Olifant Skrevet 26. juni 2005 #3301 Del Skrevet 26. juni 2005 :oops: Jeg driver mer med prosjekt "rosa og heit i toppen" jeg da.... ble ganske så stekt på fjorden i dag! Du blir nok brun og lekker til bryllupet vennen! Var veldig koselig å se deg igjen i går ((godt å ha noen å ta tak i når sandalen røyk). Tenk neste gang jeg skal i kirken er det din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 26. juni 2005 #3302 Del Skrevet 26. juni 2005 HEIA START !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. juni 2005 #3303 Del Skrevet 26. juni 2005 takk for mailen....nyyyyydelig! Ha en god uke vennen! Klem til deg snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 26. juni 2005 #3304 Del Skrevet 26. juni 2005 Såååå gøy med utdrikningslag til helga! Uff, dumme gjestene som surrer så mye... Håper du får svar i løpet av uka da!!! Må ho si ifra innen fredag... Skulle absolutt begynt å tatt litt sol jeg også... Får ta det etter ferien. Blir ikke akkurat fort brun heller jeg da... Men fregnene kommer fort! Tusen takk for mailen, forresten. Det blir til stor hjelp!!! Ha en fortsatt fin søndags kveld, så prates vi i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #3305 Del Skrevet 26. juni 2005 Nåååh, Gollien min er bare så herlig...fikk akkurat en tekstmelding fra han der det stod: "God natt, min kjære tilkommende hustru!" *smelt* ...og om nøyaktig 54 dager, 15 timer og 12 minutter kan jeg kalle meg akkurat det, hustruen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 26. juni 2005 #3306 Del Skrevet 26. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #3307 Del Skrevet 27. juni 2005 Teddy Toria, det nærmer seg bryllup med stormskritt!!! :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 27. juni 2005 #3308 Del Skrevet 27. juni 2005 Søøøøte mannen din da! Tusen takk for mail, veeeeldig fine bilder du har tatt... Mulig du må ta deg en tur til Danmark og! Skal ta med svigers invitter neste gang vi møtes jeg! :-) Ha en strålende mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. juni 2005 #3309 Del Skrevet 27. juni 2005 Håper du har hatt en fin helg, Victoria! Høres ut som det var et fantastisk bryllup dere så på lørdag Nå er det ikke så lenge til det er vår tur heller. Høres ut som Gunnar skal ha samme sjakett som Kai. De blir så flotte de mannfolkene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. juni 2005 #3310 Del Skrevet 27. juni 2005 Såååå søt han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #3311 Del Skrevet 27. juni 2005 Ingen flere svar fra gjester...3 dager igjen til SU... *venter spent* Nå er 40 av i alt 160 planlagte minutter i solarium unnagjort, og fargen kommer seg! Fytti, jeg så jo ut som en nepe, hele jeg... :oops: Godt det begynner å ta seg opp! Gollien min er så god, og han kommer til å bli en herlig kjekk og stilig kar på den store dagen, i sjaketten sin...bamsen min vet dere! Men det kan bli vanskelig å overgå C her altså , for de var SÅ flotte begge to - et prakteksemplar må jeg bare få sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #3312 Del Skrevet 27. juni 2005 *blir så nysgjerrig, håper jeg får se bilder av Brud2005* Noen minutter i solarium gjør seg godt, TT - særlig med den sommern vi har hatt hittils. Heldigvis ser det ut til at finværet skal komme denne uka, så kanskje du sparer noen kroner på å ta en dag i solsteiken! Ha en fortsatt fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 27. juni 2005 #3313 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har fått pakke!!! Jippihei, jippiho!!!! Tror jammen jeg skal bruke den tiaraen jeg... Ble bare stilig gitt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #3314 Del Skrevet 27. juni 2005 Så bra, Miori! Brud2005 hadde jo tiara til den samme kjolen som deg, og det var bare flott altså! :-) --- Ny status: JA 48 NEI 6 IKKE SVART 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #3315 Del Skrevet 27. juni 2005 Liten korreksjon, jeg hadde visst glemt en onkel her... :oops: JA 48 NEI 6 IKKE SVART 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2005 #3316 Del Skrevet 27. juni 2005 Bilder???? :oops: Skjønner godt at du er enda mere gira nå forran ditt eget bryllup, nå som du har overvært ett i DIN kirke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #3317 Del Skrevet 27. juni 2005 Bilder???? :oops: Skjønner godt at du er enda mere gira nå forran ditt eget bryllup, nå som du har overvært ett i DIN kirke Heia Heidi-vennen! Skulle veldig gjerne vist deg noen bilder, men ettersom jeg har lovet C å ikke legge ut noen bilder på nett eller sende på mail enn så lenge, så tror jeg at jeg må si nei... Jeg har mailet bildene mine til henne slik at de har bilder selv, og jeg er sikker på at du og enkelte andre får lov til å se - men da er det best at hun sender deg/dere dem selv, skjønner? Alt jeg kan si er at du kan glede deg til å se! Jeg er heeelgira altså, det var så vakkert! Er så heldig som også skal gifte meg der altså!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. juni 2005 #3318 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg blir helt revet med når jeg leser i dagboka di jeg Toria. Skulle ønske seg det nærmet seg med dtormskritt for meg og, men fremdeles et år igjen. Har en ting å se fram til da Den 15 feirer vi 4 års jubileum. Da skal vi spise en romantisk middag på Steakhouse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 27. juni 2005 #3319 Del Skrevet 27. juni 2005 Så bra at du her helgiret på å gifte deg, TT! Tenker det er litt spesielt å se vielse i "sin" kirke like før sitt eget bryllup. Ha en fin kveld og natt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 28. juni 2005 #3320 Del Skrevet 28. juni 2005 hallo søte du!! berre måtte innom m ein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå