Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Takk for alle tilbakemeldinger i dag, jenter... Men si meg, er det en av dere smarte brilliante sjeler som kan fortelle meg hvordan jeg får plassert et vannmerke x 2 på et liggende A4-format delt i to kolonner???

Jeg sitter her med menyen, og får bare vannmerket over HELE arket, mens jeg jo bare skal ha A5-format for menyen! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Ta og send meg en PM så kan jeg kanskje hjelpe deg med det vannmerkegreiene :wink: Jeg kan sikkert lage en eps fil i riktig format som du legger som et bakgrunnsbilde bak teksten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ta og send meg en PM så kan jeg kanskje hjelpe deg med det vannmerkegreiene :wink: Jeg kan sikkert lage en eps fil i riktig format som du legger som et bakgrunnsbilde bak teksten :)

Tuuusen takk for at du tilbyr deg og hjelpe, @riel - men jeg fant altså ut av det til slutt, og tror det blir bra! Skal dog huske på deg, så hvis jeg lurer på noe mer, så vet jeg hvor jeg finner deg! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haaaaaallooooo? vennen? e du der? hmmm...ønske deg ein fantastiske dag min skjønne svane :P:ler::blomst:

Skjønne svane faktisk...!? Ja, gid det hadde vært så vel! :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gjøre en liiiten endring i menyen jeg:

Lun Kamtsjatka Krabbe

Løyrom-avocadopuré og ingefær beurre blanc

Kalvetournedos

Grønnsakskurv

Pommes Anne-trøffel-Madeirasaus

Jordbær moussekake

Balsamicomarinerte jordbær

Det var hovedretten det ble en liten endring på!

Og dette blir vinene:

Zonnebloem Chardonnay 2003

Dom Dinis Reserva 1999

Saracco Moscato d´Asti 2004

Til mottakelsen serveres det Chanet og eplecider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes supergodt ut :sikle:

Har ikke god nok peiling til vin til å bedømme dem... Men det blir nok bra :)

Tusen takk for buketten!!!! Det var veldig snilt av deg! Om det ikke blir akkurat den, så er den i alle fall veldig fin som inspirasjon! :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til maten jeg nå, ja! :ler:

Men akkurat NÅ begynner nervene for lørdagen og komme... :-?

Det blir jo som kjent u-lag for meg da, med mindre noen bare kødder VELDIG med meg! Men i dag har jeg snakket med både begge forlovere OG ei som skal være med, og ingen av de klarer å skjule det helt altså... :ler::tunge1: ... Prøver forsiktig å si at vi f.eks "snakkes til søndag...ehhh, noe sånt..." osv. Morsomt! Så joda, det blir til lørdag... Min ene forlover (i Kr.sand) kan dessverre ikke komme pga. sykdom i familien heller og det ville hun at jeg skulle vite, så det var vel avsløring nok i seg selv. Men så sa hun at jeg bare måtte glede meg noe vilt og at jeg måtte ta mange tips, for et slikt u-lag ville hun også ha (jeg skal være hennes forlover neste sommer) :wink:

Kjempespennende dette da...for jeg tror nok ikke jeg slipper heeelt unna noe bøll, om enn det ikke blir så ille!

Iiik - utdrikningslag på lørdag! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, nå blir det spennende!

I dag var jeg forresten innom Glasmagasinet - har jo lagt inn ønskeliste der, så jeg tenkte jeg måtte gjøre krav på champagne-glassene våre! :wink:

Har ikke giddet å pakke dem opp da, men...så jeg aner ikke hvordan de ser ut. Er jo uansett håpløst med bare to glass! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er ganske greie og er fra Hadeland...

Jeg skal til byen i morgen å gjøre krav på våre...kanskje på tide? De hadde nemlig ikke flere igjen da jeg var innom sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg tror glassene kan byttes, hvis dere sparer på en annen serie :-)

Jeg fikk ikke bytte, samme som med de glassene vi fikk på bryllupsmessen. Skikkelig kjedelig! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke bytte, samme som med de glassene vi fikk på bryllupsmessen. Skikkelig kjedelig! :evil:

Ja, det var skikkelig teit! Da er det mulig jeg tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Spent på om du får inn de siste svarene i dag jeg, TT! Tenk, nå er svarfristen snart ute - det betyr at det nærmer seg bryllup med stormskritt!

Og i morgen er det jo ul også - det er enda et godt tegn! :ler:

Ønsker deg en fortreffelig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...