Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Heldig du som kan strikke, har ikke tålmod til det. Kunne jo strikke før når jeg var mindre men etter siste gang jeg prøvde så bestemte jeg meg for å legge det til side for laaang stund.

Du skjønner... strikket et skjerf til sambo en gang og når han brukte den så begynte den å løsne fra hverandre.... og han kastet den :oops:

Ahhh, skjønner jo at det er kjedelig!

Meeen, det er jo aldri for sent og prøve, en annen gang kanskje! Skal uansett være sagt at det å strikke med ståltråd slett ikke var så galt, faktisk lettere...også rakner det jo ikke på samme måten. Men tålemod må man ha! :tunge1:

tomias - :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

Uansett.... du er så flink og de ringene ble bare heeelt nydelige.

Planer om å lære strikking en gang og nærmere bestemt når jeg skal kutte ut sigarettene. Nabo dama sa til meg en gang at det var bare å møte opp hos henne med garn og pinner så skulle hun lære meg å strikke :-)

Har lagt til nye bilder av bordkortene mine i albumet men er neppe godkjent enda. De bordkortene som ligger der frafør var jo bare sånne prøvelaga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da, SMS...at du kan lære deg og strikke anytime!

Nå skal jeg titte i albumet ditt altså! :-)

Selv var jeg et lite ærend på Panduro nettopp, og kjøpte inn resten av det jeg trengte av hjerter til serviettringene, og i samme slengen kjøpte jeg "basarbok" og små merkelapper slik at gaveoppakkerene mine kan merke gavene og skrive ned hva som er fra hvem. Gjorde det veldig enkelt igrunnen, og så var det ute av verden! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er ute av verden er jo kjempe fint!!!!! Ingenting er bedre:=)

Har som mål å bli ferdig med disse eskene våre denne uka jeg da... Og noen bordkort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, var bra jeg leste at du hadde kjøpt sånn basarbok, TT. Det har jeg nemlig glemt å skrive opp på huskelisten vår... og det er jo viktig ting å huske :sjarmor:

Det må forresten ha vært litt av en jobb med all strikkingen. Ble enda mer imponert nå! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er TT, flotte serviettringer :Nikke: De blir sikkert kjempeflotte på bordene og så gøy for gjestene at du har laget dem. Et fint minne å ta med seg hjem :P

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Så bra da, SMS...at du kan lære deg og strikke anytime!

Nå skal jeg titte i albumet ditt altså! :-)

Selv var jeg et lite ærend på Panduro nettopp, og kjøpte inn resten av det jeg trengte av hjerter til serviettringene, og i samme slengen kjøpte jeg "basarbok" og små merkelapper slik at gaveoppakkerene mine kan merke gavene og skrive ned hva som er fra hvem. Gjorde det veldig enkelt igrunnen, og så var det ute av verden! :wink:

Fint at du nevnte det med basaboka for det hadde jeg glemt helt. Gavelista er klar... det gaveoppakkerne skal skrive på, men mangler den siste den av organiseringen :-)

Bildet mitt er godkjent :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
hmmm... et lite spørsmål fra en clueless cons: Hva skal dere bruke basarboka til? gaver?

Basarboka skal brukes til gaver ja :ler:

Du er ikke clueless :klem:

Med den så er det enklere for de som pakker opp å gjøre redet for hva som er fra hvem. Litt greit for oss brudepar å vite egentlig hvor gavene kommer. Håper søster er litt nøye med det, tror ikke vi får titte så mye på gavene før vi kommer tilbake fra bryllupsreisen så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, var bra jeg leste at du hadde kjøpt sånn basarbok, TT. Det har jeg nemlig glemt å skrive opp på huskelisten vår... og det er jo viktig ting å huske :sjarmor:

Det må forresten ha vært litt av en jobb med all strikkingen. Ble enda mer imponert nå! :blomst_opp:

Så fint at jeg også kan bidra med noe slik at andre husker det de skal...føler jo at det alltid er jeg som snapper opp tips her og der! :ler: *s*

Men slik en basarbok var faktisk veldig greit. Trenger jo ikke mer enn en linje for å skrive navnet på de som har gitt gaven, og så blir det mer oversiktelig! :wink:

Basarboken er jo allerede ferdig nummerert, og koster ikke mer enn 15,- kroner heller...helt topp! Kjøpte hvite små merkelapper ved siden av, som bare nummereres og klistres på gaven igjen...

:sjarmor:

cons - skal finne SMB-tråden til deg jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Du er vår alle tiders Teddy :klem:

Du er god å ha her, kommer med tips og råd og trøst når vi trenger det.

Snuppa vår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
Du er vår alle tiders Teddy :klem:

Du er god å ha her, kommer med tips og råd og trøst når vi trenger det.

Snuppa vår :-)

:Nikke:

TeddyToria er den beste teddyen i hele verden. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005
Åhhhh... :grine:

Blir helt rørt jeg! :oops:

:kyss: til dere, aller herligste søte jentene! :kose:

:klem:

Du er så skjønn! .. også tar du like lett til tårene som meg - det er godt! :ler:

Blir kalt pingle, grinunge, og sippegjøk (ikke suppegjøk) på hjemmebane :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn..nå har jeg meldt meg aktiv i SMB...

Og akkurat nå er jeg litt kvalm etter en litt "for sunn" lunsj.. :ler2: (cottage cheese med nøtter og sure :( jordbær...)

Merker det kan bli hardt det her... :ler: Vi MÅ oppmuntre hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Du er så skjønn! .. også tar du like lett til tårene som meg - det er godt! :ler:

Blir kalt pingle, grinunge, og sippegjøk (ikke suppegjøk) på hjemmebane :hoho:

*NusseSusseKoseMoseKlemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan stå med pisken jeg..... :eeeh::ler2: og få fart på dere

:o Tenkte jeg skulle være med på SMB jeg også, men tror ikke jeg tør hvis SMS skal stå der med pisken altså... :ler2::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...