Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

Hvem er de 5 som har takket nei?

Syns det er kjemperart med alle som velger å utsette svaringen, jeg. Men det jeg gjorde var å hinte litt når jeg traff på noen av de...sa sånt som 'ja, kommer dere i bryllupet da?' For da svarer de veldig fort. Og etter at de hadde svart sa jeg 'så da kan jeg krysse av dere på ja-listen da?'...dette funket for oss!

Og så spennende med vanning av blomster OG utdrikningslag samme helg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De eneste som ikke svart oss direkte var foreldrene våre. Men de hadde jo allerede satt av dato og sånt. Men de takket jo for invitasjoner og sa de var fine ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ikke tvil om at du bør innfinne deg i Oslo den første helga i juli! :ler: Tenk om blomstene skulle tørste ihjel?!!

Ang. svar fra familie så fikk heller ikke vi direkte svar fra tanter og onkler - de takket for invitasjonene, og det var vel en selvfølge for dem at de skulle komme! :wink: Regner med at de hadde gitt beskje om de IKKE kunne komme.

Fra mamma og pappa (flaks at det passet for dem siden vi skulle ha selskapet hos dem! :ler: )samt bestemor og et tante og onkel-par av mannen fikk vi skriftlig takkekort! Det var veldig hyggelig syns jeg - skal selvfølgelig ta vare på dem og sette dem i scrapbooken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre foreldre har selvsagt ikke takket ja på samme måten, det er jo de som inviterer og det hadde vi heller ikke forventet. Men jeg snakker ikke med søstrene mine så ofte, de bor langt unna og vi har ikke vokst opp sammen fordi de er mye eldre, så jeg tenker liksom at jeg synes det er rart om ikke de svarer...

Broren til G har svart, de svarte med en gang de, synes det var så stas med invitasjonen. Mens lillesøsteren bor nokså langt unna oss, og vi hadde faktisk forventet at de sa noe. Men på den annen side kan vi vel ikke det, for hun er jo så sjalu og barnslig, at hun svarer vel ikke rett og slett fordi hun ikke er riktig vel bevart og bare vil være :evil: ! :roll:

Når det kommer til de 5 som ikke har svart, så gjelder det min tante og onkel, samt tre samboere/venner (les: tidligere kjærester av gode venninner) - det var jo noen som gjorde det slutt så og si idét invitasjonene ble sendt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, synes dere det er rart at vi forventer at våre søsken faktisk skal takke ja til invitasjonen, selv om det er noe "selvsagt" at de kommer???

Jeg og Golli har snakket litt om det, og vi mener jo at de godt kunne ta en telefon til oss, ikke minst for å takke for invitasjonen, eller si det til oss når vi ser dem. Synes nesten det er litt frekt jeg, om de ikke sier et kvekk! :roll: Svigermor mener derimot at det må vi bare regne med!!! :eeeh:

Er det bare vi som er sære? :klø:

Ikke sært i det hele tatt. Det skulle da bare mangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Sambo's søsken har ikke takket ja til invitasjonene. De har faktisk ikke nevnt dem i det hele tatt. Men broren hans har sagt ja til å være toastmaster og søsteren har sagt at de synes det er fint at vi inviterer uten barn osv. De snakker om bryllupet som om de kommer alle fire (inkl. svigersøsken) så jeg krysset dem til slutt av på ja-listen. De kommer jo... men er enig med deg i at man godt kan si noe som JA TAKK, VI KOMMER SELVSAGT! Vanlig høflighet synes jeg.. (så nei, jeg synes ikke det er rart å forvente det... forventet selv jeg, men ga opp...)

Ellers blir det spennende med utdrikningslag da. Jeg vet jo også når mitt skal være. Men synes ikke det gjør noe. Vi vet jo ikke hva som skjer og hvem som kommer så det blir spennende nok det :forvirra:

Jeg gru-gleder meg til utdrikningslaget. Er blitt litt redd for hva de finner på. Forloveren min var tidligere veldig klar på at det ikke skulle være noe utdritning, men for lit siden sa hun "noe må vi jo finne på..." :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Jeg synes ikke det er for mye å forvente at folk svarer på invitasjoner de har mottatt.

Hvis det er så selvfølgelig at de ikke skal svare på invitasjonen, hvorfor er det da en selvfølge at de skal få en trykket (eller håndlaget, som i ditt tilfelle) invitasjon fra deg? De vet jo at de er velkomne.

Nei, mottar man invitasjon, så svarer man ordentlig på den.

