Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:klø:

Hva er det den gullsmeden heter igjen da!?? Bergum tror jeg. Ligger ikke på National nei, men i et bitte bitte lite lokalet på Valkyrien, rett ved Lille Vinkel Sko...

Izaria - ikke noe problem det vettu! Blir uansett til neste torsdag tenker jeg, før jeg skal en snartur hjemover og ta med meg Golli tilbake, da han skal på en konferanse på Jessheim - vi har allverdens med tid!

Bare blir frisk du! :kyss:

Kom akkurat hjem fra møte med presten, og det var så kjekt! :wink: Han er jo så god!

Nå har vi gått igjennom vigsels-gangen, og jeg har fått alle forslag til skrifter som vi skal lese igjennom! Har vel egentlig bestemt oss helt for salmer, men er litt usikker på inngangsmasjen. Fikk uansett vite at organisten er en av nordens beste, så det var jo kjekt - hun improviserte og spilte så og si ALT! :-)

Og så får vi så gooooood tid!!! For de som skulle gifte seg kl. 14, altså etter oss, de har flyttet bryllupet til august 2006, og ingen nye har meldt seg...så da kan vi ha litt ekstra innslag og ta oss god tid på kirketrappen! Veldig allright synes jeg. Tenkte en sekund på om vi skulle flyttet vielsen til kl. 13.30, men nå er jo invitasjonene vel sendt ut og det blir bare styr! Alt er jo lagt opp etter kl. 13 nå også! Men det er jo tyyypisk da...etter så mye om og men med kirken, fordi de hadde lovet bort vårt klokkeslett til noen andre ved en feiltakelse, bare for at de skal "trekke seg" i siste liten! :roll: Avtalte forøvrig at vi skal ha innkjøring og prøving i kirken den 5. august kl. 14, gleder meg til det også! :-) Tror det blir veldig bra, for som sagt så er presten en utrolig søt og morsom mann... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Så gøy at alt begynner å falle på plass i kirken! :D

Ingen ting er vel bedre enn når det klaffer med presten! ;)

Ha en fantastisk flott torsdag! :rosasmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at presten var like søt IRL!

:-)

Ang. websidene så er det bare å sende meg an mail så skal jeg ta en titt på det ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Selv skal vi ikke ha møte med presten før uken før.....Synes det er så lenge til og altfor tett opptil.

Sikkert bare for at jeg er litt kontroll-freak :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

BØØØØØØØ :eeeh: , vart du skræmt nå :ler:

Er så i rar humør idag... sikkert pga etter å ha bli knadd så godt av fysioen min :ler:

:hoppe: tenk at du nå har hatt samtale med den koselige presten... enda et tegn på at snart er det tarantata tarantata tarantata

:hjerter: 20.08.05 :hjerter::bryllup:

Så dere skal altså en gang til i kirken for øving altså :roll: hmmm... kanskje vi også skal det. Må jo spørre. Skal til samtale den 23.juni og hun sa at vi måtte ha salmevalget og andre innslag i orden. Håper hun ikke er så streng presten vår... hva i f* er det de egentlig spør om? Spør de om det som er litt flaut å snakke med prester om eller? Sikkert dumt men tenk om de gjør det... hva skal i så fall jeg svare.. eh...nei vi gjør det aldri :fy: :ler::ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Ikke så dumt å ta en gjennomgang og øving på alt sammen. Min var jo så nervøs at han var på vei rett ned på altrerringen da vi skulle reise oss for presten - som du så :ler:

Høres ut som en fin prest dere har fått.

Hvilke salmer og tekster har dere valgt ut da?

Og hva skal dere ha på inn og ut marsj?

Tenk deg den lange veien opp til alteret da - det er jo bare en drøm :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at presten var søt:=)

Tror ikke vi skal til samtale før i august jeg.. Men har møtt presten" vår " ved en rekke anledninger nå, og han er så søt.. Virkelig:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere skal altså en gang til i kirken for øving altså :roll: hmmm... kanskje vi også skal det. Må jo spørre. Skal til samtale den 23.juni og hun sa at vi måtte ha salmevalget og andre innslag i orden. Håper hun ikke er så streng presten vår... hva i f* er det de egentlig spør om? Spør de om det som er litt flaut å snakke med prester om eller? Sikkert dumt men tenk om de gjør det... hva skal i så fall jeg svare.. eh...nei vi gjør det aldri :fy: :ler::ler: .

Øving og øving...vi skal i allefall ha en gjennomgang, så vi vet hvor vi skal gå, stå og sitte når! :wink: Kommer jo til å være så "forvirra" på den store dagen, i full iver, slik som Heidi skriver her om sin kjære...søte mannen til Heidi! *s*

Vi trengte ikke ha salmene klare nå, det tar vi i august. Presten ville bare vite i hvilke rekkefølger vi hadde tenkt, og om vi ville ha to eller tre salmer, solistinnslag mm, bare så han visste det. Og hvilke navn vi ville han skulle si i kirken og sånn... Ellers var det bare litt løst og fast!

Ikke så dumt å ta en gjennomgang og øving på alt sammen. Min var jo så nervøs at han var på vei rett ned på altrerringen da vi skulle reise oss for presten - som du så :ler:

Høres ut som en fin prest dere har fått.

Hvilke salmer og tekster har dere valgt ut da?

Og hva skal dere ha på inn og ut marsj?

Tenk deg den lange veien opp til alteret da - det er jo bare en drøm :hjerte:

TE var jo bare superskjønn! Hadde sikkert gjort det samme jeg, eller Golli for den sakens skyld! :ler:

Nå holder vi en knapp på "Å leva det er å elska" og "Herre Gud, ditt dyre navn og ære". Skal uansett ha "Å leva..."! Når det kommer til utgangsmasj så hadde vi tenkt Purpose (Nordraak), og vi skal ha den, jeg bare lurer på om jeg vil ha den inn isteden... Men på samme tid så er jo den klassiske Mendelsohn laaang, og det kan jo være et pluss siden jeg og pappa har så laaang vei å gå! :o :ler: :-) Er litt usikker der - mulig jeg vil ha Brudeslått fra Øre inn el. ut, sammen med Purpose! Vet ikke helt enda! :klø: *tenke tenke*

Ja, det blir et stykke å gå gitt - lengste i Norge sa presten! Ikke dårlig! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Sjommelom vennen :vinke:

Tusen takk for koselig melding i dag. Det gledet et lite pikehjerte :ler: Eksamen er overstått og jeg er skutt! Står på hodet nedi vaskebøtten nå før min søster ankommer senere i kveld. :( Sliten.

Så nå har du fått pratet med presten.. Det var jo bra. Fin salme dere har valgt, hold en knapp på den. Ellers kan du jo se hvordan Mendelsohn fungerer 25. juni og om den varer helt frem til jeg har nådd alteret, eller om organisten må begynne på nytt :ler: Bare husk at jeg blir skikkelig fornærmet hvis dere ikke velger den etter å ha sett meg i kirken. :hoho:

Nei, tilbake til vaskefillen.

:klem: til verdens beste teddy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får vi gjøre. Gå kjeeempesaket :hoho:

Så bra du er fornøyd med presten, TT!

Vi blir viet av min onkel. Er veldig glad for det, og han er så engasjert i det hele.

Fine brudemarsjer dere har funnet fram til. Jeg syns den fra Øre er finest av de du nevner (så den har vi valgt :wink: ). Fint blir det uansett :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å i alle himlens navn og riker! :o

Pappa reiste ironisk nok til en venn i Kr.sand i dag, kjørte kl. 13...og jeg begynte å bli litt urolig siden jeg ikke hadde hørt noe, og han skulle ringe når han kom frem. Mobilen har vært av også! Men så ringte han da, nå nettopp, bare for å fortelle at han endelig var fremme da...etter å ha sovnet bak rattet og kjørt av veien! :o :o :o

Det gikk visst ikke så fort da, for han hadde sittet i sakte kø, på leting etter et sted å stoppe for å ta en pause...men så duppet han av og kjørte rett i autovernet, punkterte to dekk og fikk seg en støkk! Det gjorde jeg også nå!!!

Det gikk jo veldig bra dette, men det er liksom sånt som jeg frykter aller mest og som setter en støkk i meg! :( Nå tenker jeg nesten bare på at det kan skje noe når han skal kjøre hjem igjen neste uke... :-x

Fikk litt høy puls her nå jeg...

(ikke meningen å plage dere med anti-bryllupsinfo da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o

Uffaseg, så ekkelt!

Skjønner veldig godt at du blir litt :( og bekymra!

Men nå tar han det sikkert veeeldig med ro når han kjører tilbake tenker jeg, så det går helt sikkert bra.

En stooor :klem: fre mag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa meg da... Det var ikke bra!!! oi, oi.. Godt det gikk bra med ham da!!!

men du... Sendt deg en mail jeg:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

:trøste: nei nei nei

Skjønner at du fik en støkk i deg, ikke lett er det når en får en slik telefon.Kjempe bra at han er i trygge hender nå.

En stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Fy, ja, det er sånne telefoner man ikke ønsker å få... :-( Godt det gikk bra med han da!

Ville bare titte innom for å ønske GOD HELG, TT! :D

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra med utforkjøringen, men tross alt bra at det gikk bra med ham!!! Forferdelig følelse det der!

Han en fin helg! :vinke:

Utdrikningslaget mitt er visst i morgen, så jeg er spent..., og gleder meg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...