er med massasje, og håper du får en strålende dag videre! --- Ellers, intet nytt å melde, annet enn... Det er jo bare 5 UKER IGJEN til bryllup!!! Oh my, sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå