TeddyToria Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #3241 Del Skrevet 21. juni 2005 Du fikk til å lagre på den enkle måten, ja! Blir vanvittig mange sider i word da men - denne dagboka di må vel bli på 500 sider eller no' sånt! God kveld! Joda, du har rett, ble næremere 500 sider gitt...men det er det også verdt! Må jo ta vare på hvert ord vettu! Vil ikke være foruten minnene fra tiden før bryllupet heller! Lurer på om jeg skal bruke litt av det som er skrevet i denne boken til å "piffe" opp albumet etterhvert...en total oppsummering av tiden før liksom, men bilder fra prøvinger etc...må jo være et fint minne det også! Fant ut av det med den enkle måten ja, guri - hvordan skulle det ellers ha gått!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2005 #3242 Del Skrevet 21. juni 2005 Så søt den var da, den nye avataren din! Lagre på den enkle måten, hvordan gjør man det? Dine 212 sider må da ha tatt ekstremt lang tid å lagre?? Ser med gru på mine 38 jeg... :-? Så gøy å lese at du har fått kjolen og at du er så fornøyd! Kjoler skal være perfekte vet du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 22. juni 2005 #3243 Del Skrevet 22. juni 2005 :o Blir jo helt svimmel av den avataren din jeg! Snakket så vidt med Gollien i går og han høres ut som han var veldig fornøyd med det nye antrekket! Han blir nok så kjekke atte! Gleder meg til å se dere jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 22. juni 2005 #3244 Del Skrevet 22. juni 2005 Halloooooo! :-) Fine nye avataret ditt...men ble veldig glad i bamsen din da....men forandring fryder har jeg hørt....apropo...mitt bill.merket på ungdomskolen var 'forandring fryder'...siden jeg skiftet kjærester så ofte :oops: ... Så herlig å høre at Golli blir så kjekke og fin i sjakketten sin...syns det er så fint jeg da! Gleder meg skikkelig til å se L i sin! :hjerter2: Jeg vet at jeg ikke er her så mye, men kunne ønske jeg kunne gjøre noe med det. Men jobber, jobber og jobber vet du...og er hjemme ved 22-tiden om kvelden og er da helt utslitt...godt man har tv og en deilig kjærestearmkrok, sier nå jeg! Men tenker på deg snupp! Ikke tro noe annet! STOOOOR klem...stikk innom caféen en dag da, så kan vi jo ta en brus/kaffe eller noe sammen i ti minutter eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #3245 Del Skrevet 22. juni 2005 Lagre på den enkle måten, hvordan gjør man det? Dine 212 sider må da ha tatt ekstremt lang tid å lagre?? Ser med gru på mine 38 jeg... :-? Gå inn på dagboken din sin første side...og skriv "printview.php" der det står "viewtopic.php" i adresselinjen, og "gå til"...så kommer hele dagboken opp på 1 side og du kan merke alt og kopiere over i Word! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #3246 Del Skrevet 22. juni 2005 :o Blir jo helt svimmel av den avataren din jeg! Snakket så vidt med Gollien i går og han høres ut som han var veldig fornøyd med det nye antrekket! Han blir nok så kjekke atte! Gleder meg til å se dere jeg! Blir du svimmel du!?? Haha, morsomme tomias! Synes den er søøøt jeg! Nemlig! 8) Kjekt å vite at han gir uttrykk for det da - er jo minimalt han sier til meg... Typisk bare "sikkert greit det" eller "jammen, det må da du se" osv. TYPISK menn kanskje?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #3247 Del Skrevet 22. juni 2005 Halloooooo! :-) Heeeeei! Fine nye avataret ditt...men ble veldig glad i bamsen din da....men forandring fryder har jeg hørt....apropo...mitt bill.merket på ungdomskolen var 'forandring fryder'...siden jeg skiftet kjærester så ofte :oops: ... Jeg OG ble glad i bamse...men bamse ville ikke leve lenger, bamse bare bidde borte og kom aldri mer hjem! Forandring fryder sier du... *kremt* Selv ble jeg døpt "sugekopp" i russetiden, ikke så mye bedre det kanskje... :oops: Så herlig å høre at Golli blir så kjekke og fin i sjakketten sin...syns det er så fint jeg da! Gleder meg skikkelig til å se L i sin! :hjerter2: Ja, mennene våre! Er SÅ lei meg for at ikke vi får sett hverandre! Men du da, du kan jo nesten løpe en tur fra frisøren bare for å se oss på kirketrappen...din heldiggris! Jeg vet at jeg ikke er her så mye, men kunne ønske jeg kunne gjøre noe med det. Men jobber, jobber og jobber vet du...og er hjemme ved 22-tiden om kvelden og er da helt utslitt...godt man har tv og en deilig kjærestearmkrok, sier nå jeg! Skjønner godt at du stresser heeelt ned når du endelig har tid til å nyte armkroker og snuse kjæreste-lukt! *s* Ikke ha dårlig samvittighet for det - bare savner deg jeg! Men tenker på deg snupp! Ikke tro noe annet! Tenker på deg også! STOOOOR klem...stikk innom caféen en dag da, så kan vi jo ta en brus/kaffe eller noe sammen i ti minutter eller noe... I might check you up on that! Vi sees uansett! