Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flinke Teddyen vår greide å gjette alle untatt to av gavene som hun bytta om på!

:danse:

Høres ut som du har hatt en fantastisk dag vennen. Gleder meg til full rapport i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste SMS fra TT kl: 04:01:

"Det blir nok sein oppdatering imorgen, da jeg først nå endelig kan krype til køys hjemme hos morog far... God natt"

Høres ut som du hadde en innholdsrik og laaang dag vennen! Gleder meg til å høre fullversjonen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!

Her var det blitt flere sider siden sist jeg var innom :o , skal si dagboken min formerer seg - men dere er jo så søte! :wink:

HVOR skal jeg så begynne!?? Gårsdagen var laaang og veldig fin, men akkurat her jeg sitter nå skal jeg innrømme at jeg veldig gjerne kunne vært foruten det siste glasset med vin! :ler:

Ja, jeg få vel bare begynne med begynnelsen...

Det var vel ca kl. 08.20 at min forlover dukket opp på døra, blid som ei lerke og med et filmkamera i hånden - jeg var ikke forberedt på det kameraet, så det kan jo bli morsomt å se min reaksjon på det der jeg stodi pyjamasbukse og var shit-nervøs! :tunge1:

Nu vel, jeg måtte pakke mine saker...bikini, varmt tøy, kjole, noe pent, et ekstra par sko, sminke og i det hele, før jeg ble pålagt å kle meg i en sykepleierdrakt påtrykt "Her kommer Brura" på ryggen" - men den har dere allerede sett bilde av skjønner jeg! Så fikk jeg min første rebus, der jeg måtte gjette meg til hvor vi skulle! Morsomt!

6882Bilde_6_.jpg

Første stopp var Frognerparken, der jeg ble møtt av busslaster med japanere og amerikanere, før jeg klarte å bane meg vei :ler: og finne frem til stedet der jentene hadde slått seg ned - tid for piknik med champagne og goood mat! :-)

Det var ikke så mange som hadde funnet veien, men vi var nå 8 stykker, og jeg ble utrolig rørt da ei gammel venninne som jeg ikke har sett på snart et år, hadde tatt seg turen helt fra Bergen for min skyld!

Vi koste oss med mat og godt humør, ikke minst godt drikke og satt vel der og bare tjatret om alt og ingenting til klokken var nærmere elleve. Vi pakket sammen og jeg ble tatt videre med til Vigelandsbroen, der sinnataggen står... Og ettersom det jo er det mest kjente av alle disse skulpturene, og også den som flest filmer og tar bilde av, måtte jeg pent stille meg opp på siden av Sinnataggen og VÆRE sinnataggen selv - foran alt og alle! :tunge1: Det var jo en artig afære og folk bare lo og lo av meg! :oops: Videre måtte jeg ta for meg alle skulpturene nedover mot utgangen og etterligne hver og en av dem mens jentene og turistene pekte, lo og tok bilder! I grunnen veldig uhøytidelig moro...

Så fikk jeg bind for øynene, lettere på en snurr etter allerede å ha konsumert flere glass champagne og en øl, og ble satt i en bil. Vi kjørte og kjørte, før jeg ble tatt med ut og inn et sted der jeg måtte smile og vinke til noen jeg enda ikke vet hvem er, og tatt med i en heis. Da vi kom ut av heisen møtte klorvann-lukten meg, og jeg anet vi var i en svømmehall eller noe slikt. Men da jeg fikk bindet av meg, var vi på et hotell-spa og den lykkelige brura skulle få en hel time med aromaterapi og massasje!

Guuud, det var herlig skjønt altså! :sjarmor:

...det var som å være i en film eller "Ungkaren" eller noe...for vi fikk morgenkåper og sånne lekre tøfler, og inne på massasjerommet var stearinlysene tent, de spilte skikkelig rolig musikk og det lå roseblader strødd utover sengene og gulvet!

Jeg bare flatet ut jeg og nøt det i fulle drag, mens jentene badet og drakk seg fra sans og samling! *s*

Så fikk jeg min neste rebus og fant ut av vi skulle til Uranienborg skole der jeg og forlover gikk i 9 år... Der blir vi møtt av forloverens pappa, som er fotograf, og som skal ta bilder av oss alle i litt ulike settinger, for å ha noen gode fine minner! Vi flere bilder med kirken vår i bakgrunnen også, så det ble litt estetisk og symbolsk - barndomsvenner, skolen og kirken i ett! Det var kjempegøy og veldig koselig - skal bli moro å få de bildene altså! :wink:

Videre slo vi oss ned i parken ved kirken og hadde moreller, jordbær, mer champagne og lunsj! Der fikk jeg utdelt 30 papirlapper med påstander om meg som jeg skulle lese opp, folk skulle gjette seg til om det var sant eller ikke, og så måtte jeg skåle med alle de som gjettet feil og måtte drikke! Jeg måtte også ta en slurk for hver person som gjettet feil - altså ingen tvil om at brura skulle drikkes ut...

Akkurat der og da tror jeg faktisk det ble litt mye for meg, for sola stekte og jeg fikk en liten, kjapp nedtur der jeg måtte ha 5 min for å hente meg inn. :tunge1: Men det gikk bra, og jeg fikk så min siste rebus. Fant ut at Aker Brygge var neste stopp, og jeg måtte kle meg i "Her kommer brura"-drakten igjen! Så labbet vi ned til AB, der jeg ble helt overumplet, der faren til Linn stod klar med seilbåten og skulle ta oss alle med på en helt fantastisk tur i fjorden! :-)

Er så rørt over at også foreldrene til vennene mine involverte seg altså...synes det er så utrolig koselig! :grine:

Vi duret litt rundt på fjorden da, før vi ankret opp i en liten bukt, der vi spiste ferske reker og drakk vin. Så herlig! Vi badet litt også...og det var KALDT, men forfriskende! Etter mange mange timer, ja...for nå ble jo faktisk kl. 20.30 før vi var i land igjen på Høvikodden...måtte jeg si farvel til min venninne fra Bergen, ettersom hun bodde litt utenfor byen og måtte hentes av mann. Vi andre pakket sakene våre og dro hjem til min forlover, der det var pyntet til fest og vi festet til langt på natt! Fikk pakker jeg skulle gjette hvem var fra, som da symboliserte noe vedkommende og jeg hadde gjort mye sammen ol, og jeg klarte alle untatt to som jeg da byttet om! Men det skal sies at gavene var veldig like...

Hadde en snartur innom byen også, men det var så dødt at jeg og forlover bare snek oss hjem til henne igjen og pratet en liten stund før jeg lusket hjem!

Nå har jeg sovet ut, men er som sagt en smule klein...og skal sporenstreks avsted og kjøpe mat på McDonalds, før jeg og forlover graver oss ned i sofaen hos henne og ser film... Skal altså ta det veeeldig rolig i dag!

U-laget var en lang dag, både rolig og urolig vil jeg si, men mye koselig snakk - en perfekt dag med gode venner! :-)

Jeg har ikke fått lagt ut bilder enda, fordi forumet her finner ikke albumet mitt! :frustrert: Men bilder av rebuser og en betuttet brud kommer... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

:-)

Hørtes ut som en super og herlig U.L Teddy

Så flinke og kreative venner du har... gleder og gruer meg litt til min nå. Vet faktisk ikke når det skal være og det er sikkert like greit.

Håper jeg også får en slik koselig dag med venner som du fikk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

For ett supert UL, Toria!! :)

Akkuratt etter min smak, det var både noen koselige og noen morsomme aktiviteter forloverne dine hadde funnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg altså hjemme igjen, etter å ha ligget på sofaen sammen med min forlover og bare tjaset i hele dag! Deilig!

Vi kjøpte skikkelig junk-mat, har skravlet, sovet litt og bare kost oss :wink:

Hun sminket meg også da, for å se om jeg vil at hun skal sminke meg på den store dagen, og det tror jeg jammen meg at hun skal få lov til - jeg er veldig fornøyd! Skal prøvesminke en gang til da, med litt mindre solpudder og litt annen skygge på øynene for å sammenligne, men jeg er veldig fornøyd som det er nå og tror at det blir kjempebra! :-)

Her kan dere forresten se et bilde fra spaet, og her er er et bilde av meg og forloveren!

Moro var det i allefall...selv om det nå har gått over til å være historie - skal si det går fort unna!

I morgen reiser jeg tilbake til Kr.sand og Gollien min! Gleder meg skikkelig til å ligge i armkroken hans altså... :kline:

Tar forresten med meg Linn nedover, og håper vi kommer oss på Green Day på Quart på tirsdag! Skal møte ei venninne til der nede som ikke kunne komme på u-laget og tror vi kan få noen fine dager i sør før de reiser til Oslo igjen på onsdag! :wink:

Har også lagt inn linker til bilder av rebusene i innlegget over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

For et fantastisk utdrikningslag du har hatt! :hoppe:

Så herlig! Spa og greier! :D

Goood tur hjem til gutten din! Blir vel deilig å komme hjem for en stund igjen.

Håper dere får med dere Green Day, tror jeg hørte noe om at den var utsolgt.

Ha en fortsatt fin kveld, snupps.

Kos & :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var veldig bra...selv om dagen i dag har vært en eneste stor sløøøøøøvedag... Har vært skikkelig zom zom zombie! :ler:

Vi satser på at vi får billetter til Quart, har kjøpt i siste liten tidligere og kan antakelig få noen uavhentede... Håper veldig i allefall, for jeg har utrolig lyst til å se både GD og Timbuktu! :wink:

Gleder meg VELDIG til å se gutten min igjen nå ja... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var suuuupert!

Men det henger igjen enda gitt... :oops: Må innrømme at jeg er litt "lei" av å hangle! :ler:

Nå skal jeg bare samle skrotten og tingene mine, før jeg skal til optikeren og etterpå hente ei venninne, før vi setter kursen mot Kr.sand! Blir koselig med følge i bilen på veien :wink: ...langt å kjøre alene!

JEG SKAL SNART SE BAMSEN MIN IGJEN! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...