tommeline Skrevet 4. juli 2005 #3441 Del Skrevet 4. juli 2005 Så bra du er fornøyd med utdrikningslaget ditt!!! Hørtes veldig moro ut! Eneste kjedelige med sånne dager er dagen derpå, men det er jo verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2005 #3442 Del Skrevet 4. juli 2005 Håper du ikke ble stående fast i kø i dag, slik som vi gjorde på vei til Sandefjord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. juli 2005 #3443 Del Skrevet 4. juli 2005 Gratulerer med vel overstått u-lag! Høres herlig ut!... skal tipse min forlover om det u-laget jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 4. juli 2005 #3444 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei Toria!!! Å får et fanttastisk utdrikkingslag du fikk Det hørtes ut som en skikkelig drømmedag Er du framme i Kristianby nå? Jeg er så glad i den byen. Typen bodde der det første året, så jeg har tilbragt en del tid der. Vi har faktisk lurt på å ta oss en helgetur dit i sommer. Treffe på gamle kjente, og bare kose oss Forresten. Testa split-enderen og den fungerte helt supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. juli 2005 #3445 Del Skrevet 5. juli 2005 Halloooo!! For et supert u.lag! Begynner å glede meg skikkelig til mitt! Jeg ble jo oppdatert jeg også...hele veien til Kypros..så jeg fikk jo være med litt jeg også...men Teddy, det hørtes jo bare kjempe koselig ut! Nå er du vel hjemme hos bamsen...koselig! Håper alt er bra! Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 5. juli 2005 #3446 Del Skrevet 5. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #3447 Del Skrevet 5. juli 2005 Er det ikke tid for annet enn og nå, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 5. juli 2005 #3448 Del Skrevet 5. juli 2005 Er det ikke tid for annet enn og nå, eller? Er nok fare for det, ja! Toooooooooria!!!!!!!!!! Hvor er du?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 5. juli 2005 #3449 Del Skrevet 5. juli 2005 ville bare sende en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #3450 Del Skrevet 6. juli 2005 Her er jeg...fremdeles litt på en snurr, etter både helgens u-lag og konsert i går... Var nemlig på Quart med en venninne og fikk se både Timbuktu og GREEN DAY - det var stort og sinnsykt gøy... Utrolig stemning og bare WOW! Har sett at anmeldelsene i dag ikke var blant de beste, men fytti - de vet ikke hva de snakker om! I dag er det 4 år siden vi forlovet oss, og noe må jeg finne på. Så når jeg har satt Linn på toget til Oslo, skal jeg ta meg en tur og se om ikke jeg kan finne en liten ting til bamsen! På torsdag SKAL vi kjøpe ringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. juli 2005 #3451 Del Skrevet 6. juli 2005 Gratulerer!!! (Vi hadde vært forlova et år i går:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. juli 2005 #3452 Del Skrevet 6. juli 2005 Tenker du gleder deg til i morgen nå.. kjøpe ringer! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #3453 Del Skrevet 6. juli 2005 Grattis med 4-års forlovelsesdag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. juli 2005 #3454 Del Skrevet 6. juli 2005 Ja, gratulerer så mye! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 6. juli 2005 #3455 Del Skrevet 6. juli 2005 Green day er så bra Gud, tror du har hatt det skøy det siste dagene. Grattis med 4 års forlovelses dag :dagensrose: . I morgen så har vi vært forlovet i 10mnd :-) når jeg tenker meg om. Lykke til med ringkjøpet i morgen, gleder meg til å høre åssen ringer dere har valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 6. juli 2005 #3456 Del Skrevet 6. juli 2005 Et flott u-lag du har hatt Og nå er den spenningen over Gratulerer med dagen og lykke til i morgen med ringene - DET ER JO SÅ GØY Etter vi kjøpte våre har jeg måtte "lure" meg til noen turer i skapet å prøve ringen "bare" en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 7. juli 2005 #3457 Del Skrevet 7. juli 2005 håper ikke det er i dag du skal til byen... handelens dag er jo grøss og gru... :-? men lykke til med ringshopping, det blir spennende! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #3458 Del Skrevet 7. juli 2005 håper ikke det er i dag du skal til byen... handelens dag er jo grøss og gru... :-? men lykke til med ringshopping, det blir spennende! :D Joda, er i dag vi skal til byen, men ikke før senere... Golli snakket om at det var noen gode tilbud ute og gikk hos litt ulike gullsmeder, så da er det kanskje ikke så dumt å sjekke ut det... Antakelig ikke det stedet de aller fleste kommer til å tråle heller! Men sjekk været da!!! SOOOOOOOOOOOOMMER! :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 7. juli 2005 #3459 Del Skrevet 7. juli 2005 Joda, er i dag vi skal til byen, men ikke før senere... Golli snakket om at det var noen gode tilbud ute og gikk hos litt ulike gullsmeder, så da er det kanskje ikke så dumt å sjekke ut det... Antakelig ikke det stedet de aller fleste kommer til å tråle heller! Men sjekk været da!!! SOOOOOOOOOOOOMMER! :enig_animasjon: :enig_animasjon: folk renner vel ikke akkurat ned dørene til gullsmedene selv om det er handelens dag, nei. det tror jeg du har rett i sommer ja.... jeg sitter inne på et kontor, jeg... buhu.. men er ferdig før fire, så da kan jeg jo nyte sola noen timer likevel ha en fin sommerdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. juli 2005 #3460 Del Skrevet 7. juli 2005 Bare innom med en klem ..takk for at du er du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå