Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brud2005

Så fin bukett, Toria.

Men har du gått bort fra den nydelig blå og hvite? :klø: Trodde du likte den så godt, jeg. :roll:

Den er for all del nydelig denne, jeg er veldig glad i hvite buketter.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooood helg, jenter!

Litt stillstand i planleggingen nå, blir vel mer action når jeg kommer til Oslo igjen mandag!

Da blir det serviettringer, bordkort, meny- og gjestehilsen-kort-produksjon så det holder!!!

Åhhh, som jeg gleder meg til kjoletilpassing nå!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vidunderlig bukett' date=' TT! :hjerter2:[/quote']

Tuuusen takk, så koselig at du synes den var fin! :wink:

...og enda mer koselig at du fortsatt følger med meg og andre her inne! Du er jo så god!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i bryllup i dag.... Grina som ei sil... Hvordan skal det gå når jeg gifter meg???? :roll:

Var det Kristin S´s bryllup du overvar???

Var det fint?

Åh, har tenkt på henne i dag altså - gleder meg så innmari til mitt nå...helt giftesyk! Bare 9 uker igjen nå vel! :hoppe:

Og KJOLEN! *sukk* GLEDER MEG SINNSYKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 9 uker igjen nå vel! :hoppe:

:o :o :o :o :o :o 9 uker - og hjelp - jeg gifter meg ei uke etter deg - 10 uker!!! nå fikk jeg litt bryllupsnerver. Har liksom hørtes så lenge ut til august - men 10 uker da...............jeg gleder meg masse...:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk glipp av Kristin sitt!!! Buhu... Men håper å få se bilder. En gammel kollega av meg giftet seg, måtte jo gå i kriken da. (Skulle levere gave også...) Tårene trillet på meg da vet du! Var så fint altså!!!! Jeg gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei snupp, I'M BACK IN TOWN! (eller i hvert fall på KG da :oops: )

Så fiiin bukett du ser på nå...passer utmerket til kjolen syns jeg! :wink::Nikke: Og ringputen fra e-bay var også kjempe søt...vurderer å ha utvidet ringpåsettelse vi også....*tenke* *tenke*

Kan tenke meg at du koser til hjemme hos bamsefar i lia...men godt å vite at dere har tenkt dere til Oslo snart også!

Klem til deg vic! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Tuuusen takk, så koselig at du synes den var fin! :wink:

...og enda mer koselig at du fortsatt følger med meg og andre her inne! Du er jo så god!

Må jo få med meg finalene vet du! :wink:

De kommer jo som perler på en snor nå framover! :)

I morgen er det 2 måneder igjen til den store dagen deres - tenk så fort det går! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

HEISANN VENNNEN!

Nydelig bukett du har funnet, den kan minne litt om min egentlig.

Flott ringpute du har kjøpt dere også, ebay-dronningen!!! :ler:

Kos deg på sørlandet den siste kvelden på en stund er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen, for at dere er innom!

:vinke:

Hei snupp, I'M BACK IN TOWN! (eller i hvert fall på KG da :oops: )

Så fiiin bukett du ser på nå...passer utmerket til kjolen syns jeg! :wink::Nikke: Og ringputen fra e-bay var også kjempe søt...vurderer å ha utvidet ringpåsettelse vi også....*tenke* *tenke*

Kan tenke meg at du koser til hjemme hos bamsefar i lia...men godt å vite at dere har tenkt dere til Oslo snart også!

Klem til deg vic! :klem:

It´s good to have you back, sweet! :klem:

Synes det med utvidet ringpåsettelse liksom blir litt ekstra, siden jeg ikke er så gira på den utvidete ekteskapsinngåelsen, samt at vi jo skal ha helt nye ringer. Har lyst til å markere det litt ekstra - etter å ha sagt JA! :hjerte:

Koser meg masse med bamse, men heldigvis blir han med inn og vi får en natt til sammen! :sjarmor:

Håper du koser deg med bamseprinsen din!

HEISANN VENNNEN!

Nydelig bukett du har funnet, den kan minne litt om min egentlig.

Flott ringpute du har kjøpt dere også, ebay-dronningen!!! :ler:

Kos deg på sørlandet den siste kvelden på en stund er det ikke?

Nå husker jeg ikke heeeeelt i farten hvordan buketten din så ut, men det demrer for meg...den er hvit og grønn og hengende den også, sant?

Siste kvelden i sør ja, helt riktig! Har hatt besøk av broren til G med samboer og lille nevøen, sett på fotball og bare kost oss! :wink: Nå har G krøpet til køys, men jeg sitter her og henger litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint med bukett av orkideer! Veldig classy og elegant. Likner veldig på den min svigerinne hadde... :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint med bukett av orkideer! Veldig classy og elegant. Likner veldig på den min svigerinne hadde... :rosasmil:

Tusen takk, Bride!

Vi har forresten en ny gjestestatus:

JA 40

NEI 5

IKKE SVART 30

11 dager til fristen går ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...