Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:vinke:

Tusen takk for hilsen i boka mi :P

Så koselig å lese om Heidi`s dag.

Tenk, neste lørdag er det min tur :hjerter::hoppe:

Ha en strålende fin søndag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*kremt* :oops: ...maste jeg midt på natten mon tro? Så jo ikke på klokken jeg...var bare så ivrig på å få deg ut og ned der jeg var. Masse gamle kjente! Du hadde syns det vært gøy :-) !

Næmmen, søteste du! Det gjorde INGENTING!!! Jeg bøe bare litt :oops: over at jeg sovnet på senga i badekåpe mens jeg ventet på at den sirumpa mammaen min skulle svirre seg opp av badekaret! :oops: :ler:

Skulle veldig gjerne ha kommet, men ettersom kl. var halv to og jeg lå underdyna i bare trusa, så fant jeg ut at det ble litt sent... Innen jeg hadde fått på meg noe tøy og kommet meg ut og ned, så hadde vel de fleste gått!

Uansett, jeg blir GJERNE med ved en senere anledning - må få til en liten fest snart! :wink:

Uansett..gårsdagen var jo kjempehyggelig! Du er jo en så herlig jente! Veldig morsom å være sammen med og har den ene historien etter den andre...alt fra gå-på-lyktestolper-historier til løver-som-spaserer-rett-foran-deg-midt-uti-huttaheita-historier... :-) ..Syns det var kjempe spennende å sitte å høre på!

Takk, vennen! Sier bare i like måte jeg - du er jo helskjønn!!! :hjerte: Og så er det jo bare artig du gidder å høre på! Akkurat i går må jeg innrømme at jeg nå føler at jeg bare bablet masse tull og tøys :oops: , men godt å fortelle litt, for akkurat rundt det med Afrika er ikke Golli noe interessert i! :tunge1:

Og Heidi ja...et kapitel for seg selv. Kjempe nydelig jente! (Herregud...hun har aldri sett meg før..og jeg står å gråter i kirken... :oops: )Som du sier så var kjolen hennes enda vakrere irl, sløret og tiaraen satt perfekt og frisyren var så elegant. Og brudgommen var også så stilig! De så så lykkelige ut! :hjerte:

Flotte begge to var de! Enn meg da, som nesten begynte å grine idet klokkene ringte inn!??! :o :ler:

Takk for i går!

Like så!

Regner med at vi snakker sammen senere snupp... :kyss:

Det gjør vi - garantert! :kose:

Tusen takk for hilsen i boka mi :P

Så koselig å lese om Heidi`s dag.

Tenk, neste lørdag er det min tur :hjerter::hoppe:

Ha en strålende fin søndag

Ja, tenk...neste lørdag er det din tur! Så herlig heldig du er! :hjerte:

Ha en strålende søndag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann vennen!

Det var kjempeoselig å treffe deg i går!

Enig med deg vedr. Heidi. Kjolen var jo bare helt nydelig på bildet men alikevel enda penere i virkeligheten.

Det var bare helt topp å overvære vielsen og så koselig med lunchen på brygga etterpå! Vi må gjenta det en annen gang :wink:

Dere er jo så søte og gode både du og J!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei vennen min!

Vet du hvor lenge du blir i Oslo, eller? :roll:

Vil jo gjerne treffe deg etter eksamen :)

Takk for hilsen i dagboken. Dagboken er et av de få lyspunktene jeg har frem til torsdag... :-( :wink:

Ville bare innom for å gi deg en klem. Får egentlig ikke lov til være her, skjønner du.. :oops:

:kose: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann søte, snille Toria! :rosasmil:

Da har jeg endelig fått lest igjennom dagboka di siden jeg var her sist... Puuuuh... Det tok lang tid! :ler:

Håper virkelig du får mannet deg opp til å tatt det bildet, tror nok G vil synes det er verdens beste morgengave!

Skulle ønske jeg hadde hatt råd til å gjøre det selv!

Gratulerer med ferdig utdanning, sykepleier Toria! :Hehe:

Jeg må forresten bare si det en gang til, kjolen din er fantastisk flott - og du ser utrolig fin ut i den. G kommer til å stortute når du kommer "dansende" opp midtgangen! :D

Ha en fortsatt fin kveld, Toria!

Stooooooor :klem:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var utrolig hyggelig å hilse på deg i kirken i går og tusen takk for den nydelige rosen :klem:

I like måte, du skjønne nydelige nybakte fruen vår! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!

Hei søte! :vinke:

Vet du hvor lenge du blir i Oslo, eller? :roll:

Ikke helt sikker... Søker jobber jeg nå, så får jeg sommerjobb her, blir jeg i Oslo frem til bryllupet! Må selvsagt noen turer hjem, og så skal vi ha to uker på hytta i juli...men jeg er veldig klar for å tilbringe sommeren i hjembyen altså! Er jo så mye som skal ordnes også, og da er det kjekt å være "der det skal skje"! :wink: I første omgang blir jeg iallefall til helgen, for pappa skal reise bort og da kan jeg også holde mamma med selskap!

