tommeline Skrevet 16. juni 2005 #3161 Del Skrevet 16. juni 2005 Hva bjørnunger angår, så gjenstår jo det å se da... Ja, vi venter i spenning ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #3162 Del Skrevet 16. juni 2005 Ja, vi venter i spenning ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #3163 Del Skrevet 16. juni 2005 Var forresten nettopp og prøvde tøy til han da... Og sjakett gjorde susen, med svart jakke... Meeen, han ble kanskje seendes litt vel stor ut i den!?? :klø: Vi synes det begge to, men tror det skyldes at de kun hadde for store størrelser inne! Han prøvde en diplomat-dress fra Wilvorst også, som sat som et skudd... Men jeg var ikke helt fornøyd generelt med salonges utvalg, og tror jeg skal ta han med meg til Kristins på Lillestrøm nå på tirsdag, når han allikevel skal til Jessheim med jobben - så får vi se om ikke det blir bedre da! Og så tror jeg nesten helt sikkert at jeg har bestemt meg for brudebukett nå, og skal se om ikke jeg kan få lastet opp et bilde før jeg stikker på undertøys-party hos min svigerinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 16. juni 2005 #3164 Del Skrevet 16. juni 2005 Et lite tips er å dra innom Solgunns også når dere først skal til Lillestrøm. De skal visst ha mye bra til mannfolka og veldig god service! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #3165 Del Skrevet 16. juni 2005 Et lite tips er å dra innom Solgunns også når dere først skal til Lillestrøm. De skal visst ha mye bra til mannfolka og veldig god service! Takk! Her kan dere forresten se buketten jeg sikler litt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 16. juni 2005 #3166 Del Skrevet 16. juni 2005 Her kan dere forresten se buketten jeg sikler litt på! *venter utålmodig på godkjennelse av bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 #3167 Del Skrevet 16. juni 2005 Ta å gå inn på ris,ros og tips og smisk litt Toria! Jeg skrev der i stad, at kg-mødrene var så vakre og gode, og vips så godkjente de bildene mine... Vil se bukett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 16. juni 2005 #3168 Del Skrevet 16. juni 2005 Så nydelig bukett, elsker orkideer! Skal også ha det i min bukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 16. juni 2005 #3169 Del Skrevet 16. juni 2005 Nydelig bukett snuppa! Skal du ha den som den er bildet, eller skal du ha litt farger i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #3170 Del Skrevet 16. juni 2005 Næææmen har du sett så fiiin en bukett da Du den var jo bare til å sikle etter da som du sa, har ikke sett så mange av de før. Grattis med funnet bukett vennen, da har vi det ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 16. juni 2005 #3171 Del Skrevet 16. juni 2005 Nyyyyyyyyydelig bukett altså, blir nok veldig stilig med litt blått i også!!! God natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 #3172 Del Skrevet 16. juni 2005 Oi!!! Du har tenkt på helt lik bukett som meg du!!!!! Fin bukett ja... Lurer på om det er lett å kaste den jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #3173 Del Skrevet 16. juni 2005 Ja, jeg tror den buketten kan bli en drøm...eller noe som ligner i det minste! Kunne kanskje tenke meg noe som var enda litt rettere, ikke så "rund" på toppen, men selvsagt bred, som blir smalere og smalere. Og så ser jeg for meg noen små, blå blomster innimellom! Da blir det litt friskere, og ikke så ensfarget til kjolen min... Oooh, gleder meg til å få kontakt med floristen igjen og veksle bilder og tanker!!! :-) Natta- til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 16. juni 2005 #3174 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei Toria Skjer mye for tiden, men jeg prøver å følge med i boken din likevel Vil bare gi deg en før jeg laller. Natti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #3175 Del Skrevet 17. juni 2005 Så har jeg gått "berserk" på eBay igjen, og bare MÅTTE kjøpe denne! Synes den ble veldig fin, matcher strømpebåndet jo! Men altså, veldig fornøyde begge to, Golli også - han synes det ble stilig siden vi har tenkt til å ha en utvidet ringpåsettelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #3176 Del Skrevet 17. juni 2005 Ja, det er viktig at ringputen matcher strømpebåndet ditt Men helt ærlig, syns den var kjempefin jeg og veldig personlig. Blir ett koselig minne å ha! E-bay dronninga vår!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 17. juni 2005 #3177 Del Skrevet 17. juni 2005 tittei,her e eg igjen så fine bukett,hørres lekkert ut m litt blått og!!! ringputen va kjempefine!!! tiaraen din og!!! lurte på om eg sku ha meg ein sånn eg og.... :oops: tar alle tinga dine eg :oops: ha ein fine helg teddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #3178 Del Skrevet 17. juni 2005 Ja, det er viktig at ringputen matcher strømpebåndet ditt Men helt ærlig, syns den var kjempefin jeg og veldig personlig. Blir ett koselig minne å ha! E-bay dronninga vår!!!!! Ja, ikke sant!? Kjempeviktig!!! Som om det er så mange som får sjansen til å se det liksom... Den er helt enkel, og som du sier - den blir et koselig minne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #3179 Del Skrevet 17. juni 2005 tittei,her e eg igjen så fine bukett,hørres lekkert ut m litt blått og!!! ringputen va kjempefine!!! tiaraen din og!!! lurte på om eg sku ha meg ein sånn eg og.... :oops: tar alle tinga dine eg :oops: ha ein fine helg teddy *s* Jaja, morsomt at du synes alt jeg har er fint da! :-) God helg, NB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 17. juni 2005 #3180 Del Skrevet 17. juni 2005 Så fiiiiiiiin ringpute! Blir et koselig minne og ha! Du er nok ikke den eneste som har gått berserk på eBay i det siste.. :oops: Ha en riktig god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå