Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

hei du, søte toria vennen!

Gleder meg sånn til å se deg i morgen. Vet du det? :klem:

Vært hos frisøren i dag? Var det koselig? Jeg gleder meg veldig til jeg skal dit i morgen! JOHO :hoppe:  

Klem til deg :klem:  

Jeg må løpe!

Gleder meg SÅ til å se deg også! Håper jeg kan få lov til å ta masse bilder også...!?? Kommer til å tute jeg! *s* :oops:

Var ikke hos frisør i dag nei, skal ikke før 6. august! Og gleder meg til skikkelig oppsetting da. Jeg har vært hos floristen i dag bare, og skal til Kristins og se på kjoler til mamma FØR vielsen imorgen... Åh, nå er det ikke lenge igjen til dere skal si JA! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Hei snupp...koselig at du ringte meg...sååå morsomt at vi har felles bekjente...og jeg skal nok si i fra når T har innflyttningsfest! Men unnskyld for at jeg var så knapp på telefon, men var litt stressa, men allltid koselig med en telefon fra deg. Skjønte utifra alle trykkleifene dine her på kg ( :ler: ) at du hadde hatt det gøy! Bra det!

Tar med kamera på jobben, sånn i tilfelle jeg får gå og treffe dere og se vakre C stå brud...*bust* for det altså!

Uansett snupp - reiser jo på ferie jeg på mandag...men kan jo alltids sms'e litt! :wink:

Håper jeg ser deg senere i dag...ringer deg jeg...kan man parkere ved kirken tro?

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se det...da var jeg hjemme igjen, etter å ha hatt en deilig lunsj med tomias og etterpå overværet en av de desidert nydeligste vielsene jeg har sett!

Det hele var bare så storslagent og flott og gjennomført...og jeg satt der bare med frysninger, nupper og skalv! Det var magisk!

:hjerter:

Som musikkinnslag hadde de strykekvartett som spilte både Grieg og Pachebel, og det var utrolig stemningsfullt!

Og kjæreste C da - hun var jo bare VAKKER! :-) Kjolen var så flott, buketten en drøm og jenta vår - en prinsesse! Og prinsen hennes så kjekk...et virkelig nydelig par! :hjerte:

Fikk tatt masse bilder og en liten film-snutt akkurat da de sa ja, og nå skal jeg bare sitte her og drømme meg til mitt eget bryllup, som jo skal være i den samme, storslagne kirken! *sukk*

Håper de får en fantastisk dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

takk for i dag snupp...koselig å se deg igjen (som alltid)....og C...hun var jo bare FANTASTISK!! :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

guriland skal si det går unna i dagboken din!

ville bare si at jeg synes det er utrolig morsomt å følge med her. synes jeg lærer noe hele tiden som kan bli nyttig å ta med seg når det en gang blir min tur.... :)

har forresten blitt så inspirert at jeg har inngangsmarsjen klar..... prøver å ikke bli bridezilla-to-be, men huff, det er jammen ikke lett :ler:

håper du har en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for referat fra vielsen! Hørtes fantastisk ut! :D :hjerte:

Ha en riktig god natt!

PS - jeg ringer Janick på mandag og hører når det passer best for henne. Så avtaler vi nærmere. Oki?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei du!

Merker at jeg har sommerfugler i magen på dine vegne for neste helgs opplevelser, altså!

Utdrikningslag på Teddy!! Iiiiiiiik!! :hoppe:

Gleder meg til å lese ALT om det på mandag/tirsdag.

Klem til deg! :klem:

Ps. sender du meg de bildene forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmm :hjerter: høres ut som en fantastisk romantisk vielse, gleder meg å lese referat fra henne :P

Og ekstra spennende for deg å overvære vielsen siden det er samme kirke. Kjenner jeg blir helt :hoppe::wow::hoppe: :hjerter2:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Merker at jeg har sommerfugler i magen på dine vegne for neste helgs opplevelser, altså!

Utdrikningslag på Teddy!! Iiiiiiiik!! :hoppe:  

Gleder meg til å lese ALT om det på mandag/tirsdag.

U.lag?? Skal ikke det liksom være en overraskelse da..? :fy: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U.lag?? Skal ikke det liksom være en overraskelse da..? :fy: :wink:

Jo, det SKAL vel egentlig det...men siden jeg jo også egentlig er bosatt i Kristiansand, visste ikke forloveren min i Oslo annen råd enn å fortelle meg det for å være sikker på at jeg ER i Oslo når det skal skje! Så derfor VET jeg at det er til lørdag, 2. juli...selv om jo et par venninner her prøver og overbevise meg om at jeg jo aldri kan være sikker og at de lurer meg! :ler::tunge1:

Så, den som lever får se da...til lørdag! :wink:

Ny gjestelistestatus 4 dager før SU:

JA 47

NEI 6

IKKE SVART 19

Men vi har fått to "nye" gjester, i samboere til fettere som vi ikke ante eksisterte... Men den ene kommer til middag med kona (gifter seg jo lørdagen FØR oss! :frustrert:), mens den andre ikke kommer før til kaffen med samboer fordi de ikke kan på dagen... Så mtp. middagen går det opp i opp antalls-messig!

*surr surr*

Lurer på når de resterende 19 skal svare jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og vil ha utdrikningslag snart.... :sur: Er så nysgjerrig og spent at jeg snart sprekker..Lasse sier jeg må slutte å leke "detektiv" og bare ta det som det kommer..men jeg blir alt for nysgjerrig... :oops:

Jeg får glede meg på dine vegne så lenge! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt for spennende kanskje... :-? :ler:

Nu vel, Prosjekt "Brun til bryllupet" er i gang, og 20 av i alt 160 planlagte minutter i solarium er herved unnagjort! Jeg får jo aldri tid til å sole meg i det fri, og ikke har vi noen terrasse hjemme lenger heller...det får jeg vel ikke før neste sommer... Så med unntak av to uker på hytta (MÅTTE det bli fantastisk sommervær) i slutten av juli, så vil ikke jeg ha anledning til å slikke noe sol! :roll: Derfor blir det solarium på meg denne sommeren, selv om jeg ikke er så glad i det! Jeg skal nemlig IKKE være bleikfis-brud!!!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit å være brun til bryllupet kanskje ja,,

dersom jeg kunne beholdt fargen jeg har nå til neste år hadde det vært fint trur jeg (men jeg har neppe råd til 3 uker i tyrkia neste år)..så da blir det vel mynt sol på meg til jeg blir brud og tenker jeg.

Tenk snart blir dy drukket ut..og deretter

dam dam damla.. blir du gift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...