Som Izaria sa på søndag: " Jeg har fått en helt ny respekt for invitasjoner etter vi sendte ut våre til bryllupet" (med forbehold om ikke hundre prosent riktig sitering :wink: ). Det er jo sååå irriterende når folk ikke svarer. *hrmpf* :evil:

Og forresten: du er ikke sær Toria. På ingen måte!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanne blomster er en fin ting ja :P

Nei, man bør da svare på innbydelsen selv om man er nær..

Ha en flott kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

..så meldingen du hadde lagt igjen i vigdis sin dagbok...skal ikke kjøre til tønsberg å se heidi bli kone da?? :P

(å nei...glemte med ett at du ikke bodde i Oslo... :-? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart en skal kunne forvente at de svarer. Det er bare å løfte opp telefonrøret, og slå nummeret det :roll:

Enkelte folk klarer ikke å se omverdenen utenfor sin egen boble :oops:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ville bare innom og takke for de fine monogrammene. Utrolig flink er du!

Ønsker deg en god fredag

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror du skal drikkes ut? Du må da skjønne at de blomstene trenger veldig mye vann... :ler:

Håper du får et morsomt utdrikningslag i alle fall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Heia tulla :tunge1:

:ler:

Vel vi har også 5 nei og blant dem er ei søster med sambo.. ingen drama om det bare det at hun har termin helga før bryllupet og tør ikke å reise 50 mil i tilfelle det skulle skje noe. Litt trist men...

Synes ikke du og sambo'n din er rar jeg :roll: , hadde visse forventninger til respons fra de som er invitert. Og jeg synes også det er nesten frekt at ikke de nærmeste engang ringer for å bekrefte at de har fått kortet, de kan jo komme bort. I disse teknologi dager så kan jo også sms eller mail være en grei måte å svare på.

Sorry de negative vibbene, ble litt smule irritert på mine inviterte nå :roll: ..... men :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei sykepleier :vinke:

I dag kan du tro at jeg hadde en herlig start på dagen: Jeg tok med voffeliten opp til kirken vår og, satt lenge på en benk utenfor og så på den.

Kirken er så fin, Toria!! Er du klar over det? :ler:

Håper du får en fin dag, sykepleier Toria!

Klem fra meg :kose:

..og en mooooosekos :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror du skal drikkes ut? Du må da skjønne at de blomstene trenger veldig mye vann... :ler:

Håper du får et morsomt utdrikningslag i alle fall :wink:

Jammen det er da klart at de blomstene trenger særs mye vann akkurat DEN helgen! :ler:

Det blir sikkert bra, jeg stoler på mine forlovere, selv om jeg må innrømme at jeg lurer fælt på hva de finner på...er jo ikke heeelt trygg heller da! :tunge1: :klø: :ler:

Hei sykepleier :vinke:

I dag kan du tro at jeg hadde en herlig start på dagen: Jeg tok med voffeliten opp til kirken vår og, satt lenge på en benk utenfor og så på den.

Kirken er så fin, Toria!! Er du klar over det? :ler:

Håper du får en fin dag, sykepleier Toria!

Klem fra meg :kose:

..og en mooooosekos :klem2:

Grøsser nesten litt jeg, når alle omtaler meg som sykepleier...hjelp, er jo bare ei lita jente jo! :oops: :ler:

Men du da du, så herlig å bare sitte der opp sammen med voffen og nyte roen og den akk så flotte utsikten! Kirken vår er utrolig fiiiiiiiin! :hjerte: Og om bare dager, ja - jeg velger å si dager, så skal DU gifte deg der!!!

*sukk*

:kose:

---

Akkurat nå tenker jeg så det knaker, på om jeg skal eller ikke skal pakke koffersten og "haste avsted" for å se Heidi gifte seg imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vigdis_brud05
Har forresten lastet opp et nytt bilde av kjolen min her...der er den ikke så gul!

Den er bare kjempelekker den kjolen din! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
Har forresten lastet opp et nytt bilde av kjolen min her...der er den ikke så gul!

Veldig fin!

Skulle så gjerne sett Heidi, men jeg har eksamen til uken og kan derfor ikke

:sur: Dumme dumme dumme eksamen!

*hrmpf* :(

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

-fikk et freshere uttrykk over seg nå, den kjolen! Nydelig Teddy...du blir så vakker! Gunnar kommer til å dåne! :wink:

Men sitter du i bilen nå eller?? I så fall..stikker du innom meg i kveld eller? Jeg har leiligheten for meg selv og har kjøpt inn masse digg...jeg gjør meg klar til en slappe-av-kveld etter endt eksamen (uansett resultat)...det er først imorgen festen blir! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...