Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Åh, eg skal tidleg opp for å lese i morgon, så eg kan ikkje feste.... Men tar meg ei flaske med brus!! ;):perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 200 sider og 3000 innlegg - gratulerer :blomst_opp:

:o

Dette har visst gått meg hus forbi... :oops:

Sprøtt! Full fest i dagboken også er ikke jeg her engang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

Hei snuppa mi!

Hvordan går det? Savner du G allerede? Hvor lenge blir du i Tigerstaden nå? Vet du noe mer om sommerjobb i Oslo? Mange spørsmål... :oops:

Håper jeg får sett deg i løpet av uka...selvom jeg er så busy busy :roll::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

:o

Dette har visst gått meg hus forbi... :oops:

Sprøtt! Full fest i dagboken også er ikke jeg her engang! :ler:

:ler:

Lenge siden sist snuppa... har du fått jobb nå mon tro :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

:vinke:

Dere fester ivei her i dagboken min ser jeg! :ler:

Hei snuppa mi!

Hvordan går det? Savner du G allerede? Hvor lenge blir du i Tigerstaden nå? Vet du noe mer om sommerjobb i Oslo? Mange spørsmål... :oops:

Håper jeg får sett deg i løpet av uka...selvom jeg er så busy busy :roll::tunge1:

Tror jeg blir i byen til søndag! Jobb vet jeg ikke enda, har bare sagt fra meg de vaktene jeg fikk på sona...orker ikke, vil ikke! Solgte den ene laptopen og fikk såpass med penger at dersom jeg ikke får jobb før bryllupet, så greier vi oss allikevel! :wink:

Men jeg søker da rundt!

Antakelig reiser jeg bare til Kr.sand for noen dager, så vi kan finne ringstørrelsen til Golli, samt få prøvd sjakett mm. til han! Gleder meg til det! :hjerte:

Ellers savner jeg han jo, men akkurat nå er det litt deilig å bare lalle rundt for seg selv, treffe venner og ta livet med ro her hjemme-hjemme!

Og - det går bra! :-)

Ha en fiiiiiiine dag alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kose deg i Oslo, Toria!

Jeg har forresten bestilt strømpebånd i dag... :rosasmil: :ler:

Herme, herme, herme... :sjenert:

Ha en riktig fin dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får kose deg i Oslo, Toria!  

Jeg har forresten bestilt strømpebånd i dag... :rosasmil:  :ler:    

Herme, herme, herme...   :sjenert:  

Ha en riktig fin dag!  :D

Tusen takk!

Og HERM ivei! :wink: Er jo bare morsomt at det er så mange av dere som falt for ideen!

Nå har jeg forresten funnet ut at jeg reiser til Kr.sand på søndag, skal på jobbintervju til mandag! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten funnet ut at jeg reiser til Kr.sand på søndag, skal på jobbintervju til mandag! Spennende!

OJ! Så bra! LYKKE TIL!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jobbintervju - så spennende. Lykke til da.

Og kose deg masse hjemme i Oslo. Sikkert deilig å ha noen dager for seg selv til å treffe venner og være sammen med familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brud2005

Hei Toriavennen :vinke:

Så du blir til søndag? Må se om ikke vi kan få tatt oss en kaffe eller utepils før den tid, hva? :roll:

Så bra at du sier fra deg vakter når du er så lei. Nyt livet og ukene før bryllupet - det har du nok mye igjen for. Viktig å kose seg med planleggingen.

Her i gården begynnner det å bli litt slitsomt, dåpen nærmer seg, eksamen, familiebesøk x 2 - og jeg som bare vil drømme om bryllup og helst ikke gjøre noe annet :ler2:

Spennende med jobbintervju - det går nok bra! Pleier å ordne seg for snille jenter, vet du :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du blir til søndag? Må se om ikke vi kan få tatt oss en kaffe eller utepils før den tid, hva? :roll:

psssssssssssst :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men nå ser det ut til at jobbintervjuet ikke blir noe av, for de ringte og meldte at stillingen var besatt! :roll:

*hmpf*

Nu vel, jeg blir i Oslo enn så lenge jeg da... :wink: Må bare hjemom en tur for å tilpasse kjole og dra med meg gommen min til en salong for å prøve antrekk til han.

Ellers var jeg innom en gullsmed som mamma kjenner i dag, han var ikke inne, men vi snakket med kona og hvis ikke prisen blir for høy, skal han designe våre ringer - bare til oss! Han skulle kontakte oss imorgen/torsdag ang. muligheter og priser...

Har bestemt oss for at jeg skal ha en ring som er mellom 5 og 5.5 mm bred, mens Golli skal ha en 6 mm bred ring. Får vi det som vi vil, uten at det koster flesk, blir ringene blanke i gult gull, men med en stripe hvitt gull i, litt mot den ene siden...slik at stripen med gult gull blir bredere på den ene siden, i forhold til den andre! Forståelig!?? Gleder meg til å høre hvilke muligheter vi har i alle fall! :-)

Huldra...du må jo baaare bli med, om det var det du siktet til, som jeg regner med - koselig å treffe deg også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...