Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-fikk et freshere uttrykk over seg nå, den kjolen! Nydelig Teddy...du blir så vakker! Gunnar kommer til å dåne! :wink:

Men sitter du i bilen nå eller?? I så fall..stikker du innom meg i kveld eller? Jeg har leiligheten for meg selv og har kjøpt inn masse digg...jeg gjør meg klar til en slappe-av-kveld etter endt eksamen (uansett resultat)...det er først imorgen festen blir! :wink:

Ja, myyye freshere! Enig med du!

Men enda finere irl slevsagt! :ler:

Nå fikk jeg maur og ild i rumpa...ringte G, helt ok at jeg reiser...men han ville bare at jeg ventet til han kom hjem...for jeg vet ikke hvor lenge jeg blir jeg! Har jo fri til 20. juni, så... :o Kanskje kommer jeg "hjem for godt"! *s*

Må ringe mamma og pappa også da, så ikke de får sjokk...men tror jeg kommer jeg! Er vel inne rundt kl. 20.30 da, om trafikken ikke er for gal! Wow!

Jeg gir lyd!

Miori - tror det blir blomster ja! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, blir så gla´for alle kjole-komplimentene jeg! :wink:

Dere er så goe´...

Men nå må jeg skynde meg, skal jo se Heidi i kirken, i Tønsberg...så jeg må vel nesten få stelt meg litt før jeg bærter på Izaria og brommer ivei mot Vestfold og brudeparet! Gleeeeder meg så! :hjerte:

God helg, jenter!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får rapportere fra bryllupet da, TT!

Alltid morsomt med andres bryllup når man går og tenker og planlegger sitt eget... :hoppe:

Og kjolen din kom mye bedre fram med den lyssettingen. Fine kjolen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en kjempefin dag i Tønsberg. Gleder meg til oppdatering!

(og må jo bare si meg enig med alle andre om kjolen selv om jeg aldri har vært i tvil :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Nå er jeg spent!

:o

Hvordan var det i dag?

Fortell fortell! Jeg er helt underernært på bryllupsting! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i hovedstaden, full av sommerfulger i magen...nå er jeg virkelig giftesyk!

:hjerter:

Heidi var helt nydelig, og mannen så flott, en skikkelig bamsegutt og kjekkas! :wink:

De var så flotte begge to...Heidis kjole enda finere i virkeligheten og de strålte - så virkelig lykkelige ut!!! :hjerte: Og nå har de altså, som BB & S, vært mann og kone i over 5 timer allerede!

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppelure!

Takk for kos hilsen i dagboka mi! Høres ut som dere hat hatt en fin dag. Skulle veldig gjerne sett H jeg og, men jeg har jo vært på bryllupsfest hos min venninne som giftet seg på Mauritsius for to måneder siden. De skulle egentlig ha hage-fest, men endteopp med telt pga været. Det var kjempekoselig, veldig annerledes enn det vi har tenkt oss, men veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Åh' date=' ja, tenk når det blir vår tur! :Drømmesmiley:[/quote']

Åh, ja!!! Eg gledar meg sånn!!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

*kremt* :oops: ...maste jeg midt på natten mon tro? Så jo ikke på klokken jeg...var bare så ivrig på å få deg ut og ned der jeg var. Masse gamle kjente! Du hadde syns det vært gøy :-) !

Uansett..gårsdagen var jo kjempehyggelig! Du er jo en så herlig jente! Veldig morsom å være sammen med og har den ene historien etter den andre...alt fra gå-på-lyktestolper-historier til løver-som-spaserer-rett-foran-deg-midt-uti-huttaheita-historier... :-) ..Syns det var kjempe spennende å sitte å høre på!

Og Heidi ja...et kapitel for seg selv. Kjempe nydelig jente! (Herregud...hun har aldri sett meg før..og jeg står å gråter i kirken... :oops: )Som du sier så var kjolen hennes enda vakrere irl, sløret og tiaraen satt perfekt og frisyren var så elegant. Og brudgommen var også så stilig! De så så lykkelige ut! :hjerte:

Takk for i går!

Regner med at vi snakker sammen senere snupp... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...