Vil jo gjerne treffe deg etter eksamen :)

Takk for hilsen i dagboken. Dagboken er et av de få lyspunktene jeg har frem til torsdag... :-( :wink:

Ville bare innom for å gi deg en klem. Får egentlig ikke lov til være her, skjønner du.. :oops:

:fy:

Synes du er flink jeg, som holder deg såpass mye unna disse sidene om dagen, som du gjør. Men gleder meg til du er tilbake igjen for fullt da...selv om det nå bare er 20 dager til du skal gifte deg!!! :o :hjerte:

:kose: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann søte, snille Toria!  :rosasmil:

Da har jeg endelig fått lest igjennom dagboka di siden jeg var her sist... Puuuuh... Det tok lang tid!   :ler:  

:oops:  :wink:  

Søte du! Godt¨å ha deg tilbake fra det store utland! :klem:

Håper virkelig du får mannet deg opp til å tatt det bildet, tror nok G vil synes det er verdens beste morgengave!

Skulle ønske jeg hadde hatt råd til å gjøre det selv!

Jeg hadde store planer, men nå tror jeg det må legges på hylla...rett og slett pga. økonomien. Får det ikke til å strekke til med så mange tusen nå! Men det kommer jo senere anledninger, så som 1 årsdagen og 25 årsdag og andre merkedager etterhvert... Jeg vil definitivt gjøre det engang, om ikke for han, så for meg selv! :-)

Gratulerer med ferdig utdanning, sykepleier Toria! :Hehe:  

Tusen takk! :kyss:

Jeg må forresten bare si det en gang til, kjolen din er fantastisk flott - og du ser utrolig fin ut i den. G kommer til å stortute når du kommer "dansende" opp midtgangen!   :D  

Håper inderlig det...ikke at han stortuter nødvendigvis, men at han bare synes jeg er fantastisk vakker, og bare hans! :hjerte: Det blir et stort øyeblikk uansett!

Ha en fortsatt fin kveld, Toria!

Stooooooor :klem:

:blomst_opp:

Mose :kose: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 sider, Toria!!! :hoppe: Wow! :D

Skjønner godt du ikke har råd til bildet nå, nok å bruke penger på fremover...

Men var et utrolig godt råd til 1-års bryllupsdag!

Natta- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du droppa bilde-ideen helt? :-(

Enn så lenge har jeg droppet den...

Ser ut til at det blir en sommer uten jobb, og uansett så må vi prioritere pengene til andre ting. Litt vanskelig å bortforklare 3 500,- sånn uten videre liksom... :ler:

Men jeg vurderer seriøst å gjøre det, enten til 25 årsdagen hans eller til 1 årsdagen vår! For gjøre det, det SKAL jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke engang merke til de 200 sidene jeg! Det må jo feires!

8) :sjarmor::hoppe::vinke::rosaengel::sminkedokke::digge::perebrus: :blomst_opp: :danse::kose::klappe: :hjerter2: :D :Hehe::hoppe::kul::smoke::lol::danse::blomst::klappe: :blomst_opp: :Hehe: :-D :digge::perebrus::vinke::hoppe::kyss::tommelsmil: :blomst_opp: :klappe::danse::kose::lol::klem::idesmil::tommelsmil::hoppe::vinke::sminkedokke::sexy: :blomst_opp: :danse::klappe: :hjerter2: :transe: :ekstra kul: :hoppe::vinke::sjarmor::kul::danse::vinke::klappe::hoppe::kul::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La ikke engang merke til de 200 sidene jeg! Det må jo feires!

8) :sjarmor::hoppe::vinke::rosaengel::sminkedokke::digge::perebrus: :blomst_opp: :danse::kose::klappe: :hjerter2: :D :Hehe::hoppe::kul::smoke::lol::danse::blomst::klappe: :blomst_opp: :Hehe: :-D :digge::perebrus::vinke::hoppe::kyss::tommelsmil: :blomst_opp: :klappe::danse::kose::lol::klem::idesmil::tommelsmil::hoppe::vinke::sminkedokke::sexy: :blomst_opp: :danse::klappe: :hjerter2: :transe: :ekstra kul: :hoppe::vinke::sjarmor::kul::danse::vinke::klappe::hoppe::kul::hjertesmil:

Slenger meg på i feiringen her, jeg

:hoppe::vinke: :blomst_opp: :danse: :bukke: :klappe::klem: :dagensrose: :tommelsmil::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Grattis med 200 sider!

Sant som du sier at bildeideen kan liksågodt kan brukes ved andre ideer...

Selv kunne jeg tenke meg å ta litt lettkledde bilder når jeg en gang får en stor og fin mamma-mage.... :)

*skrangle litt..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brud2005

:o 200 sider :o

:hoppe: :enig_animasjon: :tommelsmil: PARTY! :danse: :bukke: :hoppe:

Det går unna, Teddymor.

Bidrar litt slik at du PLUTSELIG er på side 201. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg! :)

Gratulerer med 200 sider i dagboka - det er jo helt vanvittig! :ler: (Har merka meg at den andre dagboka di ikke er FULLT så stor - det er tydeligvis HER det skjer! :wink: )

:danse::hoppe::danse:

Ellers syns jeg at det å bruke den bildeideen til en annen anledning var en vel så god ide - første bryllupsdagen etc, som du nevner.

Og det å ta bilder med en stor fin mammamage, det hørtes også ut som en veldig, veldig god ide, syns jeg! :)

GOD MANDAG!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...