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 22. juni 2005 #3248 Del Skrevet 22. juni 2005 Søøøøøt ny avatar ja, selv om jeg føler jeg blir hypnotisert... :o Så gøy at dere har funnet antrekket til G! :D Nå begynner ting å falle på plass! Slipper å lete etter antrekk til H vi, kjekt med uniform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #3249 Del Skrevet 22. juni 2005 Søøøøøt ny avatar ja, selv om jeg føler jeg blir hypnotisert... :o Så gøy at dere har funnet antrekket til G! :D Nå begynner ting å falle på plass! Slipper å lete etter antrekk til H vi, kjekt med uniform. Kjempestilig med uniform, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #3250 Del Skrevet 22. juni 2005 Søøøøøt ny avatar ja, selv om jeg føler jeg blir hypnotisert... :o Så gøy at dere har funnet antrekket til G! :D Nå begynner ting å falle på plass! Slipper å lete etter antrekk til H vi, kjekt med uniform. Jeg har valgt det med vilje, forstår du vel - så jeg kan mane dere alle i transe, til å gjøre akkurat det jeg vil for meg... Uniform er bærre lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 22. juni 2005 #3251 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har valgt det med vilje, forstår du vel - så jeg kan mane dere alle i transe, til å gjøre akkurat det jeg vil for meg... :sjokk: HJEEEELP! Uniform er bærre lækkert! Oooooh yeah! Me liiiike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. juni 2005 #3252 Del Skrevet 22. juni 2005 En hyper-state-klem til Toria og den nye avataren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #3253 Del Skrevet 23. juni 2005 Dere er nå goe´da... Anyway, I DAG dere...I DAG prøvde jeg kjolen min igjen, da jeg var til tilpassing! Og...*sukk*...den er bare så utrolig nyyydelig! Åh, jeg blir så fin! :-) Nesten så jeg blir forelsket i meg selv når jeg har den på! Men forelsket i kjolen, det ER jeg! Noe så til de grader! Og jeg hadde med meg forlover 1 i dag, og hun ble jo bare forelsket hun også! I kjolen altså ikke i meg...eller!?? Så nå skal kjolen syes helt til meg...dvs. det var stort sett bare lengden som måtte korrigeres, samt underskjørtets lengde, og en knapp måtte syes på, men ellers sitter den jo akkurat som støpt! Og sløret og skoene er jo bare prikken over i´en - sløret gjorde virkelig kjolen komplett! Kjolen er ferdig og skal hentes fredag 5. august! Som jeg GLEDER meg!!! Juba juba, bryllupsbaluba! *tam tam tataaam tam tam tataaam* Litt og og og splitter pine tullerusk jeg nå! HERLIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #3254 Del Skrevet 23. juni 2005 : Nesten så jeg blir forelsket i meg selv når jeg har den på! Litt og og og splitter pine tullerusk jeg nå! HERLIG!!! Så herlig Toria - at du føler det sånn!!! Gleder meg sånn til å se bilder av deg fra bryllupsdagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 23. juni 2005 #3255 Del Skrevet 23. juni 2005 Litt og og og splitter pine tullerusk jeg nå! HERLIG!!! Herlig at det ikke bare er meg som blir helt tullerusk av en "liten" kjole Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #3256 Del Skrevet 23. juni 2005 Å ja og ja...HURRA...jeg er så glad! *trallalalalallalalalalaaa* Er jeg litt rar og gal nå!?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #3257 Del Skrevet 23. juni 2005 Er jeg litt rar og gal nå!?? :oops: Rar og gal - og helt herlig, TT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 23. juni 2005 #3258 Del Skrevet 23. juni 2005 SÅ UTROLIG BRA!!!!! kjolen passer , slør og sko er perfekt til.. kan det bli bedre????????????? Jeg sier; NEEEEEEIIIII!!!! Unner deg virkelig denne følelsen TT!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 23. juni 2005 #3259 Del Skrevet 23. juni 2005 Dere er nå goe´da... Anyway, I DAG dere...I DAG prøvde jeg kjolen min igjen, da jeg var til tilpassing! Og...*sukk*...den er bare så utrolig nyyydelig! Åh, jeg blir så fin! :-) Nesten så jeg blir forelsket i meg selv når jeg har den på! Men forelsket i kjolen, det ER jeg! Noe så til de grader! Og jeg hadde med meg forlover 1 i dag, og hun ble jo bare forelsket hun også! I kjolen altså ikke i meg...eller!?? Så nå skal kjolen syes helt til meg...dvs. det var stort sett bare lengden som måtte korrigeres, samt underskjørtets lengde, og en knapp måtte syes på, men ellers sitter den jo akkurat som støpt! Og sløret og skoene er jo bare prikken over i´en - sløret gjorde virkelig kjolen komplett! Kjolen er ferdig og skal hentes fredag 5. august! Som jeg GLEDER meg!!! Juba juba, bryllupsbaluba! *tam tam tataaam tam tam tataaam* Litt og og og splitter pine tullerusk jeg nå! HERLIG!!! Så fantastisk!!!!! Det er en utrolig ubeskrivelig følelse når alt stemmer!!! Unner deg det etter kjolejakten du har hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #3260 Del Skrevet 23. juni 2005 Rar og gal - og helt herlig, TT! ...*s*... :oops: Takk! SÅ UTROLIG BRA!!!!! kjolen passer , slør og sko er perfekt til.. kan det bli bedre????????????? Jeg sier; NEEEEEEIIIII!!!! Unner deg virkelig denne følelsen TT!!!!!!! Alt passer, sitter helt som støpt - skoene ble knall til, sløret den perfekte match, og gjorde virkelig helheten! Og kjolen da...*sukk*...verdens fineste - helt objektivt selvsagt - og BARE MIN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå