Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som det kan bli noen flotte ringer ja.. :wink:

Enkle men spesielle.. Liker også når det er litt bredde på de. Blir nok kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ringer laget til dere! Høres ut som fine ringer, i alle fall hvis jeg tenker riktig i forhold til hvordan du har beskrevet dem... :ler:

Dumt med jobben som glapp :veldigsur: , men det kommer noek flere muligheter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Sjå her ja... du stikker innom idag? :ler:

Spennende med ringene vennen... håper dere går for de. Artig å ha noe som bare er laget for dokk 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Oj, det hadde jo vært kjempemoro om dere kunne få ringene akkurat som dere ønsker - og HELT unike også, da - spesiallaget til dere! :tommelsmil:

Synd med den jobben, men da venter det nok en mye, mye bedre jobb på deg der ute et sted! :Nikke:

Ha en fortsatt fin dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med presten...verdens koseligste, søte "gamle" mann! :-)

Har luftet litt tanker og ideer, og er sååå på nett, skikkelig god tone! Skal møte han imorgen kl. 10 på prestekontoret i Uranienborg...bare for å få en litt bedre oversikt og noe informasjon, og videre avtale for gjennomkjøring mm. Iiik!

Gleder meg bare så masse nå!!!

:hjerter:

Fikk bare lettere hetta da han jo sa at jeg og den stolte far fikk litt av en vei å gå til alters, siden kirken vår innehar landets lengste altergang! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Åh.. så koselig

Fikk ikke du en følelse om at " jammen nå er det ikke lenge til"

Sommerfugler i magen og geier, tenker jeg :-)

Gleder meg til vi skal... men du...........måtte ikke dere ha bestemt salmene og slikt da til møte med han? Det må vi :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TT, du er jo kjempeheldig som har lang kirkegang å gå opp :) Det er jo så fint når bruden komme inn, og det går ofte alt for fort... jeg må nok øve meg på å gå kjempesakte siden kirken er liten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Men TT, du er jo kjempeheldig som har lang kirkegang å gå opp  :)  Det er jo så fint når bruden komme inn, og det går ofte alt for fort... jeg må nok øve meg på å gå kjempesakte siden kirken er liten  :ler:

Skal øve sammen med deg jeg :ler: for jeg har ihvertfall ikke lange biten å gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så dumt at ikke jobbintervjuet ble noe av, men tror det er som Kverula sier, det er fordi det er en MYE bedre jobb til deg rett rundt hjørnet!!! :Nikke: :Nikke: :Nikke:

Alt ordner seg for engler som deg! :gullengel:

Så moro med ringer, håper dere får en god pris. Hørtes veldig stilig ut, men vi må jo selvfølgelig få se bilder hvis det blir de.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Så spennende med ringer da :tommelsmil: De kommer til å bli nydelige (og noe som det høres ut som dere liker begge to også :) Ser også veldig for meg hvordan de ser ut. Lekre!!! :sjarmor:

Å så koselig å snakke med presten da! Blir spennende med samtale i morgen. Har du kirkeprogram ferdig som du kan ta med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at ikke jobbintervjuet ble noe av, men tror det er som Kverula sier, det er fordi det er en MYE bedre jobb til deg rett rundt hjørnet!!! :Nikke: :Nikke: :Nikke:

Alt ordner seg for engler som deg! :gullengel:

Så moro med ringer, håper dere får en god pris. Hørtes veldig stilig ut, men vi må jo selvfølgelig få se bilder hvis det blir de.

Engel du...søte! :klem:

Blir spennende med ringer. Han ringte i dag, sa ham måtte tenke litt på det før han ga noen tilbakemelding, ville gjerne gjøre det litt ekstra! :wink: Så får vi bare se hvor dyrt det evt. blir... Har funnet frem til to par ringer på chanti.dk også, som vi vi ha hvis ikke økonomien tillater de spesialdesignede!

Dere skal selvsagt få se bilder når det blir tilgjengelig!

Å så koselig å snakke med presten da! Blir spennende med samtale i morgen. Har du kirkeprogram ferdig som du kan ta med?

Har en mal til kirkeprogram som jeg tenkte å ta med, så kan vi snakke litt ang. salmer og tekstlesing og gangen i vielsen. Han er så god, så utrolig lett å snakke med og skikkelig interessert - tror det blir kjempebra. Gleder meg til å snakke med han!

God natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

hei snuppa, beklager fikk ikke ringt deg i går...men jeg er ikke i form og ville bare ligge hjemme å sove når jeg hadde fått gjort det jeg skulle gjøre (kjolen er i hus og er SÅÅÅÅ nydelig!).

Men kan jo ta det en annen dag, ikke sant?

De ringene hørtes kjempefinr ut teddy. Hvilken gullsmed er det dere kjenner? Holder han til på National? Jeg kjenner nemlig også en.. :wink:

Og heldige du som skal møte presten..vi skal ikke det før 1 august...

Ha en fin dag! Gir deg oppdateringer etter at jeg har vært hos Nina! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...