TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #3141 Del Skrevet 15. juni 2005 Kjære søte Toriamor! Har du sett bilder av buketter med kvister og lignende på nett noe sted? Leter og leter' date=' men finner ikke noe som er i nærheten av å ligne buketten min.... [/quote'] Ikke som jeg kan komme på... Men jeg skal si fra med én gang jeg kommer over noe sånt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #3142 Del Skrevet 15. juni 2005 tøffa! Gjør som meg, ta laseroperasjon! Helt heeeerlig å slippe linser og briller! Ha en flott dag, Toria. Og lykke til med linser! SÅ tøff er jeg da ikke! :oops: Nei, men gid jeg kunne... Har tenkt tanken du, men jeg har så lite å korrigere at jeg ikke vil få noen støtte, og så vidt jeg kan skjønne så er ikke det noe som passer inn i vårt budsjett akkurat... :-? Er det ikke fryktelig dyrt?? Uansett, ved en senere anledning, så er det sikkert verdt det! :-) Men jenter, er i skikkelig kjøre-humør jeg i dag, så jeg bærter avgårde hjemover etter linsetimen jeg, i steden for imorgen... Men dere ser meg vel på forumet imorgen igjen tenker jeg! Og så er jeg tilbake i hovedstaden til tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2005 #3143 Del Skrevet 15. juni 2005 God tur hjem og kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 #3144 Del Skrevet 15. juni 2005 God tur da vennen!!!! Kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 15. juni 2005 #3145 Del Skrevet 15. juni 2005 KJøre-humør eller kose-humør?!?!? Uansett, kjør forsiktig snuppelure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. juni 2005 #3146 Del Skrevet 15. juni 2005 God tur og kjør forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 15. juni 2005 #3147 Del Skrevet 15. juni 2005 GOD TUR HJEM!!! Må kjøre forsiktig da! PS - operasjonen tok jeg privat, så det ble ganske dyrt ja. 30.000,- :o Men de har en flott ordning, så man kan nedbetale det rentefritt over 3 år. Det har jeg gjort. KOS DEG MED G! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 15. juni 2005 #3148 Del Skrevet 15. juni 2005 GOD TUR HJEM TIL G! Kjør pent nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2005 #3149 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er så stille i boka mi, vil du lage litt leven for meg? Føler at jeg snakker meg meg selv, til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #3150 Del Skrevet 15. juni 2005 Ville bare fortelle alle at jeg er vel hjemme, og ikke noe roadkill! Nå skal jeg kose meg med bamsen min og pizza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. juni 2005 #3151 Del Skrevet 15. juni 2005 Ville bare fortelle alle at jeg er vel hjemme, og ikke noe roadkill! Nå skal jeg kose meg med bamsen min og pizza! Godt å høre at det ikke ble splætt på veien. Kos deg med pizza og kosebamsen din du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 15. juni 2005 #3152 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvordan går det med valg av ringer,forresten? (hilsen veldig nyskjerrig Jullan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 15. juni 2005 #3153 Del Skrevet 15. juni 2005 Kos deg riktig så godt med din kjære og pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 15. juni 2005 #3154 Del Skrevet 15. juni 2005 Teddy og bamsen koser seg Blir det noen bjørnunger snart tro? Kos dere i kveld vennen! Tenker det var godt å komme hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 15. juni 2005 #3155 Del Skrevet 15. juni 2005 Er altfor sjelden innom her... skulle bare si og håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 16. juni 2005 #3156 Del Skrevet 16. juni 2005 teddy...så fint at du kosa deg ville berre ønska deg ein goe dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2005 #3157 Del Skrevet 16. juni 2005 Teddy og bamsen koser seg Blir det noen bjørnunger snart tro? Kos dere i kveld vennen! Tenker det var godt å komme hjem igjen. Den var god, Vigdis Godt å komme hjem til G tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #3158 Del Skrevet 16. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #3159 Del Skrevet 16. juni 2005 Næmmen...næææh...daboken leve eget liv igjen jo! Så søte dere er da jentene mine! Må jo bare få dele ut og og i fleng, tilbake til dere da! Vi koste oss godt i går! Og den pizzaen med pesto (fra en ny pizza-baker i området) må være noe av det aller aller beste jeg noen sinne har smakt tror jeg! Teddy og bamsen koser seg Blir det noen bjørnunger snart tro? Kos dere i kveld vennen! Tenker det var godt å komme hjem igjen. Den var god! Hva bjørnunger angår, så gjenstår jo det å se da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 16. juni 2005 #3160 Del Skrevet 16. juni 2005 Bjørnunger, ja! Venter i spenning på det! Han en superflott dag, søte Tedy! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå