Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Uff da.. :trøste: Må være forferdelig å få en sånn telefon!!! Så godt at det gikk bra med han.

Han kommer sikkert til å kjøre veldig forsiktig hjem igjen, som tomias sier.

:blomst_opp:

Og du, du plager oss ikke med sånn info da! TULLEBUKK!

Håper du får en flott helg, så snakkes vi til uka!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titt tei :vinke:

Spennende å lese litt i boken din igjen, lenge siden sist jeg har vært her inne.

Skal dere allerede nå ha prøving i kirken? Så heldig da :P Vi får ikke det før noen dager før vi skal gifte oss :-x Du må skrive referat fra prøingen og den laaange kirkegangen :wink:

Skummelt å lese om pappaen din, for hvor fort slike ting kan skje. Men enda godt å lese at det tross alt gikk bra !! :klem:

God helg til deg og tjo hei :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:o Huff, så innmari ekkelt Teddy! Men veldig godt at det gikk så bra! Æsj, sånt er skikkelig pyton! Men han tar det nok ekstra med ro på hjemveien skal du se..

Håper du får en fin helg i hovedstaden Vic. Jeg blir med morsan og farsan til hytta og blir frisk der. Fikk beskjed av sjefen min at jeg ikke skulle ha dårlig samvittighet og bare sørge for å bli frisk...særlig nå som jeg snart skal gifte meg...(thi-hi..han er nå søt også da...tror jeg rekker å bli frisk til den 20 august.. :ler: )

Men vi kan jo bare holde kontakten via telefon vi da snuppa. Men god helg ønsker jeg deg uansett! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: :klem: :klem: til alle som vil ha! :wink:

Pappa har det bra, det er sikkert bare jeg som blir sånn skikkelig hønedatter! :hoho:

Men nok om det...

Leverte prøvingsattesten på prestekontoret i dag, så nå er det i boks også!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: :klem: :klem: til alle som vil ha! :wink:

Pappa har det bra, det er sikkert bare jeg som blir sånn skikkelig hønedatter! :hoho:

Men nok om det...

Leverte prøvingsattesten på prestekontoret i dag, så nå er det i boks også!

heisann teddy :P

tar gjerne ein klem og tre eg :ler:

så bra at da går fint m papen din :)

godt m alt so e ordna :wink:

goe helg t deg vennen :vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladnyhet: Kjolen din er solgt frøken!!!! Meg og mine selgertalenter.... Eller var det bare kjolen som er helt fantastisk???? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gladnyhet: Kjolen din er solgt frøken!!!! Meg og mine selgertalenter.... Eller var det bare kjolen som er helt fantastisk???? :hoho:

Tror det må være kjolen som er helt fantastisk jeg! :tunge1:

*ert ert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også :hoho: For den er det!!!!!

Nå må jeg fortsette letingen etter min kjole da..... :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Vil liksom ikke leie, vil sy om til dåpskjole jo.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

:ler: Du får sikkert høre fra G at jeg snakket med han igår på msn.

Trodde jo det var deg :oops:

Så bra jeg ikke snakket alt for mye om 20.aug for da hadde han vel trodd vi var gale :ler:

Så forøverig at du var innom boka mi igår, men klarte ikke å skrive tilbake var så :Gjesp: og var på tur til seng for å :sove:

Idag skal jeg bestille blomster til bryllupet så snart Mr.M kommer seg opp fra senga. Han var ute igår på byen med gutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Er det mulig??? Teddy's dagbok nede på side 2 :o

Opp igjen med deg.

Huff. Skjønner godt at du fikk deg en skikkelig kaldusj vder. pappa'n din. Enda godt at det gikk bra. Men tror ikke du skal være redd for hjemturen hans. Om du er nervørs og engstelig for at det skal skje igjen, så er nok han enda mer. Han kommer til å sitte med øyne på stilk tenker jeg.

Koselig med samtale med presten. Vi skal ikke ha det før to dager før vi gifter oss vi. Synes det er sent, men fordelen er jo at ungene får generalprøve kun kort tid før vi gifter oss.

Ha en fin søndag snuppelure! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært effektiv og laget serviettringer som perler på en snor. Hele 12 stykker har jeg strikket og sydd sammen! :sjarmor: Puh!

Har gjort de litt om da, til en noe enklere utgave, ved rett og slett bare pynte de med et enkelt, blått hjerte og synes det ble kjempeelegant! :wink:

Serviettene skal være helt hvite, og ettersom ringene strikkes av sølvtråd og pyntes med blått hjerte, vil vårt fargevalg går igjen komplett ved borddekkingen - hvitt, blått og sølv! Tror det blir veldig fint!

Bilder kan sees her og her når godkjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teddy!

Gleder meg skikkelig til bildet er godkjent! :hoppe:

Hatt en bra helg snupp?

Joda, helgen har vært bra den! :-)

Men vi må prate litt! Sender deg en PM jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa
Bilder kan sees her og her når godkjent!

SUPER fine Teddy...du er bare så utrolig flink når det gjelder det der altså! Eller egentlig når det gjelder ALT! Ingen er så god som du da....ingen er så god som du... :digge:

Men vi må prate litt! Sender deg en PM jeg!

:o oj da, noe galt vennen?? Det er bare å ringe...håper du vet det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det blir jo kjempestilig, Toria!!

Veldig lekkert altså. Det kommer til å bli så gjennomført det bryllupet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

hei Teddymor!

Tusen takk for koselig sms! :klem:

Du, de serviettringene er så fine, vic. Der har du virkelig fått til noe supert som gjestene vil legge merke til. :tommelsmil:

Ellers var det dåp i dag, ja - som jeg skrev i meldingen. Har hatt besøk av familie og holdt på med gavene siden torsdag, så nå er vi helt ferdig. Og som Izaria - eggstokkene mine er ikke modne. :ler:

Håper du har det bra, vennen min, og har hatt en god helg.

:kose: til deg!

*mooose